Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 4276
Hei, kjøpte noen stk av de her av en kamerat. Jeg har søkt litt rundt, og de eneste jeg finner som kan ligne er av mosegrønn farge - det er angivelig rohypnol (Flunitrazepam). De her er derimot blå (med delestrek). Noen som har kommet over de her før? Ref. bilde. (For øvrig kostet de 50kr stk)
Utseende og tall stemmer med rohypnol, men fargen tilsier at det er fake, som alt annet av rohypnol som kommer til Norge. Det betyr ikke at de ikke virker, bare at de er piratkopierte og kan ha alt fra mindre til mer virkestoff. Har dog aldri sett helt blå hyppere før.

https://www.google.no/search?q=rohyp...O9BxIQ_AUIBygB
Sist endret av kallisti; 28. mars 2016 kl. 02:35.
Struktur ☸
Fire's Avatar
43 8
Tenk på det som ecstasy, de kan bli trykket i ulike former og farger. Godt mulig det er helt vanlig rohypnol og som kallisti sier, med mer eller mindre mengder virkestoff. Mest sannsynligvis så finnes det andre substitutter i det også. Få deg et test kit!

Edit: Nå har det gått snart 12 timer, regner med du prøvde den. Effekt?
Sist endret av Fire; 28. mars 2016 kl. 13:38.
Do Not Conform
oriento's Avatar
Sitat av Mcckenna Vis innlegg
Hei, kjøpte noen stk av de her av en kamerat. Jeg har søkt litt rundt, og de eneste jeg finner som kan ligne er av mosegrønn farge - det er angivelig rohypnol (Flunitrazepam). De her er derimot blå (med delestrek). Noen som har kommet over de her før? Ref. bilde. (For øvrig kostet de 50kr stk)
Vis hele sitatet...

Kjøpte du "noen stk" eller kjøpte du 542 blå piller sikkert irrelevant men jeg ble nysgjerrig ihvertfall
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av oriento Vis innlegg
Kjøpte du "noen stk" eller kjøpte du 542 blå piller sikkert irrelevant men jeg ble nysgjerrig ihvertfall
Vis hele sitatet...
542 er en markering på pillen, som trådstarter refererer til. Du kan også se tallet på pillen i bildet.
542 er slang for Rophypnol
Hørte mye om "542" før i tiden(7-8 år siden), men har vel ikke hørt om det siden. Nå loker ikke jeg i noe "benzo-miljø" heller, men disse var det nok mer av før i tiden. Mener å ha lest at de ikke produsers lenger , kanskje i noen få land.
Gis vel kun ut i spesialtilfeller i Norge og man må søke om det, såvidt meg bekjent. Jeg har én rohypnol hjemme, og den står det ikke 542 på.

Den pillen på bildet ser litt småskummel ut, men det er bare min mening.
Do Not Conform
oriento's Avatar
Sitat av Dodecha Vis innlegg
542 er en markering på pillen, som trådstarter refererer til. Du kan også se tallet på pillen i bildet.
Vis hele sitatet...
Ahaaa, ok da lærte jeg noe nytt idag også!
Det kan jo være de er blå i f.eks India.
Google anyone.
KittenOnRehab
31 1
Det stemmer.. det er Rohypnol
Sitat av Kitten88 Vis innlegg
Det stemmer.. det er Rohypnol
Vis hele sitatet...
Hvordan vet du at disse er ekte? Kilder?
Har fått min andel av Flunitrazepam/Rohypnol. Ikke veldig lenge siden heller, og disse hadde delestrek, hadde denne mosegrønne fargen samt blått belegg på innsiden. Er klar over at ikke alle har denne ovale formen. Men har aldri sett den blåfargen på utsiden av pillene før.
Er det slik at rohypnol uansett har noe blått i seg som gjør at viss de legges i en drink så blir drinken blå? Har ei vennine som mener hun fikk rohypnol i seg, men jeg tror hun tar feil.
Rohypnol er Flunitrazepam. Typen "542" blir produsert av roche (altså grønne ovale piller med med inprintet 542 på den ene siden). De ble tatt av markedet i norge og sverige ca. 2007.08 pga de var meget populære blandt misbrukere. Og var et rimelig sterkt stoff, (1998- 2005 var fett, gode knips og ekte hyppere.!) Knakk du pillene var de blåe inni. Og man ble blå på tunga hvis man spiste mange!Good times!
Sitat av A-tillah Vis innlegg
Rohypnol er Flunitrazepam. Typen "542" blir produsert av roche (altså grønne ovale piller med med inprintet 542 på den ene siden). De ble tatt av markedet i norge og sverige ca. 2007.08 pga de var meget populære blandt misbrukere. Og var et rimelig sterkt stoff, (1998- 2005 var fett, gode knips og ekte hyppere.!) Knakk du pillene var de blåe inni. Og man ble blå på tunga hvis man spiste mange!Good times!
Vis hele sitatet...
Var det noen her som ikke var klar over det? Vel vel, man kan nå uansett fremdeles få tak i dem. Er noen som får disse på resept fra spesialist.
Gamle gode 542, hadde mye moro med dem, tror jeg...
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Var det noen her som ikke var klar over det? Vel vel, man kan nå uansett fremdeles få tak i dem. Er noen som får disse på resept fra spesialist.
Vis hele sitatet...
Ja, man kan få de enda. Hvis legen er grei og søknaden går igjennom helfos papirmølle. De blir fortsatt produsert i østerike eller sveits om jeg ikke husker helt feil.
Dette stemmer. Har selv sammenlignet ekte hyppere fått på resept i Norge for under et år siden med piratkopierte hyppere. Det er en vesentlig forskjell på fargen. Det blå på innsiden i de ekte har en sterkere farge enn det som fås fra Øst-Europa.