Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1559
Noen som vet hvordan dette vil holde seg hvis jeg blander det ut i vann? Jeg har ikke vekt, så jeg tenkte at jeg skulle blande det ut for å få bedre kontroll. Noen forslag til blandingsforhold og styrke?. Jeg har ingen erfaring med Desoxypipradrol, men har tatt speed og kokain mange ganger.

Sitat av Antimatter Vis innlegg
Noen som vet hvordan dette vil holde seg hvis jeg blander det ut i vann? Jeg har ikke vekt, så jeg tenkte at jeg skulle blande det ut for å få bedre kontroll. Noen forslag til blandingsforhold og styrke?. Jeg har ingen erfaring med Desoxypipradrol, men har tatt speed og kokain mange ganger.
Vis hele sitatet...
Har lest enda mere nå, og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å dosere dette riktig. Det anbefales 5-10mg, og når et gram er 1000mg må jo dette bli ekstremt vanskelig å justere? Har bestilt vekt, men denne går kun ned til 0,1 gram hvilket da blir 100mg. Hvis jeg skal dele dette i 10 igjen må jeg vell nesten ha microskop.
Noen som har bedre forslag?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Kjøp bedre vekt, eller mål opp 100mg, og del det opp i 10, 15 eller 20 like doser.
Hvis du har vekt kan du i det minste veie opp 500mg. Ofte sender RC-folka mer enn du bestiller for å være hyggelige, og det er jævlig dumt hvis du har tenkt å måle opp uten vekt.

Desoxypipradol er (litt) vannløselig, og doseringen er mindre enn 5-10mg, men du vil raskt bruke så mye pga toleranseutvikling. Jeg anbefaler å veie opp 500mg, dele dette i fem omtrent like store linjer på 100mg hver, dele en linje i to og bland denne halvparten, 50mg, med 100ml vann. Da får du 0,5 mg/ml som lett kan doseres. Start på 2mg, vent noen timer og ta 3mg mer hvis du ikke kjenner noe. Hvis du fortsatt ikke føler noe vent til du sovner. Sannsynligvis tar det en stund. 2-DPMP skal være mindre "in-your-face" enn kola og speed.
Sist endret av Stratops; 18. juli 2012 kl. 17:02.