Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1714
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Og da snakker jeg rein amf med lite eller ingen ettervirkninger. La oss si at man er våken ca 12 timer etter siste inntak på 0,3 IV, rein og sterk, deretter inntar ca 11 fleinsopp? Vil det fungere som mikrodosering, eller gi tripp? Har ikke vekt, og kommer til gjøre det samme hva dere mener. Vil bare ha svar slik at jeg vet hva jeg går til, vært våken over 2 døgn men har valium og imovane No stress ift evt bråbrems
Jeg ville kalt det en mikro dosering, men har man sitter oppe et par dager så er jo hjernen ganske frytert, så en lav dose kan jo fort gi grei virkning. Du får nesten bare prøve det ut som du sier, men så lenge du ikke har stuka oppe hele uka så skal det nok gå bra!
Speed og flein er ikke anbefalt, men det er ikke hasj heller og jeg hadde aldri noe problemer med det. jeg tror du vil merke en fair greie av den faktisk. Jeg sovnet etter jeg hadde spist flein men våkna egentlig av at jeg turet et par timer senere, sprøtt men rått
Hmm, må si jeg er veldig nysgjerrig på virkningen selv. Fleinsopp kan jo ofte gi en tung og bedøvende effekt på de fleste, altså en tung "body load" Amfetamin gjør jo det motsatte. Kunne du gitt en tilbakemelding her senere på hvordan turen ble, TS?
Fant ett eksempel på en triprapport om akkurat denne kombinasjonen:

https://erowid.org/experiences/exp.php?ID=28212
Anonym bruker
"Snill Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av 420master Vis innlegg
Speed og flein er ikke anbefalt
Vis hele sitatet...
Hvorfor? Jeg har kombinert det flere ganger og det minner egentlig bare veldig om LSD.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Hvorfor tror alle han skal kombinere når ta er tydelig på at han skal ta soppen etter? På 12 timer er vel mesteparten av speed en ute. Har ikke kombinert dette selv da jeg ikke har brukt mye amf, men å trippe etter 24t+ våken gjorde trippen mer intens, visuell og stressende for min del. Virket også som jeg la bedre merke til vasokonstriksjon, noe som var ubehagelig. Fleinsopp har en annen profil men er også mye av det samme. Søvn burde også gå bedre og dessuten så har du jo medikamenter for hånd
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har vært på sopptripp og snortet et par lisser coke. Gå meg ingenting, den druknet i soppen.

Uans er 11 sopp ikke all verden, går nok fint. Men ikke sikkert du får noe særlig utbytte av dette.