Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 646
Sci-Fi Channel saksøker NASA for UFO- dokumenter.

I desember 1965 så innbyggerene i Kecksburg, Pennsylvania en ildkule krasje ned i skogen utenfor Pittsburgh. Senere om natten ble området sperret av med militære lastebiler og helikopter som kom og dro. Byen ble også lagt under krigslov.
Vis hele sitatet...
Får Sci-Fi Ch. de riktige dokumentene ved et søksmål eller blir de forfalsket? Var det en UFO i 1965?
Sist endret av Sméagol; 22. oktober 2003 kl. 14:18.
De får aldri de riktige dokumentene, de er nok altfor altfor hemmeligstemplet. Og ja, det var en UFO i 1965, ifølge disse folkene, spørsmålet er jo om det var en utenomjordisk UFO...

Noe jeg tviler noe så sinnsykt på...
Think about it. Hvis romvesener besøkte jorda, hvorfor i helvete drar de rundt og sundpuler folk i endetarmen med diverse syke sexleketøy istedenfor å hilse på som vanlige folk?
Tviler MEGET sterkt på at det var en ufo jeg også ja... Tviler på de dokumentene finnes enda jeg, de har en tendens til å "forsvinne" finnest i hvertfall ikke offentlig...
100% en UFO, men om den kommer fra et annet planet eller sivilisasjon... tviler jeg på. En UFO kan godt være ett nytt fly som USA har utviklet (som ingen har sette maken til), men som gikk til helvette.. hva med F-117 Nighthawk, bygget for føste gang 1968 i Area 51, brukt i kamper siden 1973. de klarte å holde den skjult fram til 1988.... gud vet hva de klarer nå.