Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1275
Maskina mi har en tendens til å blacke plutselig. Jeg kjøpte nettopp et Asus Geforce 2 MX og jeg kjører det på 21" compaq qvision21 skjerm.

Som sagt, plutselig bare blacker den ut. Noen forslag? Kan det være driverne? Jeg bruker 7.52 (uoffisielle)

-Sharken

------------------
Westside till I die
prøv med offisielle drivere kansje det går da http://www.iblis.nu/ubb/smile.gif

------------------
-:Tupac 4 ever:-
hva slags OS? WinME kan ha enkelte minneproblemer, men hvis det er skjermen som blacker ut, prøv bedre kjøling av skjermkortet, funker bra.
Så bør du sjekke stømsparefunksjonene til OSet ditt, for de er som regel stillt in på 15 min, og er du inne i et spill så legger ikke Win merke til at musen beveger seg.....

fortell litt mer om problemet...

mm
Trådstarter
Ok, her er en vanlig situasjon der den blacker..

Jeg sitter og surfer litt, aner fred og ingen fare. Swoop! der ble skjermen svart og jeg må restarte.

Altså, det har ikke skjedd mens jeg spiller, ikke ennå iallefall, men jeg spiller nå heller ikke så mye.

Jeg kjører selfølgelig Win98SE, det er et fint all-round OS.

-Sharken

------------------
Westside till I die
høres jævlig ut som minneproblemer...

mm
Trådstarter
Jepp, er sikkert minneproblemer, derfor har jeg nå skaffet meg et memory renske program! Og nå har den ikke blacka på en stund.

-Sharken

------------------
Westside till I die
er det slik at monitoren blir svart i et lite øyeblikk? det skjedde med meg. jeg har nettopp kjøpt mer ram, og jeg kan ikke huske om det har skjedd etter kjøpet eller ikke.
Trådstarter
Den blir svart og jeg får den ikke tilbake, må reboote..

-Sharken

------------------
Westside till I die