Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1777
Først og fremst vil jeg understreke at jeg ikke har noen planer om å ta PCP selv, men jeg har lyst til å finne ut litt mer om stoffet og dets virkninger på menneskekroppen. Jeg setter pris på alle svar, og er også interessert i å høre om erfaringer du eller noen du kjenner har hatt i forbindelse med PCP. Takk.
Jeg skjønner at du setter pris på svar fra et norsk forum, det føles av en eller annen grunn nærmere - har kjent på følelsen selv, men i tilfelle du ikke har sett på det (og jeg vet at ikke så mange har prøvd det her på forumet), så finner du masse beskrivelser her https://www.erowid.org/experiences/subs/exp_PCP.shtml
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Med mindre det har kommet noen nye hit med slike erfaringer så nei.

PCP bruk ser ikke ut til å være utberedt på noe som helst måte i Norge, vi hadde en bruker et par måneder siden som også var interessert i PCP, men tråden fikk lite relevante svar.
Sist endret av Dodecha; 8. desember 2014 kl. 18:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anarchy
Knife Freak's Avatar
Trådstarter
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Med mindre det har kommet noen nye hit med slike erfaringer så nei.

PCP bruk ser ikke ut til å være utberedt på noe som helst måte i Norge, vi hadde en bruker et par måneder siden som også var interessert i PCP, men tråden fikk lite relevante svar.
Vis hele sitatet...
Skjønner, takk.
Er en "Drugs Inc." episode på PCP - " PCP in the DC" som kan være av interesse. Stoffet er så sjeldent her til lands så jeg har ikke noe mer å komme med.
Etter hva jeg vet og aner er dette utrolig sjeldent i Norge. I de tilfellene jeg kjenner til der mennesker sier de har fått tak i dette, har det vært rent lureri.