Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 804
Har akkurat lest en bok av Are Kalvø . Den heter Harry .. var ekstremt morsom Anbefaler den til absolutt alle ! Are skriver skam bra .. men greier ikke helt å gripe tak i hva det er som gjør boka så morsom ... mulig det er måten han ironiserer om alt og alle ...

Hva mener dere ?

Les Are Kalvø gutter og Jenter!


Dark*
Har fryktelig lyst til å lese den. Are Kalvø er en genial komiker.
Særlig når han etterligner kjendiser, bondevik, jostein gårder, etc etc
Are Kalvø er morsom ja, har lest mange av bøkene hans. På nytt på nytt stjeler han som oftest hele showet. Jeg var på et foredrag av ham i en bokhandel engang, han var faktisk ganske liten. Lo godt da han fortalte om bloid.
are kalvø er bare ekstremt morsom! som Dark* sa; han skriver som en helt! bare måten han skildrer alt på! han har en sånn herlig ironi!
Moyner: Are Kalvø er ikke på nytt på nytt. det er Jon Almås, Knut Nærum og Anne Kat. Hæland. Mulig han har vært gjest der en gang da... syns å huske at jeg så ham der..

<edit>
100 poster! jippi!!
</edit>
Opprinnelig postet av IvIoyner
Are Kalvø er morsom ja, har lest mange av bøkene hans. På nytt på nytt stjeler han som oftest hele showet. Jeg var på et foredrag av ham i en bokhandel engang, han var faktisk ganske liten. Lo godt da han fortalte om bloid.
Vis hele sitatet...
Du tenker på Knut Nærum.

Bibelen 2 av Are Kalvø er utrolig morsom.
Trådstarter
26 0
*skriver særoppgave om han*

hvorfor er han så morsom ? er det pga ironien ? hva mener dere .. jeg holder en knapp på skildringene , setter ting på spissen og selvfølgelig ironien ...

Dark*
Syns Harry er bedre en bibelen 2, men det er først og fremst fordi Harry er noe av det morsomste jeg noensinne har lest
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
tilalter ikke spørsmål anngående skoleoppgaver o.l. her.
dette er for å forhindre at nFF blir ett skolehjelpforum