Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1428
Anonym bruker
"Kjær Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har hørt at sånne amerikanske xanax bars er sterkere enn vanlig xanax og bein man får i Norge.
Stemmer dette hvis de er ekte varer, og hvor utbredt er "fake" xanax blandet med f.eks. Fentanyl her til lands?
https://www.nrk.no/trondelag/advarer...all-1.14036414

Eneste tilfellet jeg har lest om hvor noe har inneholdt fentanyl, har selv brukt den typen, føler den er (svakere) en vanlig xanor...
De har 4mg & 5mg bars i usa , 5mg er røde (red devil). 4mg er grønne kalles the hulk. 3mg er blå trekant depot, og 2mg er hvit som i norge.Det kan fås legit på resept der . Men selges også utrolig mye fake som er en blanding av alprazolam & fentanyl.
Sist endret av Sæd; 31. desember 2021 kl. 17:49.
Sitat av Sæd Vis innlegg
De har 4mg & 5mg bars i usa , 5mg er røde (red devil). 4mg er grønne kalles the hulk. 3mg er blå trekant depot, og 2mg er hvit som i norge.Det kan fås legit på resept der . Men selges også utrolig mye fake som er en blanding av alprazolam & fentanyl.
Vis hele sitatet...
Ikke at jeg vet noe om medisinene i USA. Men har du noen kilder? For jeg søkte opp "What’s the strongest xanax" og da kom opp "3mg extended realese" dem fås i Norge også.


Det finnes mange ulike typer stolper, har testet "U94" fra Norge, "XANAX 2" fra USA, B707 (blå pille) fra USA, sto den var 2mg.

Og en gul som ble sagt var 3mg tilbake i 2020, men føltes ikke ut som 3mg, heller 1.5-2mg.

Men som sagt, jeg vet ikke noe om dette, men har du kilder?

Nå har jeg lest på quara og et par nettsider, "red devil" er ikke mulig å få på resept. Kun på gaten, dem var på resept i 2016, men ble raskt tatt av markedet uti fra det jeg leste. Sterkeste du har er 3mg.
Sist endret av BenzoKnekk; 31. desember 2021 kl. 19:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kun smakt «Xanax 2» som en Snapchat kar pusha. Smakte ikke alprazolam. Men jeg ble sløv. Slo ikke ut på noe testkit’et for benzo jeg kjøpte fra shady.no…. Lurer fremdeles på hva de hjemmepressa barsa inneholdt…
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kun smakt «Xanax 2»
Vis hele sitatet...
Har kjøpt slike én gang, smakte kritt så jeg spyttet den ut og kastet resten. Da jeg var ute å sykle på pillekjøret var jeg fortsatt kresen og ville ha skikkelige varer.

Mitt råd vil være å lære seg hva som er ordentlige varer og hva som er eller kan være bøff.
Er det én ting jeg har peiling på av rusmidler er det Benzodiazepiner. Har bare ordnet på gata, så dråper og slikt fra DW kan jeg nada om.

Piller på brett > løse piller

Ksalol (Alprazolam) 1mg på brett har jeg aldri opplevd noe rart med.
Om du er gira på bikkjebein må du ordne deg de som er merket med "U 94".
Det er norske apotekvarer.
Helt til de som presser begynner å merke de som er bøff med det samme
Vær skeptisk til så og si alt annet. Kjøp én og smak først, smaken er umiskjennelig.

Sobril (Oxazepam) er som regel alltid på brett. Med mindre du kjøper av narkomane som får utdelt plastposer med dosene for et par dager.
Merket med SL, SR eller SB.
Smaker papp.

Valium (Diazepam) kommer i mange forskjellige former. Brett er å foretrekke, men løse blå (10mg) er ofte bra. Smak på dem først. Ekte har som regel en glans/skinner litt og delestrek.
Løse blå har jeg bare én gang opplevd at var bøff. De så veldig suspekte ut også.
Smaker mildt bittert og mildt søtlig. Gjenkjennelig smak om man har knasket mye.

Rivotril (Clonazepam) på brett fra Galenika har jeg bare gode erfaringer med.
De på østeuropeiske glass varierer veldig i kvalitet.
Ordentlig Rivo smaker mint og gir en kjølig følelse i kjeften når den er ferdig knasket.

Apodorm (Nitrazepam) 5mg er et fantastisk Benzodiazepin. Valiumish, bare diggere.
Alltid på brett. Merket AL på ene siden.
Smaker hakket søtere enn Diazepam, men har en bitter ettersmak.

Vær så god, den ultimate Benzoguiden
Knask fornuftig og ikke bli hekta.
Er du i tvil, spis gjerne 1/4 eller 1/2 og vent en times tid.

Less is more!
Sist endret av krystallkongen; 1. januar 2022 kl. 03:04.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Har kjøpt slike én gang, smakte kritt så jeg spyttet den ut og kastet resten. Da jeg var ute å sykle på pillekjøret var jeg fortsatt kresen og ville ha skikkelige varer.

Mitt råd vil være å lære seg hva som er ordentlige varer og hva som er eller kan være bøff.
Er det én ting jeg har peiling på av rusmidler er det Benzodiazepiner. Har bare ordnet på gata, så dråper og slikt fra DW kan jeg nada om.

Piller på brett > løse piller

Ksalol (Alprazolam) 1mg på brett har jeg aldri opplevd noe rart med.
Om du er gira på bikkjebein må du ordne deg de som er merket med "U 94".
Det er norske apotekvarer.
Helt til de som presser begynner å merke de som er bøff med det samme
Vær skeptisk til så og si alt annet. Kjøp én og smak først, smaken er umiskjennelig.

Sobril (Oxazepam) er som regel alltid på brett. Med mindre du kjøper av narkomane som får utdelt plastposer med dosene for et par dager.
Merket med SL, SR eller SB.
Smaker papp.

Valium (Diazepam) kommer i mange forskjellige former. Brett er å foretrekke, men løse blå (10mg) er ofte bra. Smak på dem først. Ekte har som regel en glans/skinner litt og delestrek.
Løse blå har jeg bare én gang opplevd at var bøff. De så veldig suspekte ut også.
Smaker mildt bittert og mildt søtlig. Gjenkjennelig smak om man har knasket mye.

Rivotril (Clonazepam) på brett fra Galenika har jeg bare gode erfaringer med.
De på østeuropeiske glass varierer veldig i kvalitet.
Ordentlig Rivo smaker mint og gir en kjølig følelse i kjeften når den er ferdig knasket.

Apodorm (Nitrazepam) 5mg er et fantastisk Benzodiazepin. Valiumish, bare diggere.
Alltid på brett. Merket AL på ene siden.
Smaker hakket søtere enn Diazepam, men har en bitter ettersmak.

Vær så god, den ultimate Benzoguiden
Knask fornuftig og ikke bli hekta.
Er du i tvil, spis gjerne 1/4 eller 1/2 og vent en times tid.

Less is more!
Vis hele sitatet...
Fakta!


Men rivotril...Kan det være greit å vente mer en en time. Fordi du får Max effekt etter 4 timer ( i følge felleskatalogen) har selv drite meg ut på det der, ventet en halvtime-time og spist mer. Endt opp i totalt blackout.
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Men rivotril...Kan det være greit å vente mer en en time. Fordi du får Max effekt etter 4 timer ( i følge felleskatalogen) har selv drite meg ut på det der, ventet en halvtime-time og spist mer. Endt opp i totalt blackout.
Vis hele sitatet...
Word

Når det gjelder Rivotril er det egentlig aldri noen lur idé å knaske mer enn én gang, og da en dose man vet vil være passende. Altså ønskede effekter (angstdemping, rolig rus, muskelavslappning) uten å blacke ut totalt.
Uten toleranse er det gjerne 0,5-1mg. Altså en kvart eller halv Rivotril.

Dette vet du nok godt BenzoKnekk, men jeg skriver for andre som muligens leser.

Har man masse Rivo tilgjengelig og ingen "regel" for seg selv om å ikke knaske mer enn første dose ender man 90% av gangene opp med å spise alle Rivoene man har og bli kriminell voldtekts- og drapsmann med noen rolige butikkran og kidnappingssaker på rullebladet.
Relasjoner med venner og familie ødelegger man over en lav sko.
Har stjålet cash av foreldrene mine i Rivotrilrus.
Har vært utro.
Verre ting jeg ikke tør å innrømme.
Alt dette uten at man husker bæret av det når man kommer til seg selv igjen.

For min del var mine første Rivotril starten på et halvt tiår med rusmisbruk og dealing.

Just say no
Sist endret av krystallkongen; 1. januar 2022 kl. 03:36.