Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  44 3747
Anonym bruker
"Halvfylt Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Injiserte nettopp amfetamin, filtrerte godt. Noen minutter etter skudet kjenner jeg en slags sensasjon "kaldt" som det er noe i armen min.

Når jeg kjenner på armen har den normal temp, men kjenner att det liksom brenner/iser på insiden av huden, kjenner det på begge armene nå.

Jeg har normal hudfarge, men det føles ikke vanlig ut, aldri kjent dette på makka før.

Åja, det er skittent å skyte makka, jeg vet.
Anonym bruker
"Halvfylt Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det tar virkelig av nå, vurderer å ringe legevakta.
Anonym bruker
"Halvfylt Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har blod sirkulasjon
Hvordan går det nå?
Anonym bruker
"Halvfylt Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det er litt bedre nå..men kjenner det fortsatt.

den personen jeg skaffet det av opplevde det samme selv IV, å det gikk over etterhvert, fingrene ble helt hvite tydeligvis..jeg lurer hardt på hva som forårsaker det, skal stoppe å skute gate amf før det får virkelig galt..
Anonym bruker
"Halvfylt Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det pågår fortsatt, dårlig sirkulasjon i tuppene.
Har ikke noe peiling på dette egentlig, men har du prøvd og googlet det? Eller hvis det enda pågår kanskje ringe nødhjelpen og bare spør om det er alvorlig eller noe sånt?
går det bedre nu?
Anonym bruker
"Halvfylt Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Verste var att hjertet mitt slo fort hele tiden, holdt på å besvime så møtte røre meg forsiktig, fikk døds angst og ble nummen i kroppen, har fortsatt vondt i brystet, å jeg har en brennende følelse
å huden. Trodde eg skulle dø.. lurer på om jeg injiserte alt for mye, det må være det. Føler meg skadet..
Anonym bruker
"Halvfylt Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
6timer med tortur. Noen som kan forlate meg?
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du har fått frossa.
Anonym bruker
"Halvfylt Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det var skråsikkert svar
panikkanfall du fikk?

ring 113, snakk med dem.

Vi har bare 1 helse, å ta rusmidler er en risiko.
Sist endret av Anonymousesick; 31. mars 2020 kl. 13:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Halvfylt Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Panikkanfall i flere timer, klarte så vidt å puste, synet mitt var uklart, jeg så skygget røre seg i rundt meg å var sikker på att jeg var forgiftet. Nå har jeg bare litt høy puls på nedtur, tror hjertet overlevde. Dette skremte livet av meg.
Ring legevakten, er ikke lurt å gamble med helsen din.
Anonym bruker
"Halvfylt Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det har roet seg nå,
Aldri injisert, men opplevd periodevis at blodsirkulasjonen i armene mine går i dass på amfetamin. Dose har vel endel å si. Og noen andre kan helt sikkert svare på om blodsirkulasjonen blir dårligere lokalt i den armen som ble injisert i, enn hele kroppen.
Åja, det er skittent å skyte makka.
Vis hele sitatet...
Det har roet seg nå,
Vis hele sitatet...
Bra. Det gjør det ikke alltid. D er kanskje på tida å finne på noe positivt å gjøre..?
Anonym bruker
"Halvfylt Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Dette skremte meg så mye att jeg aldri skal røre amf igjen. Positivt ja, skal besøke familien. Dette var en tankevekker.
Velkommen tilbake. Du har nettopp opplevd noe livsforandrende, håper jeg.

Dette blir noe du lovlig kan skryte av om noen år.
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skremmende at folk vil ha den gifta i kroppen når man leser hva som kan skje!!!
Kanskje det var en liten overdose?
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er jo frossa. En kjent tilstand blant speedfreaks. Tror det kommer av at man bommer litt på åra men er usikker.
Rista kroppen din? Var det filtrert bra nok?

Høres ut som en blanding av noia og panikk + dårlig blodsirkulasjon. Har du tilfeldigvis vært våken veldig lenge når du gjorde dette?

Har hatt det sånn selv, men i følge legevakten var det ingenting galt med meg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er jo frossa. En kjent tilstand blant speedfreaks. Tror det kommer av at man bommer litt på åra men er usikker.
Vis hele sitatet...
Frosser'n kommer også av urenheter og klumper som ikke får løst seg opp i vannet. Er en mild form for/kan føre til blodforgiftning om jeg har forstått rett?!?

Bra at TS vil slutte med det, ser så mange gode grunner til å holde seg unna. F.eks at man i mine øyne blir en idiot som plapprer i ett sett om ingen ting så alle rundt deg går drit lei, spesielt av å bli avbrutt 20-30 ord inn i setninga. Ganske tydelig at alt som foregår er kun output fra egen grilla hjernemasse. Monologer kan jeg høre på podcast.

Nok om det, det du burde lære av dette er å aldri ta noe som helst intravenøst
Anonym bruker
"Halvfylt Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg ristet ja. Det var filtrert bra også, skjekka blandinga opp i mot lyset. Gikk helt fint å injisere, men etter 30min startet det å peake. Jeg har ikke sovet mye, spist lite mat også.. ringte leg
Anonym bruker
"Halvfylt Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har det fint nå, har det vært blodforgiftning har jeg ikke skrevet her nå, jeg laget ett mega skudd med ny uprøvd makka. Personen jeg kjøpte den av fikk også den kalde følelsen på armene, så. Vet ikke jeg. Er ferdig med nåla for å si det sånn. Skammelig.
Jeg har hatt blodforgiftning pga IV rusbruk, og jeg merket det ikke så mye før det var nesten for sent. Fingrene mine var helt hvite og gjorde vondt (pga blodpropper). Kom inn på legevakta etter å ha vært veldig forvirret og kastet opp en del. Makset apparatet som målte CRP
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er jo frossa. En kjent tilstand blant speedfreaks. Tror det kommer av at man bommer litt på åra men er usikker.
Vis hele sitatet...
Da har vi en veldig forskjellig definisjon på frossa; det de på engelsk gjerne kaller "cotton fever" eller "dirty hit".

Frossa har ingenting med kald følelse i ene armen å gjøre, men er typisk gitt ved akutt nedsatt allmenntilstand i varierende grad, ekstrem kuldefølelse i hele kroppen og kraftig og ukontrollert risting/skjelving fordi man er kald. Kan forårsakes av endotoksiner (gjerne fra bomull), bakterier og/eller partikler og urenheter i injeksjonen.
Anonym bruker
"Halvfylt Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Så fint att det gikk bra TrippyK, det er ganske alvorlig greier. Annbefaler du att jeg skjekker meg?
Btw, jeg tok en micro liner av samme makkan som i går for å teste litt, jeg kjenner alle symptonene jeg fikk i går, men svakt :Brennende følelse i hud,smerte i kroppen og bryst, tungpustet og engstelig. Nummen i armer , særlig fingre. Tror denne type makka er blandet med noe fucka, ellers så er jeg bare veldig sliten.
Anonym bruker
"Halvfylt Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Når jeg satt iv fikk jeg ingen smak i munnen, å den kom sigende. God amfetamin gjør vel det? Snakket med legevakten nå, å vi ble enig om overdosering. Jeg ringte de jo 2 ganger den natten i full hysteri
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette skremte meg så mye att jeg aldri skal røre amf igjen. Positivt ja, skal besøke familien. Dette var en tankevekker.
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Btw, jeg tok en micro liner av samme makkan som i går for å teste litt, jeg kjenner alle symptonene jeg fikk i går, men svakt :Brennende følelse i hud,smerte i kroppen og bryst, tungpustet og engstelig. Nummen i armer , særlig fingre.
Vis hele sitatet...
Det varte ikke lenge...
Anonym bruker
"Halvfylt Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har ingen unnskyldning.
Anonym bruker
"Halvfylt Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Var ikke nålen tho..
Anonym bruker
"Halvfylt Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Uansett. Takk for feedback og støtte når jeg mistet hodet i går, jeg liker solidariteten på dette forumet. Setter stor pris på det. Take care, but take it!
For meg høres dette ut som frossa som nevnt over. Muligens med en blanding av panikkangst. 9/10 ganger jeg har frossa rister/skjelver jeg og hakker tenner. Om man ikke er forberedt og hvet hva det er kan det nok virke veldig skummelt.
Sist endret av Passiv; 31. mars 2020 kl. 21:35.
Anonym bruker
"Halvfylt Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kanskje det var PMMA? Det kom sigende så plutselig smalt det. Ble stein å rusen varte jo i 16timer med høy puls.
Anonym bruker
"Halvfylt Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg justerte 2 ganger fordi første skuddet funka ikke, å der tok jeg feil. Det gir mening
Anonym bruker
"Halvfylt Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg klarer ikke å legge fra meg dette enda, gjorde ett eksperiment. Nå har jeg har drukket cola blandet med en liten dose med pulveret.
Føler meg stein, objekter smelter litt, det kommer masse lys å bevegelser, som fluer. Lyd blir også forandret, føler det går insekt på meg. Hvis jeg fokuserer på noe "smelter" det. Jeg har høy puls, men føler meg ikke speeda.

Skjønte det var noe galt når jeg injiserte dette her. Hvis det er PMMA eller noe annet rc hadde jeg faen meg flaks. Har aldri opplevd dette før, noen tanker?
Anonym bruker
"Halvfylt Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg ble hentet med sykebil, ble lagt inn på sykehuset så har ligget en stund i observasjon . Kan bekrefte att min egen idioti overasker meg gang på gang. Kanskje på tide å reflektere litt over hva man ønsker med dette livet kontra det å eksperimentere med sin egen helse i blinde.
Men fikk bekreftet att det var PMMA. Så nå skal jeg gå å legge meg. Dette skremte satan ut av meg.
Oi shit. Håper det går bra med deg. Har vært noen runder på sykehus selv med forskjellig rusrelaterte greier, og den skammen jeg har følt har ikke vært særlig god.

God bedring
Anonym bruker
"Halvfylt Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk man, har det bra nå, nei, man føler seg ikke stolt.. Håper de som pusher dette blir stoppet før noen tar kvelden for godt.

God påske.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Er dette i Oslo? Det burde gå ut en generell advarsel så fort som mulig.

https://twitter.com/emmasofiaorg/sta...94392222437376
Sist endret av meaculpaUIO; 2. april 2020 kl. 23:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Halvfylt Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det er allerede informert, rus teamet tar dette svært alvorlig.