Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 838
Så mye dumt som hun har sagt i det siste, bør hun ha gjort det for lenge siden. Er nok bare en ønsketenkning uansett.
Kanskje vi en gang for alle blir kvitt hele Norges festbrems.
Det var en gledelig nyhet..
Opprinnelig postet av DrixXx
Det var en gledelig nyhet..
Vis hele sitatet...
Da mangler det bare å bli kvitt Dåvøy!
Ahh, endelig! Tviler på at det skjer noe med henne men, virker som hun har tillit øverst oppe i partiet

Uansett godt at noen sier det høyt!
Bra, får håpe Bondevik, Jern-Erna og Forsvarsministeren går av og. De er en fare for landet vårt.
joda, hadde ikke gjort noe å bli kvitt valgerd. Hun har ødelagt for KRF så til de grader. KRF er et fint parti med mye sunn politikk, men valgerd liker jeg ikke.
rekylvinyl.no
sett fra en annen synsvinkel er det fra mitt ståsyn helt ønskelig at Valgjerd beholdes som leder, til det ikke er mer igjen av KrF.

men at hun fjernes som kulturminister øyeblikkelig.

en kulturminister som aldri har hatt noe med kultur å gjøre fra før, og som heller aldri har klart å gjort noe for kulturen nå.
Jeg kjøper ikke politikken til folk som lever i en annen virkelighet enn meg.
Dette har jeg ventet lenge på. Kansje hun skulle kommet hit til FreakForum og sett rundt på samfunn og politikk forumet og poster som bla. "Det burde være en lov mot valgerd svartstad" . Da hadde hun forsvunnet for lenge siden. Forbannete partiet ødelegger for Norge, som jeg ellers er litt for glad i til å stemme for dem....
Ja når Valgerd er borte mangler vi bare resten av KrF Jeg har aldri likt KrF og det ser ikke ut som jeg noen gang kommer til og gjøre det heller...Synest FrP har en god politikk jeg...Liker de ganske så godt...Virker som de har en ganske normal, grei og almen politikk...For folk flest!
Nå er det veldig fristende å slenge noe dritt mot Frp,men det hadde jo vært synd hvis denne tråden gled inn blandt de 20 andre diskusjonene om frp.

Det gleder meg at Valgerd kan miste tronen, har aldri likt henne..
Men på den andre siden,noen som er verre kan ta over,eller noen som er bedre(for partiets oppsluttning) kan ta over.
Hehe...Ja FrP er jo ikke akkuratt plettfri de heller...Men folk har jo forskjellige meninger og det synest jeg de bør få ha!
Opprinnelig postet av ^V|per^^
Hehe...Ja FrP er jo ikke akkuratt plettfri de heller...Men folk har jo forskjellige meninger og det synest jeg de bør få ha!
Vis hele sitatet...
Ja, men det er utrolig irriterende at på hver eneste politisk diskusjon ender man opp med å diskutere Frp! Så jævla relevant er ikke det partiet.
Off railroad!

Hvorfor kan jeg ikke stenge egne tråder?