Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 940
Hei FF! Har nettop flyttet og samtidlig fått bredbånd 5 av Telenor og har hatt det i 1 uke nå, jeg gjorde en bredbånds-sjekk og kan oppgradere til Bredbånd 10.
Jeg lurer på om noen av dere her vet om det vil endre noe avtale med Telenor isåfall og om jeg blir bundet i 1 år isåfall?

Det hadde vært litt kjipt hvis jeg hadde oppgradert til høyere hastighet og hadde vært bundet til Telenor i 1 år hvis jeg kanskje hadde blitt tilbudt fiberlinje om få måneder, noen som veit litt angående dette?
-Mvh L3G10N
Har jobbet på Telenorbutikken i et par år, og dersom du ikke har hørt noe om det, eller ikke funnet noe om det på brev, så er det good. Hvis du vil være ekstra trygg; ring 09000, så får du et kvalitetssikret svar. Erfaringsmessig lurt å ringe rundt 10-11 mtp. ventetid.
Sitat av L3G10N Vis innlegg
Hei FF! Har nettop flyttet og samtidlig fått bredbånd 5 av Telenor og har hatt det i 1 uke nå, jeg gjorde en bredbånds-sjekk og kan oppgradere til Bredbånd 10.
Jeg lurer på om noen av dere her vet om det vil endre noe avtale med Telenor isåfall og om jeg blir bundet i 1 år isåfall?

Det hadde vært litt kjipt hvis jeg hadde oppgradert til høyere hastighet og hadde vært bundet til Telenor i 1 år hvis jeg kanskje hadde blitt tilbudt fiberlinje om få måneder, noen som veit litt angående dette?
-Mvh L3G10N
Vis hele sitatet...

Det endrer ikke avtalen du har i dag annet enn at prisen går opp. Kan hende de prøver på å selge deg binding for å gi deg en lavere månedspris, men det er det i så fall bare å si nei til.