Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 923
Mellom 40 og 50 biler, deriblant tre ambulanser, har kollidert med hverandre på E6 mellom Jessheim og Kløfta. Det er slått full katastrofealarm på Universitetssykehuset i Akershus.

VG.no
Dagbladet.no

Så et program en gang om noe slikt. Er sjukt når det er motorvei, glatt og tåke. Er nærmest umulig å kunne unngå det da.
Æpps. Kanskje på tide å smelle på vinterdekka på Asconaen
Hehe...Ja fristen er vel ute nå snart, hvist ikke den har gått ut da?
I den tragedien i sommer en gang i det området der døde nevøen til damen til pappa`n min....

*RIP*
Vinterdekkene er montert....
En venn av min mor opplevde noe lignende i skottland en tid tilbake. Samme vær, men de brukte flere timer på å dra ut likene av bilvrakene.
Uken før høstferien var det en kollisjon her i området...En VW Golf 2 som front kolliderte med en laste bil... Golfen var helt oppbrent og krympet en god del!Førern døde momentant og lastebilsjåføren havnet på sykehuset... Hadde regnet en god del den dagen så vegbanen var full med vann... Skjedde en ulykke tidligere i uken på akkuratt samme plassen også... Glatt vegbane... Triste saker dette
huff, triste saker.. kjipers at jeg ikke har råd til vinterdekk før på torsdag :/ når jeg var ferdig på jobb i går var det helt hvitt på veien.. *sliten i armen* :P håndbrekket ble brukt flittig i går kveld ja!
Hehe...En hver råners ratt Den andre runde tingen er bare til pynt Kjekke saker det der...