Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  67 2847
Jeg hørte at staten skulle sponse en veileder som forklarte de funksjonshemmede hvordan de skulle ha sex. Og etter det kunne de dra, hvis de ville, på et treff hvor flere funskjonshemmede var og ha sex med en de ville ha sex med elns.
Altså at all sex var frivillig.
Er jeg helt på jordet nå?
Bare et lite spørsmål jeg fikk i hodet mitt da jeg leste denne tråden? Kan en fyr som er lam fra magen og ned i hele tatt få stå og kunne nyte sex?

Jeg har iallfall den oppfatningen at de ikke kan det.

Joda, det kan man. Ereksjon styres nok ikke fra ryggmargen. Og ja, i mange tilfeller kan de nyte det.
RipZ...Man kan nokk det ja...Blodsirkulasjonen er der nokk enda...Penis er jo ikke noe ledd på kroppen...Bare brusk...Når man får ereksjon blir penisn fylt med blo...Men så var det om man hadde følelse der nede da...
Herregud, dette høres ut som enda et idiotisk forslag.. Sex er ikke noe som vi skal gi til utviklingshemmede som et slags symbol på medfølelse eller whatever. Jeg syns heller at en burde tenke på at sånne pasienter er mer ensomme enn kåte, og det burde være enklere å gjøre noe med enn å leie inn prostituerte som kan gi et lite runk (for å sette det litt på spissen).
Hehe når blir det vel masse ledige jobber på Aetat som massør for utviklingshemmede. Gå rundt som en bitch for staten!

Nei de kan ha sex med seg selv i mellom, men først bør de kastereres slik at de ikke får barn. Vi trenger absolutt ikke flere med lav IQ og funksjonshemminger i Norge.
Ministry of Love
sptz's Avatar
Vis du er så uheldig at du mister armen og det ene benet ditt inn i valsen på fabrikken du jobber på så bør man ikke ha muligheten til og formere seg?

forøvrig høres du ut som en sosialdarwinist. Men du synes vel det var greit hvordan europerene slaktet ned "mindre smarte" afrikanere når de koloniserte afrika.. forøvrig er vel Kong Leopold av belgia ditt store politiske forbilde..

dine holdninger til andre passer godt til nicket ditt..
Opprinnelig postet av Sméagol


Nei de kan ha sex med seg selv i mellom, men først bør de kastereres slik at de ikke får barn. Vi trenger absolutt ikke flere med lav IQ og funksjonshemminger i Norge.
Vis hele sitatet...
Øh... hvis man f.eks er lam i begge beina, så har man vel ikke nødvendigvis lav IQ fordet. Og sjansen for at barnet ditt også blir lam i beina er vel heller liten Herregud. Det er sånne som deg som burde kastreres.

Du mener at de bør kastreres før de har sex med seg selv? Beklager, men det skal nok litt mer til før det blir barn av det.
Sist endret av Siri; 9. oktober 2003 kl. 22:23.
Hvorfor ikke bare koble to og to like funksjonshemmede sammen (forutsatt at begge har lyst på dette her selvsagt)? Kall inn til "sammenkomster" blant alle funksjonshemmede i et bestemt område, og derfra kan man vel gjøre det slik folk flest gjør det på byen. Kanskje enkelte vil trenge hjelp til ulike ting, men her er det bare å være kreative.
Hvis Smèagol tenker på folk med downs syndrom, så er de faktisk ved lov nektet sex. Det er fordi det kan hende det er arvelig, og jeg tror ikke at staten vil oppheve den for at folk som så vidt vet hva sex går ut på skal få det.



Edit: vil bare si at det å ha sex med en som har en funksjonshemning ikke trenger å være så galt.
Det er jo helt latterlig... at sykepleiere skal gi funkjonshemmede "en hjelpende hånd". De kan da ikke noe for at mongo mennesker er som de er. Jeg tror ikke sykepleiere tenkte at de skulle ri på folk i rullestol nå de gikk helse og sosial da men =D
Opprinnelig postet av spetznaz
dine holdninger til andre passer godt til nicket ditt..
Vis hele sitatet...
Vet, er litt skrå selv har en 14k RH gullring som jeg sitter og ser på hver dag.
[jævlig offtopic]Er du en sviker fordi du ser på gullringen din? Jeg ser heller ikke hvorfor han sviker akkurat, men jeg er langt fra enig med innvandrings hatet hannes. Han sier det er så fælt at de sitter i en "fet bmw med gullsmykkene sine" når de egentlig sitter i et 2x2 rom delt på 12 personer og venter på at de skal tilbake til landet der det er dødstraff for å dra til utlandet. Tror ikke du ville si det samme om danskene, for de er jo skandinaviske de og. Jeg har samme oppfatning til alle innvandrere.[/jævlig offtopic]
Ja hvordan hadde du følt deg hadde du vert sykepleier og skulle gi en funksjonshemmet en omgang om det så var med hånden eller noe mer?Bare tenk litt over det det...Hvordan hadde du følt det hadde du blitt satt til en slik jobb?En mann i rullestol,lam i benene, kansje fått seg en liten "bulk" i hodet så han ikke er ved sine fulle fem,sitter der og slever osv. Høres dette virkelig ut som en verdig jobb?Virker jo som en nedverdigene jobb mot de som må gjøre det!Hadde sluttet på dagen garantert hadde jeg blitt søttet til og gjøre noe slikt!Dette er jo rett og slett nedverdigene mot sykepleierene eller hvem det er som skal gjøre jobben!Det er jo regelrett lovlig prostitusjon...Du utfører en seksuell tjeneste og får betalt...Dette er jo akkuratt som horene på Grønnland og i området der...De får betalt, utfører en seksuell tjeneste, ferdig med jobben...Det er jo nøyaktig det samme, bare det er lovlig!
Hm ... sykepleierne blir vel neppe tvunget til å gjøre det.
Nei men tror du virkelig det er så mange som vil gjøre dette frivillig da?Hadde du jort dette frivillig?Neppe....Tror ikke det du...Frister ikke så alt for mye å sitte å dra en handicappet at det gjør noe bare for at han endelig skal få seg noe...
Nei, sant.
Det blir jo i så fall prostituerte som kommer til å gjøre det for pengenes skyld, antar jeg.
Eller... spesielt interesserte.
Hehe... Ja prostituerte gjør det nokk for pengenes skyld ja tenker jeg... Eller så har de et ekstremt sex behov og trenger litt ekstra penger Men tror du virkelig at en sykepleier vil gjøre dette da?Når hun alle rede har en jobb som hun tjener penger på da?Tror heller hun villet ha stilt seg på hjørnet å heller solgt seg der tenker jeg, i steden for å ligge å jokke på en gjeng med utviklingshemmede...