Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1041
Slik må det være. Jeg bor i Molde, men har foreldre og slekt fra ålesund og resten av sunnmøre. Molde versus Ålesund og motsatt bare konge Stemninga på alltid piskes opp før og etter kampene slik at man kan glede seg til neste gang. Helt topp.
bare synd fotballlaget til Kristiansund er mer rævkjørt enn goatse(.cx). Det er hos oss det virkelige hatet mot molde ligger...

Molde er en skammens bygd i vårt ellers så skjønne fylke
Hehe...Ja selfølgelig skal det være litt fyring og slikt før og etter kampene, men det finnest vel visse grenser til arroganse... Blir nesten kvalm av å lese slikt!



*Et fylke, en by, et lag, Aafk*
*Lært å snakke, lært å gå, lært å elske Aafk*
*Lært å snakke lært å gå, lært å hate Mfk*
Hehe, jeg storlikte den "Et fylke, en by, et lag, Aafk" plakaten Fullt av moldensere som tente på alle pluggene av den
Blir mer kvalm av å lese slikt: "Og dagens trepoenger, det er like enkelt som å stjele sukkertøy - fra lillebror . . ."

Eller som Magne Hoseth utalte når AAfk rykte opp: 6 lette poeng til Molde"
Men faktumet ble: 4 poeng til åfk og 1 poeng til mfk.
Og om supporterane kommer me utsagn som:
*Et fylke, en by, et lag, Aafk*
*Lært å snakke, lært å gå, lært å elske Aafk*
*Lært å snakke lært å gå, lært å hate Mfk*
så ser ikke jeg nåkke kvalmende med det. ser heller humoren i det!
Bedre at supporterne kommer med "kvalme" utsagn en at spillerne gjør det!
Men tror det mest er 90 min med hat og resten bare for å fyre!

edit: skjønte plutselig at de va artikkelen du sikta til da du sa at du blei kvalm! min feil! hehe
Sist endret av Bønna; 19. oktober 2003 kl. 23:04.
det dårlige er jo at hverken aafk eller mfk tilhengerne klarer å finne på noen skikkelige originale tilrop.

en by, et lag saken gjør Enga-klanen så jævlig mye bedre når de fyller hele svingen på ullevål.
Cfk Cfk! Det er bare morro når slike rivalerbraker sammen og lager litt fotballstemmning. Men er dette et forballforum? ;p
Jeg synes det er helt latterlig at Aafk supporterene er så arrogante at de tror at vi mfk supportere HATER dem og at kampene mellom AAfk og MFK er vårt hatoppgjør. FEIL.
Et nyopprykka bondelag med null historie i tippeligaen kan vel da for svartesvingene slå opp i boka og se at i molde så HATER vi RBK. Aafk vs MFK er et lokaloppgjør, det tar lang tid før en kan definere det som et hatoppgjør på lik linje med MFK vs RBK. Personlig så kommer jeg aldri til å kunne motivere meg like mye til kamp mot Aafk som mot RBK. Ellers så unner jeg begbyggerene i Ålesund et skikkelig fotball lag, og er vel er kjærkomment bidrag til Tippeligaen, selv om de oppfører seg litt rart (og har det som sannsyngligvis er norges mest dubiøse trener)
Oh btw: Det er bare eeeeen Trond Strand. Han spiller i blått, han spiller så flott, vi kanke tape kampen med han! :>
ptch...han heter vel Trond Strande, og det eneste bra med den mannen er fornavnet. Alle har flaks EN gang i livet, synd for han at han misbrukte sin sjanse på å redde ett fattig poeng for et stakkarslig "lag"
spellingnazi
canonix's Avatar
Sist jeg sjekket var ikke dette et fotballforum.