Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1457
Hei,

Jeg tar for tiden urinprøver hos min fastlege for å få beholde sertifikatet til klasse B.

Jeg avla en prøve fredag forrige uke, og reiste til Gran Canaria Spania på mandag. Jeg reiser hjem i begynnelsen av neste uke.

Det er lov å røyke på privat eiendom her etter hva jeg har forstått. Kan jeg røyke her uten å fucke opp urinprøve-opplegget hjemme i Norge dersom de tar en prøve nå når jeg kommer hjem?

Tar til vanlig stikkprøver som har hatt imellom 3-7 uker mellomrom.

Har en 5er goood weed som jeg har smakt bittelitt på, har så jævla lyst å røyke litt mer mens jeg er her som dere sikkert skjønner hehe

Hva tror dere?

Mvh. Vilblistein

Edit: spørsmålet er vel egentlig om en positiv prøve som kan forklares at det stammer fra Spania-turen vil gjøre meg sertifikatløs.
Sist endret av Vilblistein; 26. november 2021 kl. 11:45.
Sitat av Vilblistein Vis innlegg
Hei,

Jeg tar for tiden urinprøver hos min fastlege for å få beholde sertifikatet til klasse B.

Jeg avla en prøve fredag forrige uke, og reiste til Gran Canaria Spania på mandag. Jeg reiser hjem i begynnelsen av neste uke.

Det er lov å røyke på privat eiendom her etter hva jeg har forstått. Kan jeg røyke her uten å fucke opp urinprøve-opplegget hjemme i Norge dersom de tar en prøve nå når jeg kommer hjem?

Tar til vanlig stikkprøver som har hatt imellom 3-7 uker mellomrom.

Har en 5er goood weed som jeg har smakt bittelitt på, har så jævla lyst å røyke litt mer mens jeg er her som dere sikkert skjønner hehe

Hva tror dere?

Mvh. Vilblistein

Edit: spørsmålet er vel egentlig om en positiv prøve som kan forklares at det stammer fra Spania-turen vil gjøre meg sertifikatløs.
Vis hele sitatet...
Du blir nok ikke straffa med reaksjoner fra politiet men legen din bryr seg nok ikke om du har røyka i spania eller norge, det kommer på det samme.
Kravet om edruelighet i trafikken tar ikke nødvendigvis hensyn til lovreguleringen for rusmiddelet du inntar, nei Rus er rus, sånn er det dessverre bare. Oppfordrer deg til å unngå inntak.
Sist endret av Tysteren; 26. november 2021 kl. 12:24.
Kjedelig.. Men takk for svar
Om du ender opp med å røyke så skyll på cbd olje kjøpt i Spania
Sitat av Sukkerpapir Vis innlegg
Om du ender opp med å røyke så skyll på cbd olje kjøpt i Spania
Vis hele sitatet...
Takk for tips, men jeg dropper det. Litt synd å kaste det. Ser jeg en sovende tigger som jeg tidligere har sett får hun/han seg en gave..