Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1261
Hei, ska kjøpe denne mobilen ( http://www.elkjop.no/product/mobil-o...rttelefon-sort )
Som er på salg på elkjøp, men dei har den ikkje inne så da eg lure på, kan eg få ein tilsvarande mobil til samme pris ? eller nåke eg har krav på ?
På lager (50+)
Estimert leveringstid: 3 - 7 dager
"på lager 50+"

Men nei, pleier å være sånn med tilbud at det er så langt beholdningen rekker. Altså er det utsolgt så er det utsolgt.
på lager (50+) er ikkje på stord.
Da ringer du Stord og ber dem ta inn en telefon?
Sitat av kristian96 Vis innlegg
på lager (50+) er ikkje på stord.
Vis hele sitatet...
Du har vel postkasse? Kan du ikke bare bestille den da.. Du virker jo veldig sikker på at du skal ha den, så da ser jeg ikke helt hvorfor du må i en butikk å kjøpe den.
Sitat av trauMa Vis innlegg
Du har vel postkasse? Kan du ikke bare bestille den da.. Du virker jo veldig sikker på at du skal ha den, så da ser jeg ikke helt hvorfor du må i en butikk å kjøpe den.
Vis hele sitatet...
sikkert fordi dem pleier/pleide og reklamere med at hvis dem ikke har varen i tilbudsavisa får du en tilsvarende vare til
samme pris og derfor så han sikkert en sjangs til å få en bedre tlf en annonsert!
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
sikkert fordi dem pleier/pleide og reklamere med at hvis dem ikke har varen i tilbudsavisa får du en tilsvarende vare til
samme pris og derfor så han sikkert en sjangs til å få en bedre tlf en annonsert!
Vis hele sitatet...
Det var jeg ikke klar over. Men når du sier det så kan jeg huske å ha hørt det før ja. Men har ikke hørt om det nå i det siste, men for all del, kan jo være at det er sånn fortsatt.