Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 4602
Jeg har for ikke så lenge side sett på en anime som heter Another (produsert av yukito ajatsuji, eller noe sånt). Nå prøver jeg finne mangaen, altså boka. Har lett i flere online sider og butikker, men det er vankelig å finne denne boka til billig pris og som er oversatt til ENGELSK siden jeg ikke kan japansk. Så jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg? har lett på ebay og amazon men fant ikke..
Sitat av Apeninja Vis innlegg
Jeg har for ikke så lenge side sett på en anime som heter Another (produsert av yukito ajatsuji, eller noe sånt). Nå prøver jeg finne mangaen, altså boka. Har lett i flere online sider og butikker, men det er vankelig å finne denne boka til billig pris og som er oversatt til ENGELSK siden jeg ikke kan japansk. Så jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg? har lett på ebay og amazon men fant ikke..
Vis hele sitatet...
Kontakt Outland I Oslo eller Bergen ( Usikker på om de har andre plasser ) og hør med dem om de kan hjelpe deg
Denne du leter etter? Har selv sett animeen, men ikke lest mangaen.
Book Depository har jeg brukt selv. Gratis frakt worldwide, tar 1-2 uker - kanskje mer om du er uheldig, før den kommer i posten.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Takk for hjelp. Og om jeg ikke plager noen med å større etter en ny bok: vet noen hvor jeg kan få tak i Future Diary (mangaen) vol. 1 eller 2 på engelsk? Frakten koster liksom dobbelt som selve boka på alle nettbutikker jeg har sjekka, inkludert amazon og ebay (som nesten er helt umulig å finne der).