Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 3398
Hello there fellow freaks!

Har 2 tatoveringer på armen som er svært så mislykket. De er 1 år gamle og stygge som juling. De buler ut av huden 24/7.. og ja.. Tatt i utlandet!

Jeg er helt utrolig blakk og selvtilliten samt livslysten synker hver gang jeg får øye på blekkmonsteret.

Det jeg da tenkte på var en slags innsamling for min egen del. For å få dritten reparert en gang for alle.

Noen som er hypp på å hjelpe, har noen råd evt en stikksag eller bare vil kommentere saken, feel free!

Takker så meget for alle svar!


Edit:

Det jeg først og fremst søker er tips til hva jeg kan gjøre for å få samlet støtte til den vulgære saken!
Sist endret av nihil; 6. desember 2010 kl. 06:51.
Snakk med en norsk tatovør som du vet er flink angående coverups. Dette er at man tattoverer over stygge tatoveringer med noe finere. Tror også det fins sånn laserbehandling, men det er ganske dyrt!
http://www.fanamedisinske.no/hudplei...ne-tatovering/

Vil kanskje kost deg en rundt 2000kr å få fjernet de. Er virkelig ikke så gale det.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
http://www.fanamedisinske.no/hudplei...ne-tatovering/

Vil kanskje kost deg en rundt 2000kr å få fjernet de. Er virkelig ikke så gale det.
Vis hele sitatet...
neppe det du, som det og står på siden så kreves det mellom 5 og 10 behandlinger, noen ganger mer.

prisen på ca 2000,- er pr. behandling.
bade i en form for lim og ta på seg en lang ermet trøye

få tak i en tatoo artist som vil hjelpe deg og som kanskje kan gjøre det på kvelds tid for og spare deg for litt kroner

mange som er snille og vil hjelpe, de får jo faktisk veldig god reklame av en fornøyd kunde, spess om de gir deg "livsgnisten" tilbake. så hør med den lokale sjappa så fikser han sikkert en fin løsning, kommer jo seff litt ann på størrelsen på blekket og om den er køl svart elns, blir vanskelig og fikse noe som er stort og svart.

legg ut bilde av ulykka de så kan vi se hva du sliter med.
Pics! Or it didnt happen.

Om de "buler ut" så kan det vel bli problematisk med coverups, eller?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Som jeg ser det er den beste sjansen du har følgende: Du forteller historien din på en "kul" måte. YouTube-video elns er vel mest tilgjengelig for folk (de er late, og liker ikke å lese). Deretter sprer du så mye du klarer, og håper at den blir godt mottatt, og spredd videre. Dess flere som ser den, dess flere vil få sympati med deg, og ønske å støtte deg. (Paypal-donasjon, flattr o.l.). FB-gruppe, twitter og en egen liten webside er vel omtrent et must. Du må legge litt arbeid i det, men det har potensiale for å ta av, og la deg nå målet ditt. Lykke til!
Har akkurat det samme problemet som deg tok en tattoo for noen år siden når ikke jeg var færdig utvokst så nå har den strukket seg litt, men jeg tror som flere sier er bedre å få en god tattoovør til å cover den med noe kult design istedet for laser behandling, for det første har jeg hørt at det skal ikke være særlig godt og for det 2 så kan du regne med å betale 3 ganger så mye for en laser behandling fremfor å kjøre på men en ny en som dekker den/de gamle.

UniQQe
Som noen andre hinter til over her, så er det helt umulig for oss å hjelpe deg med mindre du legger ut et godt bilde av jævelskapen.
Herre... Hvor full var du når du fikk de tatoveringene der?
Sitat av 0rgasmatr0n Vis innlegg
Herre... Hvor full var du når du fikk de tatoveringene der?
Vis hele sitatet...
Bare sånn nogenlunde
En annen mulighet er også at du godtar dine valg, og tenker på det hele som en erfaring du kan ha med deg videre. Neste gang du er i ferd med å gjøre noe du tror kan være dumt, kan du se ned på tribalen din og tenke at det aldri i verden er verdt det. Jeg er forsåvidt med på at tribal er noe som lett kan skape fordommer og være skadende mot deg, men uten å kjenne deg og hvordan du er kan du jo også si at det var en "jeg-gir-faen-tattoo" for å legitimere den? Den tattoveringen de fleste idag ser på som den verste er tribalen, og da kan du jo si at det var nettopp derfor du tok den. Den andre må jeg si at jeg syntes var ganske søt, den hadde jeg beholdt uansett når du først har gjort noe sånt Veldig i veien var den heller ikke, nesten et lite moderne kunstverk. Igjen, jeg kjenner ikke deg og vet ikke om du er personen til å ta hverken en "jeg-gir-faen-tattoo" eller et moderne kunstverk på armen, lykke til iallefall! For om du ikke skulle klare å fikse/fjerne de, er det viktigste at du godtar de, og heller drar læring ut av det. Å irritere seg over de fører ikke noe godt med seg.
Jeg hadde sjekket opp hvor mye det vil koste å ta å fikse på den. Ang få penge hjelp, så er det nok vanskelig rett før jul.
Synes ikke den ene var så ille D:
Sist endret av eskil2k; 6. desember 2010 kl. 21:39.
for en behandling koster det 500,- så jeg på tv her om dagen! ikke 2000 per behandling.
Haha, først og fremst - makan til lok.

Laserfjerning av tattoo er ikke bare dyrt, men resultatet blir alltid sånn noelunde, dog aldri godt nok.
Jeg stemmer for at du kjører deg opp på en fullsleeve, ta over heile greia.
Sitat av homer666 Vis innlegg
En annen mulighet er også at du godtar dine valg, og tenker på det hele som en erfaring du kan ha med deg videre. Neste gang du er i ferd med å gjøre noe du tror kan være dumt, kan du se ned på tribalen din og tenke at det aldri i verden er verdt det. Jeg er forsåvidt med på at tribal er noe som lett kan skape fordommer og være skadende mot deg, men uten å kjenne deg og hvordan du er kan du jo også si at det var en "jeg-gir-faen-tattoo" for å legitimere den? Den tattoveringen de fleste idag ser på som den verste er tribalen, og da kan du jo si at det var nettopp derfor du tok den. Den andre må jeg si at jeg syntes var ganske søt, den hadde jeg beholdt uansett når du først har gjort noe sånt Veldig i veien var den heller ikke, nesten et lite moderne kunstverk. Igjen, jeg kjenner ikke deg og vet ikke om du er personen til å ta hverken en "jeg-gir-faen-tattoo" eller et moderne kunstverk på armen, lykke til iallefall! For om du ikke skulle klare å fikse/fjerne de, er det viktigste at du godtar de, og heller drar læring ut av det. Å irritere seg over de fører ikke noe godt med seg.
Vis hele sitatet...
Er ikke en jeg gir faen greie, den var ganske kul når den var køl svart og hel. Det ender opp med at jeg aldri kommer til å gå i t-shirt igjen så lenge jeg har den møkka her!
Den lille er ikke noe moderne kunstverk, men en irriterende ting. Det er et kinesisk tegn som sier "lojalitet" som jeg tok i respekt av kompisene mine da..

Sitat av linski Vis innlegg
Haha, først og fremst - makan til lok.

Laserfjerning av tattoo er ikke bare dyrt, men resultatet blir alltid sånn noelunde, dog aldri godt nok.
Jeg stemmer for at du kjører deg opp på en fullsleeve, ta over heile greia.
Vis hele sitatet...
Hehe, veit.. Laserfjerning er ikke aktuelt for min del. Når penger er på plass en gang i livet, så skal jeg ikke ta fullsleeve, men helt fra begynnelsen av tatoveringen ved hånda og opp til albuen.. Den skal gå helt rundt hele veien. Har vært hos noen folk og fått tips og slikt. Og responsen på denne ideen var veldig god. Laserfjerning var [COLOR="Red"]ikke[/COLOR] nødvendig...
om du synes den var kul før den falma så why not bare fylle den pånytt.

drit i alle folk som sier tribals er harry og folk dømmer deg om du har en slik, ja kanskje de gjør det men sier mer om de enn deg.

har sjøl en tribal fra håndleddet og opp til midt på overarmen, og aldri hørt noe dritt om blekket, er ei heller en sånn stor slem bole frosk så er ikke pga skummelhet att man aldri har fått pes