Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  59 9919
Hallo alle Freakere!

Tenkte jeg skulle lage en tråd der du kan fortelle om din munch under påvirkning av forskellige typer rus.

Hiver meg på å starter tråden:

- Hasj
Munch er noe av det jeg liker best av hele hasj rusen.
Er så utrolig digg å bare hive innpå alt det du finner, brus, chips, pizza m.m
Spiser opptill 1-2 chips poser (Sørlandschips, eller Maarud Salt Chips), drikker noe sykt med cola under hasj rusen, rett å slett fordi det er så utrolig digg! Nesten orgasmisk! Pizza / Fast-food slår også altid godt inn.

- Alkohol
Muncher ikke så mye under rusen av vanlig alkohol, spiser kanskje ett par boller/chips, men gud, det er ofte at denne bolla/chipsen smaker himmelsk.

- Shrooms
Har ikke prøvd dette så mye, så kan heller ikke si mye om det. Men hverfall, da jeg prøvde passet jeg på å ha mye drikke tilgjengelig. Husker jeg tok opp 1,5l Urge og 0,5l vanlig vann. Når rusen begynte å slå inn, åpnet jeg Urge. Drakk "litt", trodde jeg, for ifølge kompisene mine drakk jeg hele dritten i en slurk. Husker ikke dette selv, eneste jeg husker er at jeg tok en liten slurk av brusa. Vannet fylte jeg på minst 10 ganger iløpet av kvelden.
Sykeste er at jeg ikke måtte pisse under det hele, for om jeg drakk så mye som de sier, var jeg oppe i en del liter ja.

Okei, deres tur.
Hvordan muncher du?
Hva drikker / spiser du?
Må du på do ofte?
Hva gjør du om du går tom for goddis?

Selv sykler jeg ned til nærmeste kjappe (3km) å kjøper alt jeg måtte trenger om jeg går tom. Kan love deg at dette er de sykeste sykkelturene jeg noen gang har hatt.

Ellers håper jeg å se mange morsomme munch stories!

PS: Har du oppskrift eller vet om noe som smaker himmelsk under munching ikke vær redd for å hive det inn, kommer garantert til å prøve det!

- Edited
Sist endret av Edited; 14. september 2010 kl. 21:06.
Fox, Maoam!, Chips, Pizza/Babb, Cola, Tyggis, Mentos+++

Edit: Canna
Sist endret av StewieGriffin; 14. september 2010 kl. 21:13.
Jeg for min del spiser til jeg nesten sprekker vær gang jeg har røyka hasj vertfall!
Syntes det var digg i starten, men nå er det bare irriterende å få så mye munch, koster masse gjør det å
hasj: urge eller burn å drikke å tortilla cheese eller sombreros <3

mdma: merelig nokk er maarud salt chips syyyykt godt å spise å cola må drikkes i store mengder :P
går et par kebaber i løpet av kvelden , var enda verre da bislett hadde tilbud på kebab til 15 kr ...
alkohol: spiser ikke så mye, chips & peanutter

psykedelika: ting som er juicy og artig som; druer, epler og pære samt
små godt gjerne med litt syrlig smak og lakris
Går på ganske tunge smertestillende, type palladon, oxycontin 80mg osv.
Jeg har 0 matlyst. Går ned i vekt hele tiden.
Eneste jeg synes er ekstra godt når jeg tar oxycontin er pepsi-max.
Ellers har jeg ikke noe "munch"
Alkohol: Kebab, burger eller noe annet fet mat. Coca Cola dagen derpå.

Knips/MDMA: Ingen matlyst + vondt å spise med kjeve som nesten ikke kan beveges. Men drikker mye vann osv.

Kola: Pizza eller ingenting. Is dagen etter.

Pepper: Sier jo nesten seg selv? Ingen matlyst her heller.
Sitat av Fleinaren Vis innlegg
Jeg for min del spiser til jeg nesten sprekker vær gang jeg har røyka hasj vertfall!
Syntes det var digg i starten, men nå er det bare irriterende å få så mye munch, koster masse gjør det å
Vis hele sitatet...
Sleit med det samme. Nå drikker jeg bare kaffe
Digger å ha et par poser smash, cola og redbull til hasj-munch
Ingenting slår den herlige salte, søte blandingen :-D
Cannabis: Omtrent alt funker som munch her da smakene forandres til det beste, vil anbefale frukt og diverse godterier. Surt godteri er en vinner.

Alkohol: Alt etter matlyst, men pizza er alltid en klassiker her
Alkohol: Potetgull, chilinøtter og alt salt!

Hasj: ALT! Men har sans for vingummi, og potetgull sammen med diverse ting. Brus smaker derimot ekkelt.

Sopp: Ingenting. Får ikke munch (eller matlyst) på sopp. Bare se, føle og oppleve
Alkohol: Etter en kveld ute, slår fet mat skikkelig an. Burger, kebab, chips etc. Spiser stort sett det jeg kommer over, men derimot drikke så er det vann som jeg foretrekker.

Hasj: Alt, nesten iallefall. En av topp favorittene er Snackchips og Holiday dip og Cola til drikke. Forskjellige typer kjeks slår faktisk utrolig godt an også
Når jeg røyker weed spiser jeg absolutt alt jeg kommer over. Alt. Jeg klarer nesten ikke å bli mett. Da må det i så fall bli et par ferdigpizzaer og masse godteri..

Enig i at det er irriterende. Har ikke prøvd noen andre rusmidler utenom alkohol og cannabis. På fylla er det greit med en kebab, men kan ikke sammenlignes med cannabis in terms of mønsj.
Sist endret av Spesiellgnom; 14. september 2010 kl. 23:08.
Alkohol
Fet søppelmat iform av burgere, kebabber, pølser og pizzaer! Itillegg til salt snacks

Hasj eller grønt
Alt som er i nærheten egentlig. Boller, brus, brød, middag, saft, vann, kringler, epler, bananer, chips, saltstenger, muffins, sjokolademelk, pringles, sjokolade osvosv..
(Ikke ofte jeg har røyket, men skriver av den lille erfaringen jeg har)
Sist endret av Bombasa; 14. september 2010 kl. 23:18.
anti-psykotika vil gi deg et helvete munch, i kombinasjon med cannabis kan du nærmest spise deg til døde.
Alkohol : Kebab eller pizza er utrolig digg.

Cannabis : Fiskepudding, Sjokoladepudding, gummibjørner, kyllingvinger og iste til drikke. (Cola pleier å svi på tunga)

Opiater : Pleier ikke å bli så sulten, liker bare å drikke noe godt som iste eller cola.

Khat : Noe godt å drikke for å få bort den fæle smaken etter flere timer med tygging.
Sist endret av Dr.Feelgood; 14. september 2010 kl. 23:44.
McFlurry er helt fantastisk når du har drukket og når du er fjern.
Alkohol: Grandis med myyye dressing på! Cheeseburgere fra MCen/burgerkongen (Tviler ikke at jeg hadde hatt noe imot en skikkelig cheeseburger), kebab og egentlig det meste av varm mat og helst litt spicey.

Cannabis: Utrolig nok er ikke jeg en av dere som gefler innpå som en galning når jeg er fjern. Syrlig godteri og sjokolade OG SMASH(!!!) er jo helt sinnsykt godt når jeg er fjern da!

Amf: Nei som dere fleste sikkert vet er ikke matlyst på fart det mest vanelige, Men er vel heller ikke unormalt å bli helt sinnsykt sulten etter mange timer uten mat, og det er da jeg syns det er helt sinnsykt digg med chokopuffs (den frokostblandingen med apen på).

Ecstacy (Tør rettogslett ikke å si MDMA): Kan ikke si jeg merket mye på matlysten, Men Fanta Exotic (av den gamle typen mener jeg) var helt sinnsykt himmelsk!!

Men før jeg sender inn innlegget vil jeg ligge til at jeg vanligvis har mye større matlyst når jeg er edru. Eller er påvirket av alkohol, da er jeg serriøst istand til å spise en hest! Og ennå en etter en halvtimes tid.
Se det!

Mange Munchere her ute!

Litt OT:

Men er det noen her som hært om dødsfall under munching?
- Jeg mener, under munch, hver fall for min del, freaker jeg helt ut på mat. Har spist meg kvalm flere ganger!
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Cannabis: Støtter definitivt at Smash er helt konge når man er fjern. TE er også en slager! Var på fjern-hyttetur uten innlagt vann. Vi mekka te med regnvann som hadde samlet seg i ulike potter og bøtter utenfor. Mye rare legemer i den te'n, men gud så deilig det smakte uansett!
Spiser aldri når jeg har røyka. Blir for tankefull til å gidde å spise. Kan også diskuteres om det egentlig er tanketom jeg blir da.
Uff, jeg synes det værste ved hasj er munch. Jeg har tidligere hatt anoreksi og har fortsatt noia for mat. Jeg ender som regel opp med en sinnsyk trang til å spise, prøver så godt jeg kan å ikke gjøre det. Så på hasjrus suger jeg på vepsebol og slikkepinner helst. Men av og til sprekker jeg og hiver i meg masse drit, men går å kaster opp etterpå som regel. Det er det værste. Den eneste gangen jeg nyter en munch er når jeg har gått en stund uten mat, så lager jeg deilig middag før jeg røyker, etterpå nyter jeg hver eneste bit.

På alkohol eter jeg potetgullet som står på bordet og senere på kvelden om jeg er ute MÅ jeg ha noe kebab greier.
Sitat av Edited Vis innlegg
Hvordan muncher du?
Vis hele sitatet...
På amfetamin... Etter jeg lærte kroppen min og spise på amfetamin har effekten blitt stikk motsatt av normalt, eter som en hest. men får spesielt dilla på noen ting...
Sitat av Edited Vis innlegg
Hva drikker / spiser du?
Vis hele sitatet...
First Price kjeks med sitronfyll
Daim Melkesjokolade, stor plate
Cheese doodles
Sitat av Edited Vis innlegg
Må du på do ofte?
Vis hele sitatet...
Pleier som oftes bare og gå på dass 2-3 ganger i døgnet.
Sitat av Edited Vis innlegg
Hva gjør du om du går tom for goddis?
Vis hele sitatet...
Skal jeg i rettning av butikken, selvfølgelig kjøper jeg mer...
Men bor 3 km fra butikken og bilen min har tatt seg en ferie, så drar ikke på butikken bare for og kjøpe mer digg...
(Men da er jo det greit og ha mor&far som nærmeste nabo... sniker hos dem istedenfor! xD )
Sitat av djchain Vis innlegg
First Price kjeks med sitronfyll
Vis hele sitatet...
First Price kjeks med sitronfyll!

Hæregud, det er så godt!
Alkohol: BigOne Tripple Cheese!!

Cannabis: Lakrisbåter, Knott, Godt & Blandet, Kvikk Lunsj.
Åååh, munch <3 Det er faktisk hovedgrunnen til at jeg ikke røyker så ofte, jeg får helt vannvittig munchies. Hadde blitt ganske feit om jeg skulle røyke hver dag, haha.

Jeg liker godt å spise salt lakris, sjokolade eller vingummi. Er ikke så opptatt av mat når jeg er fjern, mer av godteri og ting som er søtt eller salt. (Selv om en schwær burger kan være godt det også).
Jeg MÅ munche når jeg røyker, her om dagen spiste jeg enormt mye rosiner og nøtter, bare fordi vi ikke hadde noe annet. Var fantastisk! Kanskje jeg tar meg en kveld til helga, omg.
Hasj&Grønt: Dropp det usunne en gang og hiv innpå med naturens friske frukter.
Mango, forskjellige meloner, appelsin, druer, nektarin, kiwi, bær, her er det bare å prøve seg frem!
Det smelter i munnen og gir en nytelse som er mye bedre enn å spise seg kvalm på sjokolade og potetgull.

Skal du ha noe mer enn en god smak vil jeg anbefale å ta seg litt tid til å lage god mat:
Wok, kyllingvinger, lasagne, hjemmelaget pizza, biff, mmmmmmmmmmmmm

Er lov å tenke litt lenger enn søtsaker, babb og grandiosa
Støtter Lebowski her: i starten av røykefasen min gikk det innpå med mye søppelmat. Overdose av snop og kjappe pizzaer. MASSE brus som tilslutt bare bidrar med å gjøre deg sløv og "KNOCKED THE FUCK OUT"

I det siste har jeg begynt å eksperimentere med svært friske kjøkkenretter og ikke minst bruk av grønnsaker. Ingenting slår en kombinasjon av riktig tilbredte friske grønnsaker og wannabe-restaurant middager når man er godt bakt.

Velger en skikkelig hjemmelagd middag over søppelburgeren din any day

EDIT; vil også bare si at av en eller annen grunn så har jeg fått mindre og mindre lyst på snop og kjøtt i det siste. Kan være det er psykedeliaen som prøver å fortelle meg noe, men jeg har fått et naturlig drag til å spise SUNDT. Synes faktisk det å spise sundt har vist seg å være overaskende _godt_ iforhold til smak og konsistens! I tillegg er det dritgøy å holde på på kjøkkenet sånn, kreativt sett.
Sist endret av Chikara; 16. september 2010 kl. 18:33.
liker å tilbrede en bedre middag som f.eks en god gryte som kan stå å putre mens jeg tar meg en joint.
Elller no annet som er enkelt og greit å legge den siste finnishen på i.o.m at man kan være ganske fjern når man skal konsumere herre måltidet
Var det bare jeg som var naiv nok til å gå ut i fra at vi endelig hadde fått en tråd om malerkunst i rusmiddelforumet? Munch under forskjellige typer rus hørtes unektelig ut som et kult prosjekt.

Neivel, nei. Her er uansett en lignende tråd.
http://freak.no/forum/showthread.php?t=148981
Å sitte foran grillen mens noen digre pinner fulle av grønnsaker og et par saftige kjøttstykker surrer seg ferdig men en rolig jonas i hånda er sterkt anbefalt

Vi snakker masse grønnsaker (paprika, løk, babymais, i tillegg til sitronskiver, andre friske frukter og ikke minst sopp på pine med en god marinade) og små, velsmakende kjøttstykker sammen med f. eks litt potetsalat og en frisk salat. Når man har sutta munchies har man gjerne bare lyst på masse masse kjøtt, men du vil ikke angre! En godt sammensatt grillmiddag gir også en vesentlig bedre metthetsfølelse enn å kaste innpå enorme stykker billig flintsteik
Spiser meg stapp i hasj rus, har aldri så løst på mat/godis osv men man er så jævlig sulten vær gang, å alt, absolutt alt kan spises
ellers med alkohol, amf eller knips er det lite mat inni bilde.
Canna: BIg One triple cheese
og så taco chips med guacamole dip er faktisk helt sjukt godt i den tilstanden. Bør prøves viss man ikke har testet det
Sitat av Lebowski Vis innlegg
Hasj&Grønt: Dropp det usunne en gang og hiv innpå med naturens friske frukter.
Mango, forskjellige meloner, appelsin, druer, nektarin, kiwi, bær, her er det bare å prøve seg frem!
Det smelter i munnen og gir en nytelse som er mye bedre enn å spise seg kvalm på sjokolade og potetgull.

Skal du ha noe mer enn en god smak vil jeg anbefale å ta seg litt tid til å lage god mat:
Wok, kyllingvinger, lasagne, hjemmelaget pizza, biff, mmmmmmmmmmmmm

Er lov å tenke litt lenger enn søtsaker, babb og grandiosa
Vis hele sitatet...
Helt enig! Godterier smaker ikke noe godt fremfor frukt
Digg å lage ordentlig middag, som fiskepinner osv!
I hasjrus kan jeg virkelig anbefale Pop Rocks! For de som lurer på hva det er, så er det sånn pulverlignende greie som knitrer i munnen! Sykt digg, og veldig morsomt og spennende å spise små gleder, og koster bare 7-8 kroner for en pakke
ellers er jo alt søtt digg, og jeg foretrekker egentlig sjokolademelk foran brus, siden det er mye mildere for halsen! men ikke drikk for mye, fordi da kommer kvalmen sigende
når jeg røyker hasj muncher jeg somregel til jeg får vondt i magen
brus og chips nam nam <3
hasj: da spiser jeg alt men favoritten er en 360g bacon burger med salat og pomfritt +2 glass colaer

mescalin/mda/2c-b/mdma : grunnen til atte de er sammen jeg har ikke trippa uten alle de tingene sammen da smaker alt bare funky og da mister jeg matlysten ^^,
Sist endret av flykick; 19. september 2010 kl. 02:53.
▼ ... over en uke senere ... ▼
[quote=djchain;1827276]På amfetamin... Etter jeg lærte kroppen min og spise på amfetamin har effekten blitt stikk motsatt av normalt, eter som en hest. men får spesielt dilla på noen ting...

Spiser selv meget mye på fort, noe som jeg ikke ser på så bra da kroppen er blitt godt tilvent stoffet.

Ellers :
Hasj - Er godt med et kaldt glass vann med sitron i En toast er også en slager. Enkelt å greit.

Sopp - Som det har blitt sagt tidligere, ingen spesiell matlyst under rus, men syns det er spennende å prøve nye ting. Krydre mat med noe som ikke frister i det hele tatt. Hehe

Benzodiazepiner - Har ikke spist piller ofte, men hender... På piller får jeg hvertfall utrolig med matlyst. Kan gomle 2-3 middagsporsjoner ned som ett måltid.
Jeg har farlig mye munch hele tida til hverdags, men har faktisk aldri spist noe særlig på cannabis! Blir tørst som en svamp, samme hva jeg drikker da. Bør HELST være kaldt, men ikke noe must. Har ingen intensjoner om å bli en stormuncher heller, er mye billigere og greiere å klare seg uten.

Den ene gangen min på knips TENKTE jeg ikke på mat før et døgn senere, men cravet veldig på kald cola og salte potetskruer dagen etter. Sikkert fordi det tørker en ut, gjør det ikke det a?

På alkohol.... MER alkohol! Drikker mest vin, og liker potetgull/skruer av den litt tørre, fettløse typen. Superchips, potetskruer og supermix. Og på nach er det supergodt med enkel hverdagsmiddag som pølse og stappe eller tomatsuppe.

Haha enkelte her da. Er ikke stoffet som blakker dere, det er munchen!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Alkohol: Hver gang jeg har hatt fest hjemme har det blitt en vane at jeg kjøper inn en haug med pizzaer som spises av diverse folk utover kvelden. Er herlig når alle har dratt hjem å hive i seg en grændis og gå og legge seg etter en kveld på fylla!

Cannabis: Når jeg er fjern spiser jeg hva som helst når jeg muncher :P liker kanskje best Twix-sjokolade, pizza og chips. Røyker vanligvis om kvelden, så da går det ofte bare i noe potetgull, og det er digg!
Cannabis: hver gang jeg har røyka meg fjern er det ingenting som er bedre enn appelsin
og spesielt cinnamon mentos er også digg å tygge på.

Alkohol: drikker masse vann og spiser salte peanøtter / saltstenger eller chips
MDMA: Frukt. Gjerne klementiner og druer
Skulle ønske jeg kunne skryte av å ha munchies bare i påvirket tilstand, men synes da sannelig jeg har lyst på søtsaker og usunne greier til enhver tid jeg...men enda verre blir det etter en liten joner, eller til og med etter noen øl. Men jeg blir mindre selektiv når jeg er fjern, det meste kan egentlig smake fantastisk, så lenge jeg slipper å anstrenge meg for å få tak i det.
canna; mandariner, druer, og saft. Har sjeldent store munchies, om det skulle forekomme er gode sukkertøy fra f.eks bonbon godt.
Herdeste canna-munch: Mandler, rosiner, gjerne nøtteblanding, kaffe og dadler. Evt. potetgull.
Weed: Melkesjokolade med daim! Spiser fort en 200g i et sett.
Jeg får alltid munchies når jeg røyker, og det tar helt av når jeg er i amsterdam - som er the capital of munchies.

Dette er faktisk noe jeg ser på som negativt, siden jeg misliker godteri og usunn mat til vanlig. Pleier å våkne opp fæl og ekkel dagen etter, da jeg ikke klarer å begrense meg. Noe ala fyllesjuk; leveren må jobbe så vanvittig.

Uansett; jeg pleier alltid å lage smoothie, en god salt chips med dip(a must), smågodt(av og til, smaker helt sinnsykt).

Tror faktisk jeg har vokst fra meg cannabisen, da det ikke appelerer noe særlig lengre.. En av grunnene er alt dritten jeg stapper i meg når jeg røyker. Dagen derpå føler jeg meg ikke helt 100%, og skaper hjernen et anchor(NLP) mellom denne følelsen og cannabis.
Sist endret av daaa; 8. februar 2011 kl. 18:28.
Alkohol: Chips, Kebhab, Hamburger og alt annet salte ting er helt knall, Men pleier somregel ikke og være så sulten når jeg har drokke

Cannabis: Pleier somregel og spise til jeg blir overkvalm. har prøvd og slutte med dette men sist helg gikk det rundt 30 liter med brus fordelt på meg og en kompiss, ikke helt sunt men men. Viss jeg først bare har sunne ting i hus er Druer, epler, ANANAS ( <3 ) og banan, er så lols vær gang jeg legger merke til hvor glatt den er XD. Alt av frukt som har " vann " inni seg er helt løvley. Hjemme mekka smoothie funker og veldig bra viss du liker det
Litt sånn som daaa, så spiser jeg alltid unødvendig store mengder mat når jeg er påvirket av cannabis. Heldigvis har jeg en relativt bra forbrenning, men jeg merker jeg har mere plass til mat i magen nå enn jeg hadde før. Kanskje en helt naturlig utvikling, eller kanskje jeg har strukket ut magen ved overspising, hvem vet. Våkner alltid litt uggen etter en skikkelig "munchekveld" og trenger nesten ikke spise resten av dagen.

Mål for 2011; Røyke meg hinsides for å så spise kalkun med champignon og bacon stuffing servert med nykokte mandelpoteter, grønnsaker og en herlig brun saus. Med andre ord; spise julemiddag fjern som bare det ^_^