Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 978
Videregående skoler i USA bestemmer nå hvordan ungene har lov til å danse og ikke..

http://www.ljworld.com/section/schools/story/145633

Land of the "free" and home of the "brave"
Hehe!Noe av det dommeste jeg har hørt...Land of the free and home of the brave my ass... Å hvist de danser på en provoserendes måte får de en advarsel?Fortsetter de blir de kastet ut?Off...Tragisk!Hadde de revet av seg klærne å hoppet opp på boret hadde jeg skjønt det...
Sist endret av ^V|per^^; 18. oktober 2003 kl. 13:43.
USA er mer kommunistisk enn liberalistisk... Skal ha kontroll over alt og alle... spesielt Bush....
ja, helt sykt ass.
stop verdensbanken !

[/sarkasme]
Opprinnelig postet av ^V|per^^
Hehe!Noe av det dommeste jeg har hørt...Land of the free and home of the brave my ass... Å hvist de danser på en provoserendes måte får de en advarsel?Fortsetter de blir de kastet ut?Off...Tragisk!Hadde de revet av seg klærne å hoppet opp på boret hadde jeg skjønt det...
Vis hele sitatet...
Den manglende d'en din i den siste setningen gav det en dobbelt betydning :P

Dette er sykt nok, ja.

Edit: LOL!!! Den videoen på den siden var super.
Sist endret av Jisatsususha; 18. oktober 2003 kl. 14:14.
haha, så den jeg òg! Küng!
Det er vel for å sikre en mer rettferdig verden som ikke trues av terrorister og andre personer som er en trussel mo nasjonal sikkerhet.
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
For å være ærlig så forstår jeg dem godt.

Jeg var på Prom ca 5 år siden, og noe av dansinga som foregikk der kan kun beskrives som samleie med klær på, og en gruppe av folka som dansa prøvde alt de kunne for å være mer provoserende enn hverandre.

Jeg er ikke en spesielt lett imponert person, men jeg ble grusomt flau på deres vegne, spesielt på et event som The Prom, som liksom skal være selve kulminasjonen av å være Senior på high school (du er ca 16-17 da).

Frihet er en ting, folkeskikk er en annen. Tro du meg: Den typen oppførsel hadde ikke blitt akseptert på ungdomsskoledanser i Norge heller.

HJ
ja, men det går an å være litt diskrê. Hele den videoen vil bare bli ledd ut og folk vil danse som gale som de ellers har gjort.
Det der er jo helt latterlig, akkurat som resten av detlandet