Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 3274
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Heisann designere/desginerspirer.

Det har seg slik at jeg og min produsent skal dytte denne herligheten på Wimp/Spotify/iTunes slik at alle kan få en del av den og ikke bare streame denne låta.

Så derfor er scenen deres, jeg trenger et cover til nevnte media, og egentlig ganske kjapt. Sånn før freakfest2012. Jeg har ikke svimlende summer av penger, så jeg kan ikke betale noe for dette. Dog vil jeg ha dette som en konk. om noen biter i.
Skal finne noe som kan premieres med, hva det blir vet jeg ikke helt enda, men har sikkert noe kult på lager til det jeg liker best.
Det blir også heder og ære til vedkommende sitt cover i det som finnes av plasser for å nevne det.

Ta utgangspunkt i låta og se om du får inspirasjon til å lage noe. PM om det er noe du lurer på.
Helst ikke helt retarded greier i paint og dumme meme-bilder. Det er for freak.no dette, så litt seriøsitet er greit.

Her er låta: http://soundcloud.com/magisk/protex-...alt-remake2011
Frister veldig mye. Men har du noe mer konkret info om mulige premier? har ideen klar tho...
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Trådstarter
Vel, for å være ærlig så aner jeg ikke. Men heller noe mot gavekort på ett eller annet. Og det er jo med heder og ære i all evig tid så lenge forumet eksisterer.

Fikk ett godt tips til premie her. Det jeg velger til dette får gratis billett til Freakfest2012 (inngang) og et gavekort (har ikke bestemt meg enda på sum og hvor). Kan vedkommende som jeg velger ut ikke komme, så fikser vi det på en eller annen måte.

Fikk spm. om størrelse på coverarten, etter det jeg har fått info om skaleres dette opp fra spotify/wimp osv., så jeg tar imot 1024x768 størrelser om det er det dere lager i.
Jo større, jo bedre
Og premien er gratis billett til FreakFest2012 og en ting til.
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Trådstarter
Var ikke akkurat mye renn i dørene på akkurat denne. Ingen som tar i denne?
Håper f4 tar denne! Ville vært herlig å ha denne på spotify med et av f4celess' kunstverk som coverart.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Trådstarter
Dropper denne pga. mangel av interesse. Skal prøve å lage noe selv sånn at låta kommer seg på nett kjappere. Skulle det mot all formodning være noen som hadde laget noe, send meg en PM.
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Si at gavekortet gjelder i baren på FreakFest, så skal du nok se pågang!
Skal se om jeg finner på noe...

Jeg har ikke bruk for en Freakfest billett da jeg ikke har mulighet til å komme inn, + at jeg skal til Trondheim den helga på UKM Festivalen.

Noen konkrete ideer? eller er det bare tut og kjør?
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Trådstarter
Sitat av F4celess Vis innlegg
Skal se om jeg finner på noe...

Jeg har ikke bruk for en Freakfest billett da jeg ikke har mulighet til å komme inn, + at jeg skal til Trondheim den helga på UKM Festivalen.

Noen konkrete ideer? eller er det bare tut og kjør?
Vis hele sitatet...
Da kan vi ordne en deal på betaling eller lignende på verdien av gavekortet om det er ønskelig heller.
Om du har noen utkast, så er det awesome, har egentlig ingen ideer så langt. Men å klistre for mye freak.no vil jeg egentlig ikke. Noe, men ikke slik at coveret fylles av det. Om du skjønner hva jeg mener.
Hva med noe helt enkelt noe?

http://bildr.no/thumb/1186610.jpeg

Hadde vært greit med kun et lite hint om hva du ønsker for noe, om du vil ha masse effekter med ditt og datt eller noe helt rent og enkelt.
Sist endret av tgod; 22. mai 2012 kl. 10:31.
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Trådstarter
Den er absolutt ikke dum! Noe slikt stilrent er faktisk noe jeg er på utkikk etter. Rent og enkelt og med kanskje små hint til freak.no
Freaken burde være med. Iallefall en I origial farge.
Sist endret av Magisk; 22. mai 2012 kl. 10:55.
Sitat av Magisk Vis innlegg
Den er absolutt ikke dum! Noe slikt stilrent er faktisk noe jeg er på utkikk etter. Rent og enkelt og med kanskje små hint til freak.no
Freaken burde være med. Iallefall en I origial farge.
Vis hele sitatet...
Skal se hva jeg får til, kan prøve å lage flere versjoner.
Sist endret av tgod; 22. mai 2012 kl. 10:56.
Sitat av tgod Vis innlegg
Hva med noe helt enkelt noe?

http://bildr.no/thumb/1186610.jpeg

Hadde vært greit med kun et lite hint om hva du ønsker for noe, om du vil ha masse effekter med ditt og datt eller noe helt rent og enkelt.
Vis hele sitatet...
  • Annen font
  • Annen farge
  • Ikke bruk bilder du ikke har rettighetene til. Se her
  • Som Magisk sa - få med freaken.

Jeg synes forøvrig det hadde vært kult med noe ikke altfor simpelt. Noe alla freaktreffposteren f.eks?
Sitat av Skateward Vis innlegg
  • Annen font
  • Annen farge
  • Ikke bruk bilder du ikke har rettighetene til. Se her
  • Som Magisk sa - få med freaken.

Jeg synes forøvrig det hadde vært kult med noe ikke altfor simpelt. Noe alla freaktreffposteren f.eks?
Vis hele sitatet...
Akkurat nå prøver jeg bare å fiske frem litt hva TS er ute etter. Er klar over det med rettigheter.

Magisk, hva tenker du om at jeg hadde fått brukt en litt endret freaklogo som en erstatning for "H"?
http://bildr.no/thumb/1186620.jpeg
Driver selv å mekker forslag, laster opp senere i kveld!
Jeg tenkte på en liten freak som sitter på en haug og ser på solnedgangen, som ligner litt på den gamle logoen. Alt med en kunstnerisk still uten noen form for clipart osv.
Sitat av tgod Vis innlegg
Akkurat nå prøver jeg bare å fiske frem litt hva TS er ute etter. Er klar over det med rettigheter.

Magisk, hva tenker du om at jeg hadde fått brukt en litt endret freaklogo som en erstatning for "H"?
http://bildr.no/thumb/1186620.jpeg
Vis hele sitatet...
Ville heller byttet ut A-en med freaken, så slipper du å lage hull i hodet hans.
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Trådstarter
Sitat av F4celess Vis innlegg
Jeg tenkte på en liten freak som sitter på en haug og ser på solnedgangen, som ligner litt på den gamle logoen. Alt med en kunstnerisk still uten noen form for clipart osv.
Vis hele sitatet...
Liker tanken, send meg gjerne utkast på pm om du ikke vil poste det offentlig. Jeg kommer ikke til å bruke noen bidrag uten å ha blitt enig med den som har laget den
tgod: Det ser bra ut! Jeg har fått Protex til å hjelpe meg litt med å se over bidragene som kommer. Vi blir sikkert enige om noe.
Soulgrind#2828
tribalgoth's Avatar
Sitat av F4celess Vis innlegg
Jeg tenkte på en liten freak som sitter på en haug og ser på solnedgangen, som ligner litt på den gamle logoen. Alt med en kunstnerisk still uten noen form for clipart osv.
Vis hele sitatet...
alt du gjør blir magi, så detta gleder jeg meg til og se ferdig


enkel WIP, mye av lyset er feil osv, men det er den stemninga jeg tenker på.
Fantastisk. Rett og slett.
streamer at jeg lager bildet her

Om det ikke blir brukt til sangen tror jeg det kan bli en fet wallpaper for mange.

Her er det ferdige bildet. Håper det funker til formålet.

http://fc06.deviantart.net/fs71/i/2012/143/4/a/freak_sunrise_by_f4celessshopps-d50ujhe.jpg
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Liker hvordan du fikk med den gamle logoen også! KP!

Du burde klippe det sammen til et kvadrat, så det passer som cover-art. Får ikke med både sola og treet hvis det skal på spotify f.eks.
Sitat av Echuz Vis innlegg
Liker hvordan du fikk med den gamle logoen også! KP!

Du burde klippe det sammen til et kvadrat, så det passer som cover-art. Får ikke med både sola og treet hvis det skal på spotify f.eks.
Vis hele sitatet...
Har sendt en PM med flere versjoner til Magisk.

Jeg klarte seff å bomme med originaloppløsninga så jeg endte opp med å lage svarte bokser over og under.
F4celess: Du endret nettopp bakgrunnen min, fantastisk bilde!
Av beste sort!
Kålroten's Avatar
Haha, likte sangteksten. Beskrivelse av diverse "kjente" freaker var artig! KP for at sangen faktisk var bra også!
Soulgrind#2828
tribalgoth's Avatar
Sitat av F4celess Vis innlegg
streamer at jeg lager bildet her

Om det ikke blir brukt til sangen tror jeg det kan bli en fet wallpaper for mange.

Her er det ferdige bildet. Håper det funker til formålet.

http://fc06.deviantart.net/fs71/i/2012/143/4/a/freak_sunrise_by_f4celessshopps-d50ujhe.jpg
Vis hele sitatet...
evig fett bilde, du er en kunstner i mine enkle øyne
Mitt bidrag:

http://i18.photobucket.com/albums/b146/pekle/AltHerILivetresize.jpg
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Trådstarter
Spennende vri på den, Chikara. Dog som andre har nevnt i tråden, så burde man være litt obs på bruk av bilder man ikke har rettigheter til. F.eks AngryBirds og Diablo bildene er ikke helt kosher, siden dette skal ut på flere offentlige media.
Av beste sort!
Kålroten's Avatar
Sitat av Chikara Vis innlegg
Mitt bidrag:

http://i18.photobucket.com/albums/b146/pekle/AltHerILivetresize.jpg
Vis hele sitatet...
Beste forslaget hittil!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Trådstarter
Får takke alle for innsendinger, jeg og Protexen har bestemt oss for å bruke F4celess sitt bidrag til cover. Info om når ting kommer på nett vil slippes i ett underforum nær deg. Takker igjen for interessen!