Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1620
Halla!

Vi er en guttegjeng på 17-18 år som skal til Kos i sommer. I den anledning lurte jeg på om det var noen her som kunne anbefale et bra hotell?

Gjerne et hotell som ikke er så langt fra utestedene i Kos, og som ikke er så sinnsykt strenge. Har lest litt om St. Constantin. Trodde det var det perfekte sted, men så leser jeg noen anmeldelser om at det har blitt til et familiehotell nå? Noen som har erfaringer med det?
Anbefaler ikke Kos i det hele tatt. var der i fjor og har ikke mye varmt og si. Skitten by med MASSE kriminalitet og ikke wow wow party liv. Er akkurat som at lokal befolkningen hater alle turister. De fleste hotellene er også helt nazier, og dere kan glemme og ta med folk som ikke bor på hotellet inn på rommene deres. Skulle dere komme i problemer kan dere glemme og få hjelp hos lokal politiet, og skulle dere skade dere finnes det et gammelt sykehus som minner om et galehjem hvor behandling er vanskelig å få til i og med det er mangel på personell o.l men have fun! blir ikke mere moro en dere lager selv
Sist endret av jorgen2k; 10. mars 2013 kl. 23:10.
Trådstarter
30 7
Oida, hehe! Anbefaler du noen andre steder da? Maga?
Sitat av ChelG Vis innlegg
Oida, hehe! Anbefaler du noen andre steder da? Maga?
Vis hele sitatet...
Vil heller anbefale Magaluf, var der for 2 år siden og hadde det mye morsommere der. Satt faktisk og lengtet etter Magaluf når jeg var i kos hehe Hotell standarden er bedre(ikke så strengt) + at jeg likte partylivet mye mere. Anbefaler Royal beach hotell btw.
Trur Jorgen2k har hatt veldig uflaks på turen, eller så er han bare forbanna siden han ikke fikk seg en dåse.

Kos er awesome! Var der ifjor sommer, hadde det helt vilt gøy!
Men vis jeg skulle valgt igjen så ville jeg tatt maga eller aya, er mye større party byer
Ingen erfaring å bidra med, utover at også DJ Broiler klaget voldsomt over Kos, sammenlignet med Ayia Napa og Magaluf i et intervju.
Sitat av Axon90 Vis innlegg
Trur Jorgen2k har hatt veldig uflaks på turen, eller så er han bare forbanna siden han ikke fikk seg en dåse.

Kos er awesome! Var der ifjor sommer, hadde det helt vilt gøy!
Men vis jeg skulle valgt igjen så ville jeg tatt maga eller aya, er mye større party byer
Vis hele sitatet...
Hehe funny guy