Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 5207
Hei!

Har litt lyst å se Norges første skikkelige actionfilm: Orions Belte. Den er tilgjengelig mange steder, men er det noen som vet hvor dem har den har den remnastera versjonen som kom på blu-ray? Kan det tenkes at det der den alle tilbyr?

Ligger nå fortøyd ved restene av båten i filmen, den er blitt en slags flytebrygge.

Hva synes du om filmen?
Du kan leie den på YouTube. Usikker på formatet
Ja, jeg kjøpte den faktisk på YouTube. Står at den ble utgitt i 2015, så kan hende det er riktig versjon? Filmen er uansett langt fra like bra som jeg huska den
Sitat av raze Vis innlegg
Ja, jeg kjøpte den faktisk på YouTube. Står at den ble utgitt i 2015, så kan hende det er riktig versjon? Filmen er uansett langt fra like bra som jeg huska den
Vis hele sitatet...
Er noen klassiske filmer som var helt sykt bra når en var ung. Som man faktisk aldri må se igjen for da ødelegger man barndomsminner.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av raze Vis innlegg
Ja, jeg kjøpte den faktisk på YouTube. Står at den ble utgitt i 2015, så kan hende det er riktig versjon? Filmen er uansett langt fra like bra som jeg huska den
Vis hele sitatet...
What?
Orions belte er en norsk action-thriller fra 1985, regissert av Ola Solum. Filmen er lagt til Svalbard midt på 1980-tallet. Tre norske eventyrere oppdager en russisk lyttestasjon og må flykte for livet. Bare en av dem overlever ferden tilbake til fastlandsnorge. Filmen er basert på Jon Michelets roman med samme tittel fra 1977.
Vis hele sitatet...
Sitat av Dodecha Vis innlegg
What?
Vis hele sitatet...
Vel da er nok året oppgitt på youtube for remastered versjon.
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Vel da er nok året oppgitt på youtube for remastered versjon.
Vis hele sitatet...
Ja, var det jeg tenkte på
Godt råd om å ikke se gamle godbiter om igjen. . Jeg ble så skuffet av både St Elmos fire og the breakfast club
Kanskje terminator og terminator 2 holder seg? Jeg tar ikke sjangsen.
Det skjer jo mye mer raskere i nutidens filmer, men klart noen klassikere holder seg slik som Afrikadronningen og Star wars som noen få eksempler.
Klem fra Betty
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av raze Vis innlegg
Ja, jeg kjøpte den faktisk på YouTube. Står at den ble utgitt i 2015, så kan hende det er riktig versjon? Filmen er uansett langt fra like bra som jeg huska den
Vis hele sitatet...
Da er det helt sikkert remastern! Var kvaliteten helt rå?
Ikke mange filmer som holder seg i flere tiår.