Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1057
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har sluttet med speed etter 2 års daglig bruk, men har venner som jeg har løyet om bruken min til før. Føler ikke jeg blir helt trodd etter jeg har løyet før. Selvfølgelig min feil for å ha løyet å misbrukt tilliten før.
Sluttet uten å oppsøke hjelp, så har ikke noe rehab å vise til. Er det mulig å spør legen om en urinprøve (som jeg vet vil være negativ) bare for å kunne vise?
BAre å spørre det. Men vær forberedt på at han vil spørre om hvorfor.
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Siden legen din ikke vet om bruken din så er det jo lit rart å bare spør om en random urinprøve?
kan jo si du mistenker du har betennelse der nede , vil ikke det utløse en prøve automatisk?
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei ikke dra inn legen med mindre du vil bli misstrodd resten av livet. Bestill hjemme-test.
Legen bør kun innvolveres dersom livet står i fare, ellers risikerer du og ødelegge livet uansett. Du risikere og få fratatt sertefikat, eller slite med og få ta sertefikatet. DU vil og få store problemer dersom du skulle trenge berolgene medisin i fremtiden. Det er basert på et fasistisk system, der avholdsorganiasjoner har lagt trykkk på leger, som igjenn gjør at de er forpliktet til å sende bekymringsmeldinger til både barnevern, fylkeslegen, som igjenn går til politidirektoratet.
Labbene er uansett stengt.
jeg som skriver
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Labbene er uansett stengt.
Vis hele sitatet...
Nei. Jeg så Fürst medisinske laboratorie var åpent da jeg tuslet forbi i dag. https://www.furst.no/ta-prove-hos-oss/
Ah ok. Da er det på'n igjen da..
Du får jo slike hjemmetester, kjøp inn et par og si til venna dine at de kan be deg ta en når som helst som en slags stikkprøve, jeg gjor det for å vinne litt tillit tilbake hos eksen en gang
Sist endret av freebird; 3. april 2020 kl. 01:53.
Kjøp en hjemme test og drit i å dra til legen for dette. Aldri nevn dop til helsepersonell med mindre livet ditt er i fare.
Sitat av freebird Vis innlegg
Du får jo slike hjemmetester, kjøp inn et par og si til venna dine at de kan be deg ta en når som helst som en slags stikkprøve, jeg gjor det for å vinne litt tillit tilbake hos eksen en gang
Vis hele sitatet...
Wow. Høres ekstremt rart ut. Dette blir feil på alle mulige måter
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Wow. Høres ekstremt rart ut. Dette blir feil på alle mulige måter
Vis hele sitatet...
Nja, visst jeg hadde hatt et rusproblem som TS har i denne tråden ser jeg ikke noe galt i dette opplegget.

Kunne fint spurt kompisen min om han ville ha noen urinprøver liggende som han sporadisk gir til meg og ber meg teste meg - kun for ekstra motivasjon på at jeg ikke skal ruse meg igjen fremfor å gjøre det på legevakten hvor konsekvensene blir så store.

Samme gjelder andre veien, jeg hadde gjennomført dette opplegget på kompisen min dersom det var et ønske fra han sin side