Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 5355
Fikk Zolpidem av legen i dag på grunn av lang periode nesten uten søvn, noen som har erfaringer med denne medisinen? Står i pakningsvedlegget at det kan forsterke psykiske problemer, bør jeg bekymre meg når jeg har en angstdiagnose?
Anonym bruker
"Sint Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sikkert ikke svar du er ute etter men jeg fikk syke hallusinasjoner av de. Av bare en tablett. Vennene mine sto i ring rundt meg med kniv osv. Hørt om fler som har fått lignende opplevelser. Ville heller gått for Imovane som er litt i samme gata
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Får angst dagen derpå. Utrolig digg når du tar det og hallisene kan være morsomme
Så lenge du ikke misbruker de tror jeg ikke du burde være bekymra. Men prøv å unngå å bruke det over en lengre periode.
Bør jeg begynne med en halv tablett, altså 5 mg, eller gir det minimal effekt i sammenlignet med 10 mg?
Sitat av mordi123 Vis innlegg
Bør jeg begynne med en halv tablett, altså 5 mg, eller gir det minimal effekt i sammenlignet med 10 mg?
Vis hele sitatet...
Det beste er å prøve en halv en først. Jeg har ikke erfaring med zolpidem men bruker zopiclone 7,5mg og ofte er det nok med en halv til meg.
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Det beste er å prøve en halv en først. Jeg har ikke erfaring med zolpidem men bruker zopiclone 7,5mg og ofte er det nok med en halv til meg.
Vis hele sitatet...
Den er grei da prøver jeg det (:
Anonym bruker
"Sint Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Åssen gikk det?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Åssen gikk det?
Vis hele sitatet...
Tok en halv tablett, ble veldig rolig, kan skjønne at folk blir avhengig, var veldig behagelig. Sovna også veldig raskt, funka fjell.
Hvor lenge sov du?
Sitat av melinda02 Vis innlegg
Hvor lenge sov du?
Vis hele sitatet...
Sov vel tilsammen rundt 6 timer, la meg veldig sent fordi jeg kom hjem sent så ble ikke mer, skal prøve å få et par timer til i natt.
Sovner driitfort når jeg tar 10mg aldri sovent fortere av noe bortsett fra xanor,får ingen halliser men bli sinnsykt ustødig,men en grei innsovning medesin einast jeg sover ikke mer enn max5timer
Sist endret av Rognkjeksa; 18. desember 2021 kl. 23:00.
pils å zolpidem, erfaringer?
Sitat av tilfeldig123 Vis innlegg
pils å zolpidem, erfaringer?
Vis hele sitatet...
For å sove går det bra iallfall.
60 mg og øl blirdet god nok stemmning? sovet 11 timer i natt
Sitat av tilfeldig123 Vis innlegg
60 mg og øl blirdet god nok stemmning? sovet 11 timer i natt
Vis hele sitatet...
Høres ut som du kan gjøre deg klar for 11t igjen.
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har erfaring med å bruke de for søvn og litt for å holde i sjakk en diazepam avhengighet. Noe som var et helvette mtp 4t halveringstid.
For søvn så var det best å starte med 10mg (en hel) for ca 4 gode timer på øyet.
Grunnet kort halveringstid 20mg rundt 6t stabilt med søvn. Personlig liker jeg Imovane bedre (Zopiclone) for dem som er kjent med det.
Syntes at man sover både bedre å lengre på de.
Når det kommer til rus/nytelse/velbehag så er dette det beste Z-hypnotika til dette formål.
Funker så bra at du ofte går på helt syke bendere og gjør heeeeelt fjerne ting som du ikke husker eller burde ha gjort i utgangspunktet.
Så vil ikke anbefale det.
TLDR: Imovane er bedre for søvn imo
planen er ikke å sove men vet ikke omdet er vitts å ta de viss de ikke gir meg noe annet enn trøtthet
Anonym bruker
"Sint Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av tilfeldig123 Vis innlegg
planen er ikke å sove men vet ikke omdet er vitts å ta de viss de ikke gir meg noe annet enn trøtthet
Vis hele sitatet...
Lykke til haha.
Husker du noe?
husker overraskede mye, sov bare 6 timer
▼ ... over en uke senere ... ▼
Prøvde zolpidem første gangen for å sove for et par år siden. Funket veldig bra på meg, sovna fort og våknet uthvilt. Noe som sjelden skjer med meg ellers. Prøvde de igjen nå for kort tid siden, og på et eller annet vis så får jeg lite til ingen effekt.. Livet ellers og ulike påvirkende variabler er ganske likt begge gangene. Noen som har forklaring/råd?
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det SLI det er sånn til meg,går på fast tar 10mg før soving funke som regel veldig bra og sovner fort men ca 1gong hver 14dag funker det nada
Var våken 1-2 døgn på kokain en gang, og så poppa 20-50mg Stilnoct. Fyfaen å mange personer det plutselig var i leiligheten min(shadowpeople)