Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  792 200801
Sitat av Lassen Vis innlegg
Er en del julekalendere ute nå: http://www.julekalendere.com/
Har registrert en egen mail for julekalender og meldt meg på flere titalls kalendere
Gleder meg til i morgen!
Noen som vet om noe andre kalendere som ikke står her?
Jeg vet ihvertfall om fotovideo sin på facebook-siden deres.
Vis hele sitatet...
Hvem vil ha julekalendere... i flertall..

Jeg er en som pleier ta imot alt som er gratis, men julekalendere.......

Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Hvem vil ha julekalendere... i flertall..

Jeg er en som pleier ta imot alt som er gratis, men julekalendere.......

Vis hele sitatet...
Noen julekalendere inneholder sjokolade.. de vil jeg f.eks. ha mange av.

Men noen av nettkalenderne er konkurranser. Noen vinner én dag, noen vinner ikke. Ikke alle kalenderne er dagstilbud i gjeldende butikk. Da kan det lønne seg å ha flere kontoer.
Sitat av Lassen Vis innlegg
Er en del julekalendere ute nå: http://www.julekalendere.com/
Noen som vet om noe andre kalendere som ikke står her?
Vis hele sitatet...
Nå har jeg ikke klikket meg inn på lenken din, men jeg har alltid benyttet meg av Gjerrigknarkens oversikt, som du finner her.
Har vunnet noe hvert eneste år jeg har deltatt i julekalendere over internett. Det morsomte for min del er riktignok det å vinne, og ikke nødvendigvis premiene. Tror uansett jeg står over i år, da flere eiendeler ikke er akkurat det jeg trenger for tiden. Lykke til alle mann som forsøker seg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
fannt tråden nå, men noen som har bilde av de Coca Cola myntene?
Noen som har fått taki flere ting ? (:
Sitat av Loliiiiiui Vis innlegg
Noen som har fått taki flere ting ? (:
Vis hele sitatet...
Gratis pepperkakedeig på meny Oslo city.
Oh herro there.. ^_^
Sitat av DannyFugl Vis innlegg
Fekk pakke fra Jägermeister her tidligere i uka, epic!
Vis hele sitatet...
Kunne du linka med til den svarte matten der på Jägermeister shopen?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som vet om noen firmaer det er verdt og spørre?
Sitat av Loliiiiiui Vis innlegg
Noen som vet om noen firmaer det er verdt og spørre?
Vis hele sitatet...
Les igjennom de første 10 postene så er det ganske tett med anbefalinger.
Jägermeister sender ikke ut vareprøver lenger
ubuntu gir ut gratis instalasjon cder, de gjorde ihvertfall det for 6-7 år siden
husker når jeg var 13-14 år gammel jeg la en bestilling på over 500 cder eller kansje det var 1000 eller noe, og jeg fikk en epost fra ubuntu som spurte meg hva jeg skulle med alle cdene og jeg sa jeg skulle dele dem ut på skolen lol og de sendte meg alle de cdene med en gang, kom en svææær eske i posten og jeg betalte ikke frakt engang haha
Sist endret av 999999999; 5. januar 2013 kl. 15:18.
Spurte Jagermeister om noe " advertising material " ! Fikk ikke svar eller noe, det bare kom en svær pakke 3 uker etterpå!

12 shoteglass
2 capser
2 tuter til jagermeister flaskene
1 barmatte i gummi
3 barkluter
2 par solbriller
1 serveringsbrett!

effin sweet!
Sitat av cloudyminded9 Vis innlegg
Spurte Jagermeister om noe " advertising material " ! Fikk ikke svar eller noe, det bare kom en svær pakke 3 uker etterpå!

12 shoteglass
2 capser
2 tuter til jagermeister flaskene
1 barmatte i gummi
3 barkluter
2 par solbriller
1 serveringsbrett!

effin sweet!
Vis hele sitatet...
Tviler da det ikke er lov å gi ut gratis alkohol reklame skit
Sitat av Elshop Vis innlegg
Tviler da det ikke er lov å gi ut gratis alkohol reklame skit
Vis hele sitatet...
Ser du tidligere i denne tråden er det en del freaks som har fått
Sitat av Julenisse97 Vis innlegg
Ser du tidligere i denne tråden er det en del freaks som har fått
Vis hele sitatet...
Helt korrekt. Har selv fått masse jegermeistereffekter før
Sitat av Julenisse97 Vis innlegg
Ser du tidligere i denne tråden er det en del freaks som har fått
Vis hele sitatet...
før ja, jeg har prøvd selv da fikk jeg melding om regler bla bla.
Sitat av Elshop Vis innlegg
før ja, jeg har prøvd selv da fikk jeg melding om regler bla bla.
Vis hele sitatet...
Det er nok fordi det er så mange freaks som sendte mail en periode at han fyren som svarte på mailene ble lei
er det noen av dere som måtte punge ut frakt av varene dere har fått?
Sente ut titalls mail i helgen, fikk 10-11 svar idag. Utelukkende copy/paste tekster med beklager, for mange forespørsler om reklame-effekter osv.


Knut fra Jagermeister derimot, ville ha adressen, fødselsdato og telefonnummer slik at han kunne sende meg stash.
Virkelig overasket!
Sist endret av Volch0k; 7. januar 2013 kl. 15:30.
Sitat av 999999999 Vis innlegg
ubuntu gir ut gratis instalasjon cder, de gjorde ihvertfall det for 6-7 år siden
husker når jeg var 13-14 år gammel jeg la en bestilling på over 500 cder eller kansje det var 1000 eller noe, og jeg fikk en epost fra ubuntu som spurte meg hva jeg skulle med alle cdene og jeg sa jeg skulle dele dem ut på skolen lol og de sendte meg alle de cdene med en gang, kom en svææær eske i posten og jeg betalte ikke frakt engang haha
Vis hele sitatet...
Shipit has closed
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av Volch0k Vis innlegg
Sente ut titalls mail i helgen, fikk 10-11 svar idag. Utelukkende copy/paste tekster med beklager, for mange forespørsler om reklame-effekter osv.


Knut fra Jagermeister derimot, ville ha adressen, fødselsdato og telefonnummer slik at han kunne sende meg stash.
Virkelig overasket!
Vis hele sitatet...
Hvilken mail sendte du til?
på dollys lykkehjul kan du soinne så mang gager du vil:
http://www.dolly.no/lykkehjul/konkurranse.php
Cheez Doodles
Osteper's Avatar
Fant mugg i en juicekartong jeg hadde, og sende mail med bilde til Eldorado. Fikk ett hyggelig brev og en pakke i posten i dag. Vet nå ikke hvor mye bruk jeg har for de fleste av tinga som følgte med, men men. Fint de har bra kundeservice iallefall!

Mugg-klumpen:
http://img94.imageshack.us/img94/2782/img0357ak.jpg

Pakka:
http://img707.imageshack.us/img707/173/img0395rf.jpg
Sist endret av Osteper; 12. januar 2013 kl. 15:32.
Nå har søsteren min bestilt 2 kg smaksprøve-hundefor........... og vi har ikke hund... *facepalm*
Sitat av sindrefs Vis innlegg
Nå har søsteren min bestilt 2 kg smaksprøve-hundefor........... og vi har ikke hund... *facepalm*
Vis hele sitatet...
Søsteren din faila @epicfail
http://bildr.no/view/1370822
2 solbriller
12 glass
2 luer
2 capser
2 helletuter
3 håndklær
kom pakke i posten idag!

dette
Sitat av levi9 Vis innlegg
kom pakke i posten idag!

dette
Vis hele sitatet...
"This is a private album"

Altså, får ikke sett det
Sist endret av aleks505; 18. januar 2013 kl. 22:19.
Har ca 1000 spenn i pant på boden, PM om du er interessert.
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Sitat av 999999999 Vis innlegg
ubuntu gir ut gratis instalasjon cder, de gjorde ihvertfall det for 6-7 år. iden
husker når jeg var 13-14 år gammel jeg la en bestilling på over 500 cder eller kansje det var 1000 eller noe, og jeg fikk en epost fra ubuntu som spurte meg hva jeg skulle med alle cdene og jeg sa jeg skulle dele dem ut på skolen lol og de sendte meg alle de cdene med en gang, kom en svææær eske i posten og jeg betalte ikke frakt engang haha
Vis hele sitatet...
Håper virkelig at du faktisk delte ut disse cd-ene. Tror du Ubuntu kommer til å sende ut fler gratis cder hvis folk begynner å legge inn bestillinger på flere hundre som de bare skal ha liggende?
Sitat av aleks505 Vis innlegg
"This is a private album"

Altså, får ikke sett det
Vis hele sitatet...
nå har jeg ordnet det.
Her
Sitat av levi9 Vis innlegg
nå har jeg ordnet det.
Vis hele sitatet...
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Håper virkelig at du faktisk delte ut disse cd-ene. Tror du Ubuntu kommer til å sende ut fler gratis cder hvis folk begynner å legge inn bestillinger på flere hundre som de bare skal ha liggende?
Vis hele sitatet...
Det var vel noe av grunnen til de slutta å sende ut, går jeg ut ifra.
Kanskje folk (freaks) LÆRER noe av dette. Hvorfor i all verden skal dere kaste bort tiden på å spørre etter noe som for dere er søppel?
Greit med én Ubuntu-cd men utnytter noen systemet for å skaffe seg hundrevis legges tilbudet ned!
Idioten som har skaffet seg hundrevis av plater har skaffet seg en ubrukelig søppelhaug og ødelagt muligheten for andre...
For ikke å nevne hun som bestilte hundemat.. Skulle tvinge henne til å spise det opp selv!
Tenkte jeg skulle komme med et tips som er verdt en hundrelapp men takket være misbruket til brukerne her på forumet dropper jeg selvsagt dette!
(Takk dere selv!)
Sist endret av woff; 20. januar 2013 kl. 16:16.
Husker jeg bestilte 1000 kondomer gratis fra Røde Kors Ungdom eller lignende når jeg var rundt 14 år eller noe sånt. Ente med at jeg solgte litt til noen venner og resten gikk ut på dato før jeg hadde min seksuelle debut. Utrolig teit gjort av meg når jeg tenker tilbake på det nå.
Sitat av pung Vis innlegg
Utrolig teit gjort av meg når jeg tenker tilbake på det nå.
Vis hele sitatet...
Det samme kommer du muuuligens til å tenke om nickvalget ditt i fremtiden og.
Fikk en koselig pakke med Jäger-stash for litt siden, med blant annet 20 solbriller, 20 keychains, shotterør og en del annet.
Nå blir det fest!
Sendte en mail til swedishmatch.com om et "defekt" snus tårn jeg kjøpte for en stund siden.. Den ene boksen var uten lokk og med en pose oppi, vi får se hvordan dette går! Har akkurat sendt dem navn, adresse, etc. :>
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Haarekv3 Vis innlegg
Sendte en mail til swedishmatch.com om et "defekt" snus tårn jeg kjøpte for en stund siden.. Den ene boksen var uten lokk og med en pose oppi, vi får se hvordan dette går! Har akkurat sendt dem navn, adresse, etc. :>
Vis hele sitatet...
Jeg fikk "klarmelding" fra naboene i øst, men de sa at siden de ikke visste at jeg bodde i Norge fra starten av så skulle jeg si ifra til M.Sørensen, som selvfølgelig ikke kunne sende meg det..
Om man sender sms med teksten "høvel 62" til 2090 eller ringer til 23375050 så får man 1 Pace 6 plus høvel og 2 pace 6 plus barberhoder og man betaler ingenting for verken høvel eller porto.. Står med liten tekst at man ikke er forpliktet til å kjøpe noe, man man blir abonnent. hvis man ikke vil være abonnent må man si ifra innen 14 dager etter man har fått pakken... som abonnent mottar du 2 pakker med refill blader hver tredje måned for 119 pr pakke pluss porto og ekspedisjonskostnader.. bestiller må være over 18år...

Fant annonsen på bakerste side av "bydelsavisa Strinda" årgang 13 - nr. 2- Januar 2013

Syns det så ut som ett fint tilbud, så lenge man ikke abonnerer.. så dette skal jeg teste imorgen tidlig, skal ringe inn så jeg får spørt om jeg kan avslutte abonnemanget allerede den dagen jeg bestiller
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg sendte et E-post til Jackson guitars for noen dager siden der jeg forklarte at jeg skulle spille en gig i nærmeste framtid, at jeg elsker gitarene deres og at jeg kunne gladelig reklamere for dem med T-skjorter og lignende!
Fikk svar i dag, og hun snille svenske berta skal sende meg en pakke med Jackson-stæsj!
Nice! ^

Tips til dere som vil ha noe fra alibaba.com gratis, lat som du er en bedrift og skal kjøpe inn store kvanta av (produktet du vil ha), men du trenger å teste ut om det virker slik du vil ha det, og derfor spør du om 5-10 eksemplarer til å teste produktet med.

Gjort det 2 ganger, og det funker fjell (bortsett fra at jeg har en bedrift da..)
Sitat av mroj Vis innlegg
Nice! ^

Tips til dere som vil ha noe fra alibaba.com gratis, lat som du er en bedrift og skal kjøpe inn store kvanta av (produktet du vil ha), men du trenger å teste ut om det virker slik du vil ha det, og derfor spør du om 5-10 eksemplarer til å teste produktet med.

Gjort det 2 ganger, og det funker fjell (bortsett fra at jeg har en bedrift da..)
Vis hele sitatet...
Har du eksempler på hva en kan spørre om?
Jeg har nemlig prøvd dette før uten hell.
Har bare prøvd på "småting" som ikke har så veldig stor verdi i seg selv. Jeg ser for meg små elektriske, billige komponenter som kan ha stor kvalitetsforskjell, eller det jeg venter på, små pappesker (emballasje).

Jeg vil tro du kan få alt av "råvarer", altså ting som ikke er satt sammen enda. Om du forsto noe av det.. hehe
Mroj:

Bestiller du det hjem til hjemadressa di da? For jeg kan jo tenke meg folk blir sure når du brått ikke svarer, og de har sendt deg dritt for noen tusen kroner.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Fikk nettopp pakke fra Jagermeister. En stor eske på 35 kilo faktisk -_- Hadde ikke regnet med å få så mye, men det blir nok brukt.

Fikk 15 sånne "hals" som man bruker som skjerf, 10 luer, masse nøkkelringer, shot glass, vanlig glass, bordbrikker, korker man kan ta nedi vinflaske osv osv.

Var utrolig mye. Har ikke gravd igjennom alt enda for det er litt mye å ta for seg.
Men de sendte det kjapt og det var MYE mer enn forventet.
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Fikk nettopp pakke fra Jagermeister. En stor eske på 35 kilo faktisk -_- Hadde ikke regnet med å få så mye, men det blir nok brukt.

Fikk 15 sånne "hals" som man bruker som skjerf, 10 luer, masse nøkkelringer, shot glass, vanlig glass, bordbrikker, korker man kan ta nedi vinflaske osv osv.

Var utrolig mye. Har ikke gravd igjennom alt enda for det er litt mye å ta for seg.
Men de sendte det kjapt og det var MYE mer enn forventet.
Vis hele sitatet...
Ta bilde, og last opp!
Her er selve eska det kom i.

Her er litt ute av eska og det tyngste er nederst der.

Så også nå at d var 2 par skinnhansker og 2 par vanlige hansker oppi der. De var veldig gode å bruke. Det samme var luene også.
Når sendte du dem mail?
Sedte mail mandagen i forrige uke og fikk den fredagen som var.