Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 5794
Noen som har erfaring med AL-LAD eller lignende stoffer og kan beskrive en trip på det sammenlignet med LSD.

Fått noen blottere fra noe som skulle være en god kilde med meget gode tilbakemeldinger.

Men en trip på dette var ikke i kjent LSD stil.

Comeup var noe drøyere enn normalen på LSD

Det visuelle man kjennetegner på LSD hvor alt spinner i spiraler var ikke tilstede på samme måte.

Det var mer kraftig visuelle mønster i synsfeltet, mer forvirrende og usymmetriske mønster som endret seg hele tiden ala psilocybin, hvor det hele hadde et mer tullete preg over seg kontra det klare tankemønstret man ofte har på LSD.

Trippen varte vel noe kortere også, men alt i alt var det det en bra trip.


Noen som har noe formening om hva dette kan være?

Har såpass mange LSD turer bak meg at jeg med sikkerhet kan si dette ikke var vanlig LSD. (selv om dette skulle være fra en meget sikker kilde)

Blotter var som LSD uten noe tegn til smak og ble svelget direkte.

Dette skulle være 150ug pr lapp


Kan også nevne at bodyload var tilsvarende som på lsd, kansje noe mildere om noe.

Nå gikk dette heldigvis bra, endte ikke opp i en 30+ timer trip e.l

Blir spennende å se hva vedkommende som har ordnet dette kan begrunne dette med. (dette skulle være 100% legit, alltid fått riktig produkt tidligere)
Har ikke testet AL-LAD men har testet en annen LSD analog; 1P-LSD

Kan si jeg kjenner meg igjen i det du sier, var mye sterkere visuals og litt mer rotete mindfuck. Jeg må si jeg ble positivt overrasket over 1P-LSD, jeg kan ikke si jeg merket store forskjeller. men det jeg merket lettest var

Høyere kroppstemp, svettet betydelig mer

Sterkere visuals, Farger var sterkere, mønstre på veggen "mønstret" seg mer enn vanlig


Jeg tror jeg kunne gjort det igjen, og jeg er vanligvis imot pro-drugs. Hva syns du om trip'en som en helhet?
Det kan nok stemme bra at dette var 1P-LSD, ser de fleste priser denne som LSD-25 sin nærmeste tvilling.


Mens flere LSD entusiaster også beskriver fravær av det kjente spiralmønstret av energi som nevnt er tilstede under en trip på ekte lsd.
Sitat av Kongesnerp Vis innlegg
Det kan nok stemme bra at dette var 1P-LSD, ser de fleste priser denne som LSD-25 sin nærmeste tvilling.


Mens flere LSD entusiaster også beskriver fravær av det kjente spiralmønstret av energi som nevnt er tilstede under en trip på ekte lsd.
Vis hele sitatet...
Hører at de andre ligner, men denne ligner mest. Er mer Pro-Drug til LSD25 også. eneste er, det er umulig å få tak i flytende form, man får kjøpt de på blottere på nettet. De er myye tjukkere enn LSD lappene, dette var mer papp, harde, store biter. Med formelen og 1P-LSD på lappen.
Disse var hvite med noe lignende "all seeing eye" logo på seg i neon farger. (kanskje noe tykkere lapper enn normalen)

Vet at flere labs i UK selger både i pulver og flytende form via nett, der er det jo lovlig

Personlig foretrekker jeg ekte vare, men dette er absolutt et verdig alternativ!
Sikker på at det ikke var NBOMe av noe slag, da? Disse har blitt solgt mye som LSD i form av blottere før, i alle fall. Beskrivelsen stemmer også overens med 25C-NBOMe. Det er forøvrig et veldig potent stoff som er et derivat av det psykedeliske Fenetylaminet 2C-C. Varigheten på turen er rundt 6 - 8 timer. Onset ligger på ca et kvarter og etter en halvtime er de fleste i gang med turen. Forøvrig kan man så klart få dette i pulverform også. Det finnes jo de som velger å ta det i nesen, for eksempel. Men slik kan man risikere en fatal overdose så dette er ikke å anbefale.
Kan dette stemme?: http://disregardeverythingisay.com/p...-and-described

Noen andre som har fått Chromesthesia/Synesthesia av slike droger? Veldig fascinerende!
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Sikker på at det ikke var NBOMe av noe slag, da? Disse har blitt solgt mye som LSD i form av blottere før, i alle fall. Beskrivelsen stemmer også overens med 25C-NBOMe. Det er forøvrig et veldig potent stoff som er et derivat av det psykedeliske Fenetylaminet 2C-C. Varigheten på turen er rundt 6 - 8 timer. Onset ligger på ca et kvarter og etter en halvtime er de fleste i gang med turen. Forøvrig kan man så klart få dette i pulverform også. Det finnes jo de som velger å ta det i nesen, for eksempel. Men slik kan man risikere en fatal overdose så dette er ikke å anbefale.
Kan dette stemme?: http://disregardeverythingisay.com/p...-and-described

Noen andre som har fått Chromesthesia/Synesthesia av slike droger? Veldig fascinerende!
Vis hele sitatet...
Er ganske sikker på at det ikke var NBOMe.
Dette var smakløst, onset var 1-2 timer, noe lenger enn normal LSD, samt varighet 8-10 timer.

NBOMe fungerer heller ikke spesielt bra om du svelger det direkte.
Ser ingen grunn til at det skulle vært 1P-LSD, da denne i praksis så vidt jeg vet er umulig å skille fra LSD-25 rusmessig.
Sitat av En deling Vis innlegg
Ser ingen grunn til at det skulle vært 1P-LSD, da denne i praksis så vidt jeg vet er umulig å skille fra LSD-25 rusmessig.
Vis hele sitatet...
Du har litt rett, men det er små forskjeller og legge merke til, det er lett å si at man har en LSD analog, men det er nesten umulig å si hvilken det var
En som beskriver nøyaktig det jeg syntes skilte seg ut fra LSD-25:

I've tried 1P twice and LSD multiple times. The visuals were different to me. Instead of spiraling patterns like LSD they would bubble from surfaces in a Y kind of shape. Music appreciation is way better on 1P for me. Colors are more greens and blues as where LSD gives me yellows and purples.
Vel, jeg stiller meg fortsatt litt tvilende, ettersom det er såpass mange faktorer som kan påvirke hvordan rusen oppleves.
The effects of 1P-LSD are almost identical to that of its close structural relative LSD with the differences being so minuscule that they are almost negligible and essentially virtually indistinguishable from one another.
Vis hele sitatet...
Er det ikke også slik at 1P-LSD blir om til LSD-25 i kroppen? fant ikke noen kilder på dette for øyeblikket, så mulig jeg tar feil, men isåfall vil vel enhver eventuell forskjell kunne knyttes til placebo?

https://psychonautwiki.org/wiki/1P-LSD
Sitat av En deling Vis innlegg
Vel, jeg stiller meg fortsatt litt tvilende, ettersom det er såpass mange faktorer som kan påvirke hvordan rusen oppleves.


Er det ikke også slik at 1P-LSD blir om til LSD-25 i kroppen? fant ikke noen kilder på dette for øyeblikket, så mulig jeg tar feil, men isåfall vil vel enhver eventuell forskjell kunne knyttes til placebo?

https://psychonautwiki.org/wiki/1P-LSD
Vis hele sitatet...
Nei, den gjøres ikke om til LSD25 i kroppen, den vil fungere på omtrent de samme reseptorene, gir en ganske lik rus. Men de er ikke identiske som mange tror og mener.
Sitat av En deling Vis innlegg
Vel, jeg stiller meg fortsatt litt tvilende, ettersom det er såpass mange faktorer som kan påvirke hvordan rusen oppleves.


Er det ikke også slik at 1P-LSD blir om til LSD-25 i kroppen? fant ikke noen kilder på dette for øyeblikket, så mulig jeg tar feil, men isåfall vil vel enhver eventuell forskjell kunne knyttes til placebo?

https://psychonautwiki.org/wiki/1P-LSD
Vis hele sitatet...

Kan ikke være placebo for min del, ettersom jeg var i god tro om at dette var LSD-25.

Tatt disse tre ganger og det jeg vil si skiller seg mest er fraværet av det spiralaiktige mønstret man har på vanlig LSD

Her er det enda sterkere visuelle mønster, men de hopper også mer fram og tilbake og i enda tydeligere farger fremfor å gå i spiraler.

1 blotter med disse ga samme intensitet på trippen som normalt 1.5 med vanlig LSD gir meg.
Kan selvsagt også skyldes at dosering av 1P-LSD ofte er mer reel ettersom dette stort sett kommer fra lovlige laboratorier med riktig utstyr.
Sitat av Kongesnerp Vis innlegg
Kan ikke være placebo for min del, ettersom jeg var i god tro om at dette var LSD-25.

Tatt disse tre ganger og det jeg vil si skiller seg mest er fraværet av det spiralaiktige mønstret man har på vanlig LSD

Her er det enda sterkere visuelle mønster, men de hopper også mer fram og tilbake og i enda tydeligere farger fremfor å gå i spiraler.

1 blotter med disse ga samme intensitet på trippen som normalt 1.5 med vanlig LSD gir meg.
Kan selvsagt også skyldes at dosering av 1P-LSD ofte er mer reel ettersom dette stort sett kommer fra lovlige laboratorier med riktig utstyr.
Vis hele sitatet...
Dette stemmer ganske godt med min opplevelse av 1P-LSD, nå vi visste at det var det vi hadde, blotterne var svære, tjukke og hvite, med bare formel printet på med 1P-LSD på blotterne.

Jeg spiste 175ug, og alle fargene lyste opp såå mye mer enn hva LSD25 har gjort i skalaen 400ug :P
Sist endret av 420master; 12. april 2016 kl. 21:27.
Min siste trip var på en av mine eldre blottere (150ug LSD-25 + en av de nye som da antagelig er 150ug 1P-LSD) Da merket jeg tydelig at dette var to visuelle opplevelser som kræsjet.

Men det var en sinnssyk trip! Hele Pulse albumet til Pink-Floyd på full guffe var bare en ren ekstase av energi som holdt konsert for meg, og det er noe av det beste jeg har opplevd Det var så bra at gledestårene trillet!
Sist endret av Kongesnerp; 12. april 2016 kl. 21:44.
helt sikkert n-bone, de koster en slikk og ingenting å produsere, den mimikererer en lsd-trip, men kan være dødelig. Vær forsiktig og ikke kjøp fra samme kilde igjen, dette er ikke noe å kødde med.
helt sikkert n-bone, de koster en slikk og ingenting å produsere
Vis hele sitatet...
Nja synes dere er litt for raske på konklusjonene her. Å bestemme hvilken analog av hvilken substans basert på en forklaring av en rusopplevelse er omtrent så upresist og usikkert som en kan få det.
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
helt sikkert n-bone, de koster en slikk og ingenting å produsere, den mimikererer en lsd-trip, men kan være dødelig. Vær forsiktig og ikke kjøp fra samme kilde igjen, dette er ikke noe å kødde med.
Vis hele sitatet...
Tvert imot er det nok mest sannsynlig ikke NBOMe da TS skriver at lappen både var smakløs og hadde on-set på nærmere 2timer, noe som begge strider imot NBOMe. Uansett kan du ikke kommentere at det 'Helt sikkert' er et spesifikt dop ut fra en rus-beskrivelse.
Det skal være Swiss Bliss LSD: http://pushingtabu7itqj.onion.link/i...7bd243ddeb.jpg

Helt identiske som de, noen som har kjennskap?
Sitat av Kongesnerp Vis innlegg
Det skal være Swiss Bliss LSD: http://pushingtabu7itqj.onion.link/i...7bd243ddeb.jpg

Helt identiske som de, noen som har kjennskap?
Vis hele sitatet...
Er dem fra Gammagoblin (kjent vendor fra darkweb)? Da bør det isåfall være LSD Gammagoblin er kjent for god kvalitet). Kjøpte noen få identiske blottere som linken du linker til Kongesnerp, for et par måneder siden, hvor oppgitt styrke var 150mcg. Dette var da fra en studiekompis i Polen, som hadde fått dem gjennom nettet av Gammagoblin. Fikk bare prøvd en mikrodose på 30 mcg en artig kveld ute på byen, før vaskedama presterte å hive resten (eventuelt at fristelsen ble for stor) ved vasking av kjøleskapet. Føltes som vanlig LSD det lille jeg fikk prøvd. Kompis jeg kjøpte dem fra var veldig fornøyd. Han mente dem var veldig visuelle, mer enn annen LSD han hadde tatt, uten at det var noen mistanke om at det ikke var vanlig LSD. En annen kompis som prøvde dem var uenig, og mente dem heller var litt svake (men han hadde tatt dem med seg på reise til middelhavsland, så kan ha tapt styrke på veien).
Sist endret av Bearass; 16. april 2016 kl. 20:25.