Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 830
Vi kunne ha blitt utsatt for en ny mørke alder for en uke siden , noe som er egentlig ganske greit. Den verden vi lever i fungerer ikke særlig godt uansett. Eller ?

Svar gjerne...



Ett punktum holder i lange baner.
- nazispellingcrew2k
Synes verden fungerer ganske godt jeg.
Skulle kanskje har murt inn midtøsten og gitt dem pinner til og sloss med til siste mann faller.
Hvilke synspunkter er det du er ute etter her?
Grunnen til at vi er rike , ligger jo i at vi utnytter andre mer svake , fattige nasjoner.

Olje priser f.eks stiger jo under en krig.
flue: joa.. du har rett i det. Men utnytter vi egentlig de fattige?
For meg virker det som de utnytter oss.
Når noen mangler mat i Afrika, eller krisehjelp i midtøsten, så tar jo nesten hele verden det som en selvfølge at norge skal hjelpe til.
Vi har jo råd til det(?).
Ja jeg vet ikke hvor mange mill. Norge har sendt ned til de landene til sammen jeg... Det ble vel 35 mill. eller noe slikt i år bare med en eller annen innsamlings aksjon... Og folk kommer jo stadig vekk på dørene... Telefon innsamlere ringer stadig vis.... Det blir nokk en god del til slutt ja... Husker ikke hvor mye da men Norge sendte jo ned x antall mill. til Polen nå for en liten stund siden i støtte... Norge gir jo mange mill. i u-land støtte til mange andre land også...

Norge har råd til å sende x antall millioner til andre land, men tydlig vis ikke til opprustning av skoler, sykehus, aldershjemm osv. har de ikke råd til nei... Men å gi x antall millioner i u-lands støtte... Jaaada... Selfølgelig...

Edit

Fant denne her nå nettop... Verden går nokk til helvette uansett
http://home.no/lambthrax/endofworld.html
Har dere hatt samfunnsfag nok til å skjønne at den vestlige verden har rævkjørt "de landene", og at det minste man kan gjøre er å prøve å rydde opp etter seg. Hvite menn har sørget for at vi alt vi trenger, og at de aller fleste på planeten sliter med å få i seg nok mat og rent vann. Vesten brenner mat for å holde prisene oppe!

Hadde Sverige vært et fattig land, ville dere da gitt dem u-hjelp?
Opprinnelig postet av cyanid
Synes verden fungerer ganske godt jeg.
Skulle kanskje har murt inn midtøsten og gitt dem pinner til og sloss med til siste mann faller.
Hvilke synspunkter er det du er ute etter her?
Vis hele sitatet...
Verden fungerer på ikke godt by a long shot. Hadde jeg vært deg, hadde jeg satt meg litt bedre inn i stuff 'n' shit.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Verden er som den alltid har vært, full av tragedier og jævelskap. Hadde det vært moro å leve uten det?
hva skjede for en uke siden?
Opprinnelig postet av ted
Verden fungerer på ikke godt by a long shot. Hadde jeg vært deg, hadde jeg satt meg litt bedre inn i stuff 'n' shit.
Vis hele sitatet...
Tja, den funker da bedre enn noensinne. Er ikke perfekt, men jeg har ikke noe problemer med verdenen slik som den er i dag.
Sist endret av Argus; 6. november 2003 kl. 17:32.
En gigantisk sol eksplosjon sendte ut en sky av ladde partikler mot jorden, hadde disse hatt en annen polaritet en det de hadde ville alt av elektronikk blitt slått ut.
heldivis skjedde det ikke noe, for hvis den hadde vært med en annen polaritet hadde vi ikke hatt denne diskusjonen
Synes verden fungerer ganske godt jeg. Skulle kanskje har murt inn midtøsten og gitt dem pinner til og sloss med til siste mann faller.
Vis hele sitatet...
Er du litt dum?
Verden funker jevelig dårlig, helt siden menneskene ble "innteligente" (mer i hvertfall) har verden bare gått nedover, alt funka bedre for tusenvis av år siden.
Alltid like tidig med folk som kaller andre dumme når de selv ikke engang kan stave "intelligente".

"recive"? Tror nok det er "receive".
"i hvertfall" skrives nok "i hvert fall".
Sist endret av Argus; 6. november 2003 kl. 17:55.
Tror nok ikke ALT funka bedre men...

Anyway...slike diskusjoner er ikke vits å ha, for det fører bare til piss og ingenting uansett. Alle tror de vet bedre enn andre, og ingen vil skifte mening.

Dvs...meningsløst...
Hehe.. da bør du se innom på denne: http://www.detailshere.com/niburu.htm (eller html) gidder ikke sjekke nå.

Siden vi hadde et "historisk smell" for 2 dager siden ventes det å komme nye i løpet av ukene som kommer. En kan jo håpe..