Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1069
Hei.

Får en liten dæsj sopp fra en kompis om ikke så alt for lenge, men han snakket om at han hadde Moclobemid i tillegg, et syntetisk MAOI, hovedsaklig for type A.

Har noen erfaring med Moclobemid og sopp? Både jeg og andre venner har prøvd naturlige MAOI's sammen med sopp og annen psykadelika, og det funker som bare juling.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Vel, kan vel si at jeg fant informasjon på andre nettfora, samt brukererfaringer fra bekjente. Fikk en liten dæsj sopp som jeg skrev tidligere, og det vil si sånn ca 30 stk, noe som neppe ville gitt meg noe særlig effekt. Tok 600mg Moklobemid/Aurorix en halvtime før jeg begynner å drikke fleinteen. Funken ble nesten som 100-120 flein istedet, så den medisinen potenserte virkelig soppen.

Selve trippen var helt grei, men den føltes litt falsk på en måte. Dessuten kunne jeg føle t jeg hadde fått i meg noe annet enn bare sopp. Nesten som en liten dose amfetamin eller MDMA, bare uten euforian.

Men det ble bare denne gangen. Nå er soppsesongen igang allerede, så har ikke bruk for noe som potenserer soppen,