Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3662
God ettermiddag godtfolk

Jeg lurte på om dere har en oppskrift for hasjkake uten hasj. Altså en kake som bare smaker Cannabis uten å gi rus (og kan serveres til mor/bror).

Jeg har funnet ut at enkelte hasjtyper både lukter og smaker ekstremt godt, så det hadde vært digg å overføre smaken til en kake som ikke er ulovlig.

Finnes det f.eks. noen kryddercomboer som kan etterlinge cannabissmaken?

Eller vil en løsning være å bruke en liten "dært" hasj? Jeg regner med at f.eks. 0,3 hasj fordelt på en langpanne ikke vil produsere nevneverdig ruseffekt?

Takker for tips og jeg ønsker der alle en god helg
Det er lettere å etterligne lukten, skal du få smaken så må du nesten bruke cannabis eller finne en form for cannabisessens.
Et forslag kan være å bestille fake hasj på nett. Det ser, smaker og lukter likt men uten effekter.

0.3g med hasj i en langpanne vil gi lite til ingen effekt, samt lite til ingen smak av det.
Gladgutt
Trådstarter
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Det er lettere å etterligne lukten, skal du få smaken så må du nesten bruke cannabis eller finne en form for cannabisessens.
Et forslag kan være å bestille fake hasj på nett. Det ser, smaker og lukter likt men uten effekter.

0.3g med hasj i en langpanne vil gi lite til ingen effekt, samt lite til ingen smak av det.
Vis hele sitatet...
Ja, fake hasj kan være en løsning, har du vært borti det selv?

Hm, har du noe idè om hvor mye hasj som skal til for kun å lage smak på en langpanne?
Sist endret av Person_navn; 6. januar 2017 kl. 18:59.
Har ikke vært borti det selv tror jeg (godt mulig jeg har blitt solgt det på gata av random dealers)
Men vil tro at det skal funke til nettopp noe som dette.

Vil tro at rundt 1g vil gi grei smak, det du også kan gjøre er jo å varme den på for høy varme slik at thc'en forsvinner.
Bruker du fake-hasj risikerer du å få bildekk og annet dritt i kaken din.
Jeg ville heller gått for grønt som du bearbeider til thcen er vekk.
ArbeidsledigProletar
Er det ingen andre enn meg som tenker lag butter som du bare koker ihjel? Evt. skift til et bakverk hvor du bare baker ut THCn.

Da slipper du å bruke uren skitt og gjøre folka dine sjuke og du får smaken som en ordentlig space-brownie/kake.. w/e
Har din mor og bror etterspurt denne cannabiskaken, eller ønsker du å overaske dem med en "hemmelig smaksingrediens" som ikke gir rus?

Det å tilsette cannabis i din brownie vil ikke gjør at den plutselig smaker mye bedre, heller motsatt(for folk flest).
Selv om cannabis kan lukte og smake godt for seg, så vil det ikke automatisk gjøre at kaken din smaker bedre.
Ville aldri funnet på å bestilt "fake hasj" og tilsette i kaken. Hvis du absolutt skla gjennomføre det kan jeg tenke at beste metode er å bruke en hannplante med minimalt thc-innhold. Høres ut som en hippie-veganer idé.
Sist endret av pkk1990; 8. januar 2017 kl. 15:23.
Humle skal visst lukte cannabis så det kan kanskje være verdt å prøve
Lvl 5 Taskenspiller
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Er det ingen andre enn meg som tenker lag butter som du bare koker ihjel? Evt. skift til et bakverk hvor du bare baker ut THCn.

Da slipper du å bruke uren skitt og gjøre folka dine sjuke og du får smaken som en ordentlig space-brownie/kake.. w/e
Vis hele sitatet...
Dette! Ekte vare, naturlig smak, lite eller ingen ruseffekt.
Mye bedre enn å knote med fakehash og andre b-løsninger
Nå er fakehash faktisk vanlig hasj uten thc da så nei man risikerer ikke bildekk og annet dritt i den.
Det er helt uten kjemikaljer og er laget av hamp.

Forøvrig så nevnte jeg også at han kunne koke ihjel vanlig hasj/cannabis.
Hasj kake smaker jo ikke godt? haha! I min mening værtfall.
Sterk varme så forsvinner jo mye av thc'n som dem sier over..
hva med humle
f.eks Simcoe