Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1173
Er det noen sjanser for at Arnold fortsetter og spille inn filmer visst han blir guvernør tro..
det var snakk om en terminator 4.å vis arnold vart guvernør,så kom ikke han til å spille i flere filmer sa han.da blir det en annen terminator.noe som suger helt.
Conan 3 skal jo komme...
da kan IKKE Arnold bli guvernør.
går ikek ann med Conan og Terminator uten Arnold. Det er ikek vits å prøve en gang det.
Han skal spille i Conan, vet jeg. Ikke at jeg bryr meg egentlig. Fyren suger jo...
du kan da ikke mene at du synst terminator suger?
Kan jeg vel
Har hørt at han ikke skal spille i Terminator 4 engang ettersom den bare handler om selve krigen mellom mennesker og maskiner
det blir jo isåfall en nedtur...
Wee.... hvis Schwarzenegger blir president i USA skal jeg frityrkoke og spise trusa mi.

Han er jo kul på film, men å styre California på riktig vei krever mer en sci-fi og terminator.

btw, Gray har fått ny hjemmeside og:
http://www.graydavis.com/ kunne tro han laget den selv?
Sist endret av Sméagol; 6. oktober 2003 kl. 10:24.
Schwarzenegger kan ikke bli president fordi han ikke er født i USA. Men lovene kan sikkert endres hvis man har penger, eller hvis man skyter en bazooka opp i rassa på de rette folka, og da er jo Arnold den rette.
Det der med at han ikke kan bli president fordi han ikke er født i USA høres litt merkelig ut. Han kan jo bli guvernør. En guvernør er jo i prinsippet omtrent det samme som president. De amerikanske statene er jo nesten selvstendige.
Opprinnelig postet av saroth
du kan da ikke mene at du synst terminator suger?
Vis hele sitatet...
Hvordan kan du da si at han ikke suger?
Fyren er jo helt latterlig dum.
Opprinnelig postet av Surrehu
Det der med at han ikke kan bli president fordi han ikke er født i USA høres litt merkelig ut. Han kan jo bli guvernør. En guvernør er jo i prinsippet omtrent det samme som president. De amerikanske statene er jo nesten selvstendige.
Vis hele sitatet...
Det spiller ingen rolle om du synes det er merkelig. Det går fortsatt ikke an.
DonTomaso: Helt riktig. Arnold kan ikke bli President i USA. Han kan derimot blir Guvernør, noe han mest sannsynelig blir.

Surrehu: Guvernør og President er ikke det samme. En Guvernør representerer kun den staten han/hun er Guvernør for. Han/hun sitter bare i Congressen, mens Presidenten er sjef for Congressen.
Det var jeg faktisk ikke klar over canonix. Takk for linken. Det blir spennede å se. En utlending som USA's neste President?

Senatet gjør vell neppe en beslutting på saken før det kommende President valget er gjort da..
...Det er en syk verden...
en syk syk verden
Har fått litt intrykk at han ikke helt veit hva han driver med. Han fikk lyst til å prøve seg og alle idiotene som stemte på han gjorde det fordi han er så tøff and so on, men tror egentlig de alle gikk på en stor smell som jeg tror kommer om ikke veldig lenge.

http://politicalhumor.about.com/library/graphics/arnold_joint.jpg
Ville du stolt på denne mannen?
▼ ... over en uke senere ... ▼
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
Fant reklamesnutter som ble brukt under valgkampen...

http://www.joinarnold.com/en/press/videoarchive.php

legg merke til bakgrunnsmusikken
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Conan er Arnold's perfekte rolle, og hans største skuespillerprestasjon gjennom tidene: grynt,grynt,sword,grynt!kill,grynt!au,grynt,grynt. Jeg blir mektig furt om han ikke spiller i conan 3. Terminator 4 ante jeg ikke var på trappene. Angående Arnolds politiske evner har jeg ingen illusjoner, men så er det da heller ikke vårt problem, og han kan neppe gjøre det verre en sjefsmungisen i stua.
Arnold og George skal visst være meget gode kamerater.
De rir sannsynligvis inn i solnedgangen sammen

The End