Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2119
Hei, fikk tak i en lapp med 1,7mg DOC i går som jeg vurderte å ta i kveld.

Eneste problemet er at jeg ikke finner noe serlig info om stoffet, sto litt på Erowid men ikke så veldig mye..
Vist jeg ikke har misforstått helt så er DOC ganske likt som DOB(Som jeg fant litt informasjon om) så tokk å leste meg litt opp på det.

Selve rusen varer vist fra 8 til 20 timer, og har lest at noen trippet i nærmere 30 timer. Er lite keen på å trippe i 30 timer da jeg allerede har sovet lite i natt :P

Noen som har testet dette stoffet før, eller har NOE slags information å dele om det? Hadde blidt veldig glad da, siden jeg har lite lyst å hive i meg noe som jeg har så og si null peilig på og kan vare opp til 30 timer.

Bestemte meg for å ta lappen nå, kanskje ikke så veldig smart, men måtte testest

Kommer til å oppdatere tråden eller eventuelt lage en trip rapport om effekten, vist jeg ikke havner helt på bærtur da
Sist endret av Wrongdirection; 3. februar 2013 kl. 03:01.
Vent med å ta den til du er helt uthvilt og da mener jeg helt!
Jeg har prøvd DOI og det er den lengste turen jeg har hatt.(ca. et døgn fra effekten begynte til jeg ikke merket den lenger)

Edit: Huff, ønsker deg en fin tur..hadde jeg vært deg ville jeg prøvd å sovne før effektene kicker inn for fullt, men det er nå meg da.
DOC skal visst også være ett av de bedre DOx stoffene.

Edit2: Hvis du var lite keen på å trippe så lenge hvorfor sparte du den ikke, den blir jo ikke borte..
Har du noe benzo i bakhånd?
Håper du har endel erfaring med psykedelika
Sist endret av Lysskyen; 3. februar 2013 kl. 03:58.
Sitat av Saviorself Vis innlegg
Vent med å ta den til du er helt uthvilt og da mener jeg helt!
Jeg har prøvd DOI og det er den lengste turen jeg har hatt.(ca. et døgn fra effekten begynte til jeg ikke merket den lenger)

Edit: Huff, ønsker deg en fin tur..hadde jeg vært deg ville jeg prøvd å sovne før effektene kicker inn for fullt, men det er nå meg da.
DOC skal visst også være ett av de bedre DOx stoffene.

Edit2: Hvis du var lite keen på å trippe så lenge hvorfor sparte du den ikke, den blir jo ikke borte..
Har du noe benzo i bakhånd?
Håper du har endel erfaring med psykedelika
Vis hele sitatet...
Vist jeg legger meg nå, våkner jeg når effekten kicker inn da? Har ikke så spesielt mye erfaring med psykedelika har testet sopp, lsd å dmt
Var kanskje ikke det smarteste å ta den nå, men er forseint å snu nå..

Har ikke noe benzo liggende nei.. men har et par brett med atarax, men tviler på at jeg blir trøtt på dem etter å ha tatt DOC.
Sist endret av Wrongdirection; 3. februar 2013 kl. 04:16.
Hakke peiling, men ønsker deg en flott trip! Håper du oppdaterer oss.
Hvordan gikk turen?
Du ville våknet mens effekten av stoffet fortsatt var der, men siden du sa du hadde sovet lite ville du nok ikke våknet når effektene begynte å kicke inn. Men du ville hatt syke drømmer.
Er jo flere som har tatt f.eks LSD også gått og lagt seg, med det å drømme kraftig som mål.
Sist endret av Lysskyen; 4. februar 2013 kl. 03:06.
En kompis av meg fikk i seg dette en gang, han var godvåken i langt over 20 timer, det var vel egentlig bare selve rusen.
Han satt oppe et par dager etter det (Nedturen), fikk heller ikke noe særlig mat eller væske i kroppen de dagene. Hvor mye han fikk i seg har jeg null peiling på men møtte han på formen å nedturen, så ikke ut som han hadde det fett.
Joda, trippen var veldig fin den bortsett fra et par små ting som skjedde mens jeg trippet.

Fikk låne huset til en vennine(som hun deler med flere) mens hun var ute å drakk, kanskje ikke den beste settinga da rommet jeg lånte var ganske lite(Plass til en dobbelseng + tv å litt plass å gå på.

Tokk vell en ca 2-3 timer etter lappen var intatt før jeg merket noe effekt, det hele startet med kribling i føttene og derreter en litt speeda følelse(Klar i hodet, ble veldig våken) som gradvis gikk over til en MDMA-aktig rus(Ting ble godt å ta på, å humøret var på topp) gikk vel en times tid til før jeg merket noe av de "psykadeliske" effektene.

Effektene var veldig lik en mild dose lsd men med mindre "body load", så små ting som fløy rundt i rommet, veggene bølget, fargene gikk fra å være veldig skarp til å få en tegneserie-følelse, musikk var utrolig bra å høre på.

Etter en stund forsvant den speeda følelsen og jeg ble ganske loka egentlig(Hadde problemer med å bruke pcn en liten stund, da jeg var rett å slett for loka til å skjønne noe som helst) begynte egentlig å bli ganske lei rusen på dette tidspuktet fordi jeg var ganske sliten, følte meg ganske tom i hodet og følelsemessig(Alt av stimuli var borte nå, men de psykadeliske effektene var enda der).
Prøvde å legge meg ned for å sove litt da det plutselig banket på døra, fikk ikke noe serlig noia da jeg var rimelig sikker på at det var vennina mi som kom hjem, noe jeg hadde rett i. Etter hun dro ut igjen la jeg meg ned for å sove igjen, men så banket det på døra enda en gang. Denne gangen var det ikke vennina mi som sto på andre sia av døra men en venn av henne(Som vi kan kalle Per) som mumlet noe om at han hadde mistet noe å at noen skulle banke han, hele situasjonen var egentlig ganske noia men slapp han inn for det. Han satt seg ned vesidna meg å så på tv mens han pratet om personen som skulle banke han(Prøvde å roe han ned, men funket dårlig), tenkte jo såklart at det var lite sannsynlig at denne personen plutselig kom inn på rommet for å ta han, men der tokk jeg feil...

Hadde selfølgelig glemt å låse døra etter jeg slapp inn Per, så det kom plutselig en kar springende inn etterfulgt av 2 andre personer å ropte et eller annet om en ting som var borte mens han prøvde å slå til Per å dro han ned i bakken.

Fikk grise noia å viste egentlig ikke hvor jeg skulle gjøre av meg( Var lite keen på å bryte opp en slosskamp å risikere å måtte sloss selv mens jeg trippet) de klarte selfølgelig å rive ned masse greier som bråkte noe helt sinnsykt, var helt sikker på at hele huset kom til å våkne(noe det heldigvis ikke gjorde) ble utrolig glad når de 2 andre personene som kom inn med han tullingen som begynte å sloss med Per tok tak i kompisen deres å dro han ut av huset.

Etter det bestemte jeg meg for at det var nokk for i kveld å sendte Per hjem, å tokk kveld selv(Sov vel 1 eller 2 timer).
Alt i alt var det en ganske kul kveld men ble litt for mye drama på slutten..
Nedturen er ganske kjip da, er utrolig sliten enda, dålig matlyst, føler meg litt nedfor og har null sjangs å sovne...
Sist endret av Wrongdirection; 4. februar 2013 kl. 06:38.
Den episoden med Per kan jo ødelegge en hver trip, men tenker på når du sa du var litt sliten og lei, tror du dette kan være følger av at du har vært altfor lenge oppe i forkant av inntaket?
Sitat av trckLOL Vis innlegg
Den episoden med Per kan jo ødelegge en hver trip, men tenker på når du sa du var litt sliten og lei, tror du dette kan være følger av at du har vært altfor lenge oppe i forkant av inntaket?
Vis hele sitatet...
Tror det kan ha noe med at jeg var altfor lenge våken og at jeg trippet på LSD dagen før Så var vell ganske utbrent
Sitat av Wrongdirection Vis innlegg
Tror det kan ha noe med at jeg var altfor lenge våken og at jeg trippet på LSD dagen før Så var vell ganske utbrent
Vis hele sitatet...
Det kaaan nok kanskje muligens ha noe med dette å gjøre. Fint å se at du er på riktig vei igjen Kan se det hele for meg, utrolig interessant (og semi-morsomt) å lese. Tror det med Per hadde ødelagt trippen for meg... hadde sikkert fått noi som F etter det.
Samme her. Uansett hvilket rusmiddel jeg hadde vært på, bortsett fra alkohol, så hadde den situasjonen ødelagt kvelden/trippen fullstendig.
Sitat av KushKushKush Vis innlegg
Det kaaan nok kanskje muligens ha noe med dette å gjøre. Fint å se at du er på riktig vei igjen Kan se det hele for meg, utrolig interessant (og semi-morsomt) å lese. Tror det med Per hadde ødelagt trippen for meg... hadde sikkert fått noi som F etter det.
Vis hele sitatet...
Haha, riktig vei enda Vi får ta en trip sammen neste gang du kommer nordover!
Godt å høre at du hadde en grei tur med tanke på at du var sliten og den lille episoden.
Fikk ikke noe inntrykk av hvor lenge turen din varte så jeg må spørre, hvor lenge varte rusen?
Varte vell i ca 10 timer, men gikk omtrent et døgn før jeg følte meg helt vanlig i hode