Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1647
This is bat country!
gregory's Avatar
Tok min tredje tur på MDMA nå i helgen. Jeg og en kompis, som jeg kaller Ola.

Dose: 0.15g, med 0.05g booster.
Erfaringer fra før: LSD, flein, MDMA, amf, cola.

6 måneder siden sist roll.

Jeg hadde fått tak i noe veldig ren MDMA fra dype-nett. Selv testet med alle test-kits. Alle gikk øyeblikkelig til svart. Inkl puritytest som viste very high. Flotte, litt "tåkete" krystaller.

Vi starter å droppe ca kl 22.00.
Etter ei liten halvtime begynne begge å kjenne det. Typisk MDMA opptur. Svetter, rastløs, eufori, store svarte pupiller, speeda munn, kjeven strammer seg. Alle tegnene på MDMA egentlig. Livet føles fantastisk ut!

Klokken 23.00 går vi ned til en fest vi skulle på. Går veldig lett, og kjennes nesten ut som vi svever nedover gaten.

Når vi kommer til festen (med ca 40 drita folk), følte jeg og Ola at alt av MDMA-effekten gikk vekk. Vi bare var helt tom for energi, slapp og lei.

Kommer etterhvert i prat med ei vennine jeg ikke hadde sett på par måneder. Vi sitter ute å prater, og jeg holder rundt henne. Dette føltes ekstremt godt, å bare ta på henne og stryke henne. Jeg begynte å si at jeg hadde tenkt mye på henne og savnet henne mye. Dette er dog noe jeg aldri sier edru, eller i fylla. Dette var nesten en samtale som kjærester kunne ha. Men, føltes så veldig naturlig å si det der og da. Skikkelig emotional.

Ola kom også i snakk med ei annen vennine. Han følte akkurat det samme som meg. Dette var vel høydepunktet på festen. Bare snakke med ei jente, alene.

Jeg og Ola syns festen blir litt vel mye. 40 drita folk og høy partyfaktor passet oss dårlig, i den sinntilstanden vi var i. Vi tusler så hjemover til meg. Nå føltes vi oss rett og slett bare dritt. Vi ville hjem og legge oss bare. Var helt skutt.

Etter å ha gått 10 minutter føler jeg meg plutselig veldig bra igjen! Som om MDMA'en kom i bølger.

Klokken er vel 00:30 nå, og bestemmer meg for å ta boosteren. Vi er hjemme i leiligheten min, jeg ligger på sofaen og Ola sitter i stolen.

Jeg begynner bare å ta og kose med meg selv. Musikken og fargene føles veldig bra ut. Svetter som en gris der jeg ligger. Ola snakker om hvor kul og bra kompis jeg er. Åpner seg veldig om private ting. Vi snakket om alt og ingenting i flere timer.

Jeg begynner å tenke at jeg bare ville hatt ei jente i sengen, som jeg kunne ta på, snakke med, og kose med. Det var heller ikke noe seksuelt i tankene. Ola var enig, og prøvde å få jenter til oss! Dette uten hell.

Klokken nærmer seg vel 05.00. Jeg føler jeg veldig kvalm. Stikker til badet og spyr. Drikker en del vann, og legger meg. Har spydd på MDMA før, men da på oppturen, og ikke nedturen.

Oppsummert:

Jeg har prøvd MDMA før. Og da har jeg følt at jeg svevde på skyer gjennom gatene. En gigantisk orgasme. Skal snakke med alle! Har også vært ekstremt speeda. Det var jeg ikke så mye denne gangen.

Så, har jeg fått alt for rein MDMA? Typ "terapautisk" MDMA? Er det virkelig slik det faktisk er? Har de andre gangene vært blandet ut med evnt amfetamin eller andre ting? Typ extacy/knips?

Det er nemlig min teori. Hadde jo også brukt test-kits på dette.

Denne kvelden ville jeg egentlig bare ha ei jente, eller en person jeg var glad i. Da tror jeg hadde fått en annerledes opplevelse.

Tanker?
Sist endret av gregory; 23. mai 2016 kl. 20:08.
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Blir nesten umulig å svare på, men høres jo ut som det er MDMA dere tok.

At en fest med 40 fulle folk kan drepe effekten er riktig.

Men dere tok kanskje litt for lite, mulig det ikke var så rent som dealeren ville ha det til, aner ikke.
This is bat country!
gregory's Avatar
Trådstarter
Sitat av ranman22 Vis innlegg
Blir nesten umulig å svare på, men høres jo ut som det er MDMA dere tok.

At en fest med 40 fulle folk kan drepe effekten er riktig.

Men dere tok kanskje litt for lite, mulig det ikke var så rent som dealeren ville ha det til, aner ikke.
Vis hele sitatet...
Kan legge til at jeg tok ei liten booster til. Endte opp med rundt 0.25g tilsammen. Glemte å nevne det.

0.20 er mer enn nok for meg på en kveld.
Sist endret av gregory; 23. mai 2016 kl. 20:50.
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
0.20 holder det så lenge kvaliteten er der. Tenkte at det var så dårlige varer at det måtte mer til for å gi den rette feelingen.
Det kan godt være ren MDMA ja, det er mye mer setting-avhengig enn det MDMA mixet med speed/meth/etc er.

Om man føler seg speeda og vil snakke med alt og alle og er litt all over the place så er det typisk MDMA+amf/meth/osv. Det er typisk også veldig lite settingavhengig, man kan dra på fest med fulle folk, dra på rave uten å kjenne noen, vandre gatelangs i pissvær, eller være i en egentlig ukomfortabel setting og ting er supert uansett. Euforien blir også veldig fysisk (dopamin eufori), mens den på ren MDMA er mer psykisk (loved up, lykkefølelse, serotonin eufori), sånn generelt i alle fall, det er selvfølgelig veldig individuelt hvordan en opplever euforien på de forskjellige stoffene.

MDMA er typisk mer settingavhengig, er du med gode venner i en setting du er komfortabel i (enten det er rave, hjemme i sofaen eller hva det måtte være), så blir det fantastisk. I feil setting er det ikke uvanlig å få negative tanker på MDMA eller føle at de positive effektene forsvinner (eller aldri kom).

Jeg har spydd på nedtur en gang, for min del var det tilfeldig. Har aldri skjedd igjen (ikke med samme batch en gang). Så det at du spydde på nedtur behøver ikke nødvendigvis å ha noe å si.
Sist endret av randomize; 23. mai 2016 kl. 21:15.
brukte du EZ sin mdma-purity kit? jeg tror vi har handlet fra samme vendor og må si jeg ikke klarte å se klart hvilken farge testen endte på, kunne vært alt mellom medium, high, og very high mdma content. så at andre hadde fått very high på tilbakemeldingene til vendoren... jeg syntes også den fungerte sinnsykt bra og tenkte "ja dette må være very high", men effekten og nedturen kom mye fortere enn forventet.
This is bat country!
gregory's Avatar
Trådstarter
randomize: Du oppsummerer akkurat det jeg mener! Ja, la merke til at denne rollen var veldig settingavhengig. På MDMA+amf/meth/osv. har jeg vandret gatelangs i pissevær, midt på natta og følt meg helt fantastisk!

julen1ssen: Ja, det er godt mulig vi kjøpte fra samme vendor. EZ purity kit ja.

Er nå rimelig sikker på at dette var veldig ren MDMA som ikke var blandet med noe. Thanks!