Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1149
Heisann! Har søkt litt nå og finner ikke no svar. Har 2 ubrukte bongs, som jeg gjerne vil ha med fra canada. Skal fra calgary til amsterdam, oså videre til trondheim.

Noen som har erfaring med dette på fly? Thanks
Det er ikke ulovlig. Have fun. Ikke røyk i de før du er hjemme igjen, da.
Det er ingenting ulovlig med å eie en bong
Jeg bare lurer litt, er det sant at de er veldig liberale der borte ? Min far sier at Canada pleide å være skikkelig hippie plass, særlig storbyen, og at cannabis var så godt som sosialt akseptert der.
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Det er ingenting ulovlig med å eie en bong
Jeg bare lurer litt, er det sant at de er veldig liberale der borte ? Min far sier at Canada pleide å være skikkelig hippie plass, særlig storbyen, og at cannabis var så godt som sosialt akseptert der.
Vis hele sitatet...
Ja, det er jævlig utbredt der. Relativt løst, og mye som nasjonalt produseres. I byer som Toronto er det ikke noe problem å fikse god weed heller, mange gamle hippie head-shops og sånt hvor det selges under disken.

En bong er forøvrig totalt lovlig, det er jo bare en litt rar pipe Bare pass på at de ikke knuser på flyturen.
Vask den helt ren, viss ikke kan de ta den ifra deg fordi de kaller det brukerutstyr etc..
Sitat av Crazy_Bitch Vis innlegg
Vask den helt ren, viss ikke kan de ta den ifra deg fordi de kaller det brukerutstyr etc..
Vis hele sitatet...
hvis du leser tråden ser du at bongene er ubrukte. Altså er det ikke noe poeng i å vaske dem.
Kjenner en fra Canada, han røyker når han føler for det. Når han kom til Norge ble han sjokkert over hvor tabu alle syntes det var. Det første han gjorde når han kom over dammen, var å kjøpe 3 gr, der et gram kosta 200,- Det var derfor han ble kasta ut fra vertsfamilien han bodde hos etter en kort stund, han satt jo regelmessig på rommet sitt og røyka