Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1286
Sittet her med vond rygg i en uke nå. Lurer på om det er flere som har hatt så vondt lenge? Har ikke kraftig ryggsmerter heller mer vanlig ryggsmerte nå. Spørsmålet er hvor lenge har det sittet hos dere? Holder på å klikke i vinkel
Du har tatt ryggmargsprøve?

Har selv tatt det, og gikk noen uker før smertene var helt borte. Ikke unormalt at det tar minst 3-4 uker før man ikke merker noe lenger. Det er veldig individuelt hvor vondt selve prøva er å ta, og hvor vondt er i ettertid.
Sist endret av nj6RVVcU$gEV$; 7. mars 2019 kl. 01:54.
Jeg Har hatt smerter i mange år. Har Smerter når jeg ligger, sitter eller står i ro lenge. Var med legen å tok røntgen men fikk beskjed at det ikke var noe som var feil. Blei henvist til ryggskolen å fikk noen tøye-øvelser jeg skulle gjøre da setemusklene kunne være litt stram.

De dagene jeg trener og strekker på er mye bedre enn de dagene jeg går uten trening
Sist endret av Fullfartlangsom; 7. mars 2019 kl. 02:28.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Måtte ta prøve en gang og ordet ryggmargsprøve hørtes grusomt ut. For å være ærlig var det ikke vondt eller særlig ubehagelig. Verste var de neste dagene med hodepine og kvalme, men koffein hjalp betraktelig (fra hva jeg vet gir de i USA store doser koffein). Etter noen dager var det ingen tegn lengre. Kunne gjort det igjen uten å være nervøs