Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 5671
Hei

Bor med familie, men er myndig. Hadde gjemt hasjen dårlig utenfor, og nå er den borte. Er strengt tatt ikke bevis på at jeg eier den, da det var gjemt på fellesområde. Om det er utleier som har funnet den, eller om andre leietakere har og sier i fra, hva kan konsekvensene være om det viser seg å være mitt? Er det noen felles lover for dette eller varierer det mellom borettslag/utleiere?
Sist endret av Mekkern; 24. februar 2020 kl. 15:48.
Det går nok fint. Neppe grunnlag for utkastelse.
Hvilken hasj? Hva snakker de om? Du driver ikke med slikt vel?
Men sånne ting driver jo ikke du med så det går helt fint ��
Du har hatt fest. Tilnærmet åpent hus, og du vet ikke navnet på alle som var der.
Ingenting. Utleier vil bare ha pengene sine. Det er bare bortkastet tid og stress å finne en ny leietaker.
Hvis det er utenfor er det jo gull. Det var noen andre som har lagt den der, så enkelt. Behøver ikke å ha vært fest eller noe. Bare at det ikke er ditt.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Trådstarter
Ja, selvsagt driver jeg ikke med slike ulovligheter. Problemet er at andre leietakere «tror» (vet) at jeg driver med slikt. Må ha vært noen andre som la det der ja.