Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 710
up in the sky
3 0
Hey!

Sjekk ut seilfly-videoen vår på YouTube!
http://www.youtube.com/watch?v=5-3xxWJDFUI

Brukt lang tid på redigering og musikkvalg. Redigert i Sony Vegas. Hva syntes dere? Setter stor pris på kritikk!

Mvh,
Soaring
Å fly seilfly virker utrolig chill, musikken dere har valgt er kul, men ikke chill. Den står ikke til filmen for min del.

altfor lange klipp, blir fort kjedelig med lange klipp der det ikke sjer så mye.. Det blir fort for spesielt interreserte. Andre som har flydd kan nok leve seg inn i følelsen, men vanlige folk blir nok raskt lei.

Mine tips;
velg musikk først.. rediger så filmen slik at den passer med rytmen,
Bruk GOPRO, fest utenpå flyet for kulere vinkel.
Fly langs fjell... ikke laaangt over.
Sitat av GrønnUgle Vis innlegg
Å fly seilfly virker utrolig chill, musikken dere har valgt er kul, men ikke chill. Den står ikke til filmen for min del.

altfor lange klipp, blir fort kjedelig med lange klipp der det ikke sjer så mye.. Det blir fort for spesielt interreserte. Andre som har flydd kan nok leve seg inn i følelsen, men vanlige folk blir nok raskt lei.

Mine tips;
velg musikk først.. rediger så filmen slik at den passer med rytmen,
Bruk GOPRO, fest utenpå flyet for kulere vinkel.
Fly langs fjell... ikke laaangt over.
Vis hele sitatet...
Tøft! Og husk sikkerhet.
up in the sky
Trådstarter
3 0
Takker! Noen andre innspill?

-soaring
Sitat av soaring Vis innlegg
Takker! Noen andre innspill?

-soaring
Vis hele sitatet...
Ja. Kameraet rister som en duracell-kanin på bilbatterier. Om du skal filme fra bakken så gjør det seg med en tripod eller lignende. Slitsomt å se på nonstop risting.

Og så: hvordan kan jeg begynne å fly?

btw: regner med at dere har sett denne, men kan jo ta en titt igjen og se litt på hvilke vinkler som funker og ikke.
Sist endret av moret; 12. november 2012 kl. 20:38.
up in the sky
Trådstarter
3 0
Takk. Stabiliseringen funket i Sony Vegas, men ble fucked up på YouTube. Skal prøve YouTube's egen stabilizer.

http://www.nak.no/seilfly/html/klubb/Klubbliste.html
send mail og hør
Sist endret av soaring; 12. november 2012 kl. 20:42.