Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3069
Jeg lurer på om noen har en link til en side der man kan se hva slags rusmiddler som ikke burde blandes?

Vet noen hva som kan skje om man f. eks. tar to mg suboxone, 4-5 imovane og et par-tre øl? Er det "krise" eller går det greit? Det er vel ikke akkurat sånn at man kan du av det?

Samme med for eksempel ritalin og benzo. Det blir litt kræsj blir det ikke det?

Har litt lite peil på akkurat det... har gjort mye testing opp i jennom, men har aldri tenkt over om det kan være sånn kjempe farlig ...
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Google is your friend��
Google er grei i forkant, samtidig vite hva rusmidlet gjør, som feks mdma så må man drikke vann for å ikke bli dehydrert, samtidig må man vite at man ikke må drikke for mye vann.

Undersøk rusmidlet i seg selv, så kombinasjonen
Sist endret av Üknow; 17. juni 2016 kl. 23:21. Grunn: Delvis skrivefeil (dyseleksi)
Trådstarter
Har søkt litt på google, men jeg finner ikke noe som sier hva en blanding av imovane og suboxone, noe alkohol hva som kan skje eller om det er noe farlig... tenkte kanskje at noen her inne visste noe..? Men jeg fortsetter å søke på google
http://wiki.tripsit.me/images/thumb/3/3a/Combo_2.png/1200px-Combo_2.png

combo.tripsit.me
Sitat av annveig Vis innlegg
Har søkt litt på google, men jeg finner ikke noe som sier hva en blanding av imovane og suboxone, noe alkohol hva som kan skje eller om det er noe farlig... tenkte kanskje at noen her inne visste noe..? Men jeg fortsetter å søke på google
Vis hele sitatet...
Er ikke til å anbefales, men jeg overlevde og overlever den kombinasjonen. Men respirasjonssvikt kan skje, usikker på hvor høy prosent det er. Ellers vet jeg ikke andre farligheter.
Har litt torrelanse for både alkohol og zopliclone, så kan ikke si hei dytt nedpå.
Trådstarter
Takk for tabellen, randomize det står at en del kombinasjoner jeg har tatt er farlige.. og det er det nok så absolutt. Men jeg har klart meg veldig bra da, har ikke merka noe dagen etter engang.

jeg har tatt alkohol med imovane, og alkohol med suboxone, men aldri de tre sammen så jeg vet ikke om en blanding av de tre er veldig farlig eller noe. Om det er noe mer farlig enn kombinasjonene jeg har tatt, eller om det går like greit bare dosene er litt mindre
Last ned tripsit appen. Der kan du se hvilke Stoffer som kan kombineres og ikke + mye annet nyttig info