Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  59 47996
Sitat av OlaWaagen Vis innlegg
det var under 1 minutt etter eg prøvde å redigere det.
Vis hele sitatet...
Feilen er rapportert.
Dette kan ha noe å gjøre med at serverene var nede 22. desember, det står litt om dette her: http://www.warispeace.co.uk/forum/sh...d.php?t=174425
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Feilen er rapportert.
Dette kan ha noe å gjøre med at serverene var nede 22. desember, det står litt om dette her: http://www.warispeace.co.uk/forum/sh...d.php?t=174425
Vis hele sitatet...
Denne feilen har blitt opplevd før den 22 også med et underlig tryne.

Av meg altså :P

Og eg opplever det akkurat nå, hehe :P
Vel, svaret er så enkelt som det at det ikke går an å redigere dersom noen svarer på innlegget, uavhengig av tidsfristen.
Da anser jeg saken som oppklart så det er heller ikke noen vits i å diskutere det videre heller, det er tross alt off-topic.
Det som er inni den er krutt fra europris hylere-speedfire var det nok-. prøvd en rekke friksjons-og hammer tester på dette-men ikke fått det til å gå av. like-omså mindre flammesensitivt en bp. lunta er kno3 greier, alle gangene jeg har prøvd disse har de brent mer enn lenge nok.(7-8 sek per 4 cm)-Men som dere sier; man vet aldri!
Har tenkt å kaste den for harde livet med en gang lunta er tent.
Ps. Jeg gidder ikke å ha noen lang diskusjon som tar 2,3 sider av tråden.
Sitat av Northhunt Vis innlegg
Det som er inni den er krutt fra europris hylere-speedfire var det nok-. prøvd en rekke friksjons-og hammer tester på dette-men ikke fått det til å gå av. like-omså mindre flammesensitivt en bp. lunta er kno3 greier, alle gangene jeg har prøvd disse har de brent mer enn lenge nok.(7-8 sek per 4 cm)-Men som dere sier; man vet aldri!
Har tenkt å kaste den for harde livet med en gang lunta er tent.
Ps. Jeg gidder ikke å ha noen lang diskusjon som tar 2,3 sider av tråden.
Vis hele sitatet...
De hylerne har blitt litt reduserte... Før var de små raketter, nå flytter de seg knapt...
HøyRisiko Psykopat
Sitat av Pyrotecnican Vis innlegg
De hylerne har blitt litt reduserte... Før var de små raketter, nå flytter de seg knapt...
Vis hele sitatet...
ikkje glemm att dei fleste eksploderer :P
Sitat av OlaWaagen Vis innlegg
ikkje glemm att dei fleste eksploderer :P
Vis hele sitatet...
Gjør de? Lol, jeg napper bare luntene jeg, gikk tom for visco og hadde ikke nok til rakettene, fontenene og 35mm luftbombene...
Sitat av OlaWaagen Vis innlegg
ikkje glemm att dei fleste eksploderer :P
Vis hele sitatet...
Det er noen få der pulveret er litt løstliggende som fører til at de sprenger :P

Alltids gøy å lage små kinaputter av dem med å bare knuse pulveret med ei tang og tette igjen toppa papp og teip. Smeller bra
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av mikkello Vis innlegg
Hva er det du har inne i den? Sier ikke at du ikke får lov til å lage CO2-patron-bomber, men det der lager livsfarlige splinter som lett kan skade deg for livet.
Du har i tillegg en hjemmelaget lunte, som sikkert ikke er veldig forutsigbar, plutselig brenner den mye fortere en du trodde!
Du kan faktisk få til like bra smell med andre ting en metall.
Regner ikke med at du vil ende opp som denne fyren? http://www.youtube.com/watch?v=ddJSbu-bbOk
Murphy's lov lurer rundt alle hjørner, ta alle forhåndsregler og vær forsiktig!
Vis hele sitatet...
vel tråden er jo foresten om _Hjemmelagede_Granater_da.....
Sitat av Northhunt Vis innlegg
Noe sånt du mener?
hehe-mekke den sammen av en 88g co2 patron og hjemmesnekra lunte. Postkassa til naboen skjelver hører jeg (neida)
Vis hele sitatet...
Det der så jo passe vanvittig ut, forsiktig med den der!

Men det enkleste måten å bruke "pull-Ring" er å tape en cm fra en fyrstikk til lunten og lage utløser på samme måte, utrolig enkelt og funker helt kanon