Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1199
Hei

Jeg driver med noe såpass sært som Darts.... ja, det er det de fleste kaller pilkast her i landet ;-) Sannheten er at det er millioner av spillere verden over og er økende i antall aktive utøvere, prestasjoner og publisitet i media. Bla er det millioner som ser på Premier Leuage hver torsdag på SKySports. Nok om det...

Poenget for denne tråden er at min klubb; Nøtterøy Dart Club skal få laget seg en ny logo og siden alle medlemmene er øldrikkende Zombier må vi be om hjelp til å få fikset dette.

Kort om kriterende:

Logoen skal synes to steder på klubbskjorten; Et område over brystlommen og på ryggen

Selv logoen blir på ryggen, mens det på et område på ca 3x12cm på brystlommen skal vise logo, eller noe av den, samt navnet på den som bærer skjorten.

Som sagt, dette er en sjans til å tjene en slant

Vi har tatt oss råd til å gi 1000kr, hvis noen kan hjelpe oss med dette og vi faktisk bruker det.

Andre forhold som kan være av interesse:

- Nøtterøy Dart Club skrives ofte som NDC
- stiftet 02.1980
- blå har tidligere vært vår logofarge - ikke et must
- skjorten skal brukes av begge kjønn, sammen med svart dressbukse, svarte sko.
- Logene/navn skal broderes på, ikke trykkes. Det er da viktig at logoen er mulig å brodere på uten at det blir et snurpete område på skjorta. keep it simple.
- det er ønske om at selve logoen ikke nødvendigvis blir med dartskive eller piler.



Nuvel, som sagt, bare spør hvis det er noe.......

msn/mail til oss er

Håper at det kommer oppdrag som kan brukes....

Mvh

NDC
Nøtterøy Dart Club
Sist endret av 286v3; 31. mars 2009 kl. 19:39. Grunn: Greit å vite
Tror jeg slenger meg på med et bidrag iløpet av kommende uke. Er det noen frist?
Trådstarter
27 1
I utgangspunktet er det ikke satt noen frist, det er kommet inn et foreløpig utkast.

Håper og tror vi er er i mål i løpet av påsken.

For mer detaljer så trerffes vi på
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hvordan ble resultatet?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Trådstarter
27 1
Heisann! Dette er jo bare smått pinlig, men ting tar tid. Skal ikke ro mer......


Det ble egentlig å tidlig klart hvilken vei vi valgt å gå, men det har vært noe styr ift farger/små justeringer. Det hele endte med det opprinnlige forslaget til "Viva La Opium" og det er vi superhappy med. Litt utradisjonell i vår verden, men det er en logo som bare blir bedre og bedre.

Det kom inn et annet forslag og vi takker også for det, selv om det ikke funket denne gangen.

Her er den altså: