Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1873
Hei,

Det kan hende jeg en gang får besøk av onkel med hunden, men hunden kan ikke lukte MXE og andre RC'er, så jeg tenkte å gjemme det i kjøleskapet, siden det er vanskelig å finne noe der uten at hunden markerer det. Men sprøsmålet er; hvor lav temperatur tåler MXE (Og gjerne adnre RC'er som ikke kan markeres av hund?

Takk for svar
Vet ikke hvor mange - grader MXE tåler, men hva med å ta en hasjklump å "smøre" den utover alle vegger i hele huset? Det må jo nesten få hunden til å gå kanakas?
Kjøleskapet er ypperlig for oppbevaring av div kjemikalier, deriblant mxe. Kan også legges i fryseren.

Pass på og pakk det inn i en tett boks eller noe så fokt ikke kommer inn.

Kjølig, tørt og mørkt er beste tips for oppbevaring med tanke på holdbarhet

PS:
HAHAHAHAHAHA frantzen, you saved my night xD haha, ser for meg en sinnsyk hund løper og pisser på vegger og tak til en stakkar "stoner". Som egentlig er en normal person som er blitt stemplet som narkoman av staten!

Nå fikk jeg også en ide! Gni inn politibil(er) inkl sivil hvis man vet av dem, med hasj eller noe annet naturlig som bikkja vil markere for! Dette skal utføres. xD
hvorfor skal bikkja klikke ? vil heller tru at da blir lukta mere vanlig, så kanskje den ignorerer det, om det ikke ligger 100 g og stinker ett sted vil også tipse om at ved evnt. razzia, så er det ganske vanlig å sjekke kjøleskap og fryser( blei hvertfall fortalt i avhør at det er ett av stedene de sjekker først, ved misstanke om narkotika, men spørs kanskje på mengde er jo snart vintern, så hvorfor ikke ha en bolks ute med det ? evnt under snø eller noe annet ? bare husk å pakk det inn godt =P
Jeg kunne se for meg et gøyalt syn hvisdet hadde sjedd.

Det tryggeste er og ikke ha noe hjemme, det er egentlig idiotisk og ha det hjemme hvis det er snakk om litt kvanta.
Og har du det hjemme, ha det på deg, ha døren låst, kommer politiet da rekker du og svelge eller trekke opp i do før du låser opp.
Jeg tror lookster er inne på noe når det kommer til politiets forhold til kjøleskap og frysere....
Kast det i do eller ikke ha noe hjemme. Enkelt, trygt og greit
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Sitat av ViciousDelicios Vis innlegg
Kast det i do eller ikke ha noe hjemme. Enkelt, trygt og greit
Vis hele sitatet...
Tror du virkelig at jeg kaster MXE i dassen? Hva i all verden har du puttet i deg? Dette er noe av det mest guddommelige som finnes, ved siden av sopp og dmt.
MXE koster ikke så forbanna mye at det er verdt risken på og bli tatt, 5 gram i dass koster deg 500,-
Jeg velger det isteden for flere 1000,- i bot + mye pes fra snut.

Var bare et tips Elsker(elsket) MXE selv, men etter og ha prøvd 4-meo-pcp og SPESIELT 3-meo-pcp så blir mxe siste valg av de 3 hvertfall.

Men gjem det ute en plass da, så er du kvitt problemet Det gjør jeg alltid og da slipper man den stressfaktoren!
Hvis politiet bare skal ta en kjapp gjennomsøkning hos deg har du neppe mye å frykte, de som har opplevd en "ransakelse" av politiet vet vel hvor sløve de kan være..det er ihvertfall min erfaring.
Spesielt hvis det ikke gjelder noe veldig alvorlig.
Og det er jo du som kjenner hjemmet ditt best, så om du har noen steder du betrakter som gode hjemmesteder vil politiet neppe finne de.
Har du f.eks en del dvd'er i en hylle er det noe de sjelden går igjennom . De har forøvrig aldri gått igjennom mine 300+ dvd covere.

Men det beste hadde vel vært, som andre har sagt her, å fjerne det fra hjemmet. Evt. legge det hos en kompis eller noe.
Hvis du absolutt skal plassere det en plass hjemme så må du huske å legge det høyt oppe en plass, foreksempel oppå en tak-vifte eller noe lignende. Dette er ikke for å lure hunden, det går ikke an. Hunden vet godt at den finnes der oppe, men den vil få problemer med å signalisere det til føreren med mindre hunden er EKSTREMT godt opplært.
Sist endret av Juicekongen; 14. november 2012 kl. 21:02.
Hvis du har pipe kan du feste greiene dine på en svær heliumsballong, sikret med hyssing, opp i pipa. Kommer uvedkommende for nære har du selvsagt en fjernstyrt utløser som kutter hyssingen og sender greiene dine vekk lett som bare det. Hvis du vil ta den enda lenger kan du feste en GPS på den, og stikke å hente den der den skulle lande.
Sitat av kakeflekk Vis innlegg
Hvis du har pipe kan du feste greiene dine på en svær heliumsballong, sikret med hyssing, opp i pipa. Kommer uvedkommende for nære har du selvsagt en fjernstyrt utløser som kutter hyssingen og sender greiene dine vekk lett som bare det. Hvis du vil ta den enda lenger kan du feste en GPS på den, og stikke å hente den der den skulle lande.
Vis hele sitatet...
Dette, eller du kan legge det i kapsler (helst runde) og stappe det inn analt.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Sitat av ViciousDelicios Vis innlegg
MXE koster ikke så forbanna mye at det er verdt risken på og bli tatt, 5 gram i dass koster deg 500,-
Jeg velger det isteden for flere 1000,- i bot + mye pes fra snut.

Var bare et tips Elsker(elsket) MXE selv, men etter og ha prøvd 4-meo-pcp og SPESIELT 3-meo-pcp så blir mxe siste valg av de 3 hvertfall.

Men gjem det ute en plass da, så er du kvitt problemet Det gjør jeg alltid og da slipper man den stressfaktoren!
Vis hele sitatet...
Man får jo ikke bot for MXE, men de kommer mest sannsyneligvis til å beslaglegge det hvis de finner det. Og jeg får det neppe tilbake