Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1197
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hei jeg er hekta på heroin og dolcontin, har fått en espranor av en kompis, 8mg. er det mulig å få en rus av dette? kan den injiseres? skal jeg ta den når jeg kjenner abstinensene kryper på og så kjenne at jeg blir frisk? finner lite info om espranor på nettet veit bare at den er frysetørket. del gjerne alt du har av erfaringer av espranor.
Anonym bruker
"Allergisk Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Virkestoffet er det samme som Subutex, så ja det er mulig å få rus av det.
Hvis du er hekta på heroin og Dolcontin, kommer du ikke til å få noen ruseffekt av buprenorfin.
Espranor har høyere biotilgjengelighet, som vil si at du tar opp mer av Espranor en feks subutex.
Man legger Espranor oppå tunga, ikke under slik som med subutex.
Det kan skytes, anbefales ikke, men om du absolutt skal gjøre det så bruk wheel filter.
Du bør vente til abstinensen kommer ja, tar du det før risikerer du å framskynde abstinensen. Usikker på om du kommer til å bli frisk, ettersom du ikke har sagt noe om hvor mye toleranse du har, men det kommer helt sikkert til å hjelpe.