Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1227
Noen der ute som vet hvordan man installerer et WEB kamera, eventuelt hvor man finner prog. for dette.

Takker og bukker (@)
du bare plugger det i og installerer programvaren du fikk med kameraet.
Skulle ønske at det var så enkelt, men jeg opplyste dessverre ikke om at jeg sitter med et Sony DCR-PC100 Mini DV kamera med firewirekort. Ingen programvare følger med kameraet. Har en kompis som kjører samme konfigurasjon, men han bruker en et prog. med navn Vidio Suite Pro fra firmaet www.teveo.com Har søkt etter dette flere steder, men finner det ikke. Finner heller i crack på Astalvista.

Teveo har et gratis prog., men det kan kun kjøre med USB.

Håper fortsatt på et bra tips

Ps Vidio skrives med i og ikke e :-)
Originally posted by Fleinsopp:
Skulle ønske at det var så enkelt, men jeg opplyste dessverre ikke om at jeg sitter med et Sony DCR-PC100 Mini DV kamera med firewirekort. Ingen programvare følger med kameraet. Har en kompis som kjører samme konfigurasjon, men han bruker en et prog. med navn Vidio Suite Pro fra firmaet www.teveo.com Har søkt etter dette flere steder, men finner det ikke. Finner heller i crack på Astalvista.

Teveo har et gratis prog., men det kan kun kjøre med USB.

Håper fortsatt på et bra tips

Ps Vidio skrives med i og ikke e :-)
Vis hele sitatet...

.. å fy.. har nesten ikke posta på et bulletinboard siden jeg dreiv og ringte
BBSer tilbake i tiden.

Velvel..

Det første du må gjøre er å gå på siden
til produsenten av kameraet ditt og finne
driverne til Windows.

Deretter spørs det helt hva du vil bruke
kameraet til. Når driverne først er lagt
til kan du bruke stort sett alle programmer som støtter webcams.

Et bra et er CQcam ellernoe slikt.
Husker ikke adressen til det, men jeg bruker
det selv, og linker ham som har laga det.

Gå på NWCP , side 2 eller 3. Klikk bildet til TheIll. Et eller annet sted under der skal programmet ligge.

Får du det opp kan du joine camportalen
og samtidig bli linka.

Tjatta tjatta.

------------------
- Ttn (Bear)
- mp3.com/ttn
- voial.net


[This message has been edited by ttn (edited 07-03-2001).]