Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2072
Hei! Jeg har tatt mdma et par ganger og jeg har alltid vært flink til å vente 3mnd mellom hver gang, fordi jeg er så redd for å miste effekten av det. Nå forrige helg var det på tide med en tur igjen, men planen endte opp med å bli avlyst.

Skuffet bestemte jeg meg for å teste en halv pille alene fordi fristelsen ble for stor, og bare for å se om det ga meg noe, og også litt fordi jeg var redd for hvor sterke de potensielt kunne være. (Hadde kjøpt av en jeg har null kjennskap til, og som jeg aldri har kjøpt av før) Jeg kjente ingenting av en halv en, noe som ikke overrasket meg da jeg vet man må over et visst ''threshold'' for å kjenne det. Jeg tok deretter en halv en til en god stund senere (ca 2t) bare for å se om det nå akkurat kunne bikke over grensen, men kjente ikke noe da heller.

Jeg tenkte som så at da vet jeg at jeg fint kan ta en hel en senere når det faktisk blir ordentlig planer igjen. Men så igår, litt spontant vel å merke, dukket det opp en gylden mulighet til å kose meg litt ekstra. Jeg hadde røykt tidligere på kvelden og kjente fortsatt at jeg var litt høy da jeg tok en hel en (dersom dere tror hasj kan ha vært en medvirker?), og ventet i spenning på effekten, men effekten uteble totalt. Jeg turte ikke å ta en til, og stoppet derfor etter denne ene.

Det jeg lurer på er om toleransen min kan ha økt betraktelig pga av at jeg tok to halve i helgen som nettopp var, eller om dere synes det er like rart som meg at jeg ikke kunne kjenne noe som helst denne gangen. Er kjempebekymret for at dette kan bety at jeg har mistet magien totalt og at jeg ikke kan få den tilbake. Fikk som sagt null effekt i helgen også da jeg tok halve, så jeg ville trodd at toleransen min ikke kunne blitt påvirket noe særlig siden jeg ikke fikk noe rusfølelse? Men så er jeg heller ikke ekspert på område, og ønsker å høre hva dere tenker eller om dere har lignende erfaringer å komme med.

Jeg krysser egentlig bare fingre og tær for at jeg har blitt scammet av selger, eller at tolereansen min har blitt bygd opp veldig midlertidig og vil forsvinne/synke betraktelig igjen slik at jeg kan prøve på nytt om 1mnd ca. Ingen andre enn meg har testet dem, så vet derfor ingenting om hvordan andre reagerer på dem. Vet at jeg kan få andre til å teste, eller kjøpe testkit selv, men for øyeblikket får jeg ikke gjort det, og ønsker derfor bare deres tilbakemeldinger/erfaringer med tolereanseoppbygning og ellers deres tanker.
χρωματικός
Chromatics's Avatar
Når du har tatt MDMA så sjeldent og alltid får god effekt, så har du blitt bøffa.

Det skal mye mer til for å bygge opp toleranse slik at man ikke kjenner noe i det hele tatt.
Da må du nemlig ta mdma hver helg / flere ganger i mnd over en viss periode. Og kanskje høye doser i tillegg.
Og når du ikke kjenner absolutt noe av en halv pille, så burde du aldri ta mer. Hvis det kunne være PMMA, så leker du med døden.

Jeg ville tatt kontakt med han du fikk dem av, og sagt det som det er og bedt om pengene tilbake.
Og kjøp deg gjerne et testkit til neste gang
Sist endret av Chromatics; 28. april 2021 kl. 15:30.
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er sikkert bare dårlige greier bror, jeg tok en hel loui vuitton x for litt siden og kjennte egt ikke en shit.
Jeg er uenig i de som sier at det skal mye til for å bygge opp toleranse. In my opinion er MDMA en av de få drugs der magien faktisk forsvinner veldig fort etter man prøver det for første gang. Det blir liksom egentlig aldri helt det samme igjen. Men det høres ut som at du har blitt lurt. Du kan evt laste opp bilde av tabletten og høre med folk her inne om de har erfaring med det du spiste.
Trådstarter
18 5
Sitat av Munin369 Vis innlegg
Jeg er uenig i de som sier at det skal mye til for å bygge opp toleranse. In my opinion er MDMA en av de få drugs der magien faktisk forsvinner veldig fort etter man prøver det for første gang. Det blir liksom egentlig aldri helt det samme igjen. Men det høres ut som at du har blitt lurt. Du kan evt laste opp bilde av tabletten og høre med folk her inne om de har erfaring med det du spiste.
Vis hele sitatet...
Takk for tips om å høre med andre om pillene. Får ikke til å laste opp bildet, men de er oransje sekskanter med to p'er stilt mot hverandre på den ene siden, og et dødninghode på den andre siden. Kjøpt i krsand
χρωματικός
Chromatics's Avatar
Sitat av Munin369 Vis innlegg
Jeg er uenig i de som sier at det skal mye til for å bygge opp toleranse. In my opinion er MDMA en av de få drugs der magien faktisk forsvinner veldig fort etter man prøver det for første gang. Det blir liksom egentlig aldri helt det samme igjen.
Vis hele sitatet...
Nå må vi skille på magi og virkning her...

Tråden er beskrevet med "mistet magien". Jeg gikk ut i fra at trådstarter snakket om virkning i den forstand at han sjeldent har tatt det og ikke fått noe effekt etter 3 måneder, siden han beskriver at han ikke kjenner rusen i det hele tatt.

Når vi snakker kun om "magien" så er jeg enig i at den forsvinner etter første eller andre gang.
Trådstarter
18 5
Sitat av Chromatics Vis innlegg
Nå må vi skille på magi og virkning her...

Tråden er beskrevet med "mistet magien". Jeg gikk ut i fra at trådstarter snakket om virkning i den forstand at han sjeldent har tatt det og ikke fått noe effekt etter 3 måneder, siden han beskriver at han ikke kjenner rusen i det hele tatt.

Når vi snakker kun om "magien" så er jeg enig i at den forsvinner etter første eller andre gang.
Vis hele sitatet...
Med ''magien'' så tenker jeg å miste det meste av rusfølelsen, både den empatiske og åpne delen, og den deilige kriblingen i hodet og kroppen. Når jeg leser om de som beskriver seg selv som en som har mistet magien, så virker det som at de definerer det ved at de får null utbytte og effekt på MDMA, de får f.eks kun store pupiller og litt ekstra energi. Hva vil du si det betyr å miste magien? Bare nysgjerrig
Sitat av Nysgj3rr1g Vis innlegg
Med ''magien'' så tenker jeg å miste det meste av rusfølelsen, både den empatiske og åpne delen, og den deilige kriblingen i hodet og kroppen. Når jeg leser om de som beskriver seg selv som en som har mistet magien, så virker det som at de definerer det ved at de får null utbytte og effekt på MDMA, de får f.eks kun store pupiller og litt ekstra energi. Hva vil du si det betyr å miste magien? Bare nysgjerrig
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke noe "Magi" lenger, men jeg blir fortsatt ruset, kribler litt osv men ikke som de første gangene.

Er nok den empatiske delen, og glede muligens.

Suppe blir det uansett Du har nok desverre blitt lurt, du kjenner om du får i deg MDMA om det er MDMA, det er det ikke noe tvil om.

Med mindre du har hatt en 1-2G bender i helga og tenker det er en god ide og ta enda mere.
Sitat av Nysgj3rr1g Vis innlegg
Med ''magien'' så tenker jeg å miste det meste av rusfølelsen, både den empatiske og åpne delen, og den deilige kriblingen i hodet og kroppen. Når jeg leser om de som beskriver seg selv som en som har mistet magien, så virker det som at de definerer det ved at de får null utbytte og effekt på MDMA, de får f.eks kun store pupiller og litt ekstra energi. Hva vil du si det betyr å miste magien? Bare nysgjerrig
Vis hele sitatet...
Magien og virkning er to separate ting her. Det virker som du har blitt svindlet.

Selv uten magi vil du få virkning av MDMA hvis du er over treshold.
Trådstarter
18 5
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Magien og virkning er to separate ting her.
Vis hele sitatet...
Noen som vil utdype litt om hva forskjellen på magien vs virkning på MDMA er? Virker som flere, deriblant meg selv, har litt ulike ideer om dette

Og takk for alle tilbakemeldinger forresten! Føler meg mye mer betrygget på at jeg heller ble svindlet enn at det er noe galt med meg. Jævlig sure penger, men får ta med meg denne erfaringen videre
Sist endret av Nysgj3rr1g; 28. april 2021 kl. 17:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
BRAND ∞ STRONG
Har sett noen dokumentarer om rave kultur i UK, og da kan man
få inntrykk av att veldig mange Britiske ungdommer tar MDMA hver helg.

Det står veldig i kontrast til hvor konservative folk her på bruket tenker om inntak.
Leser man her virker det som att man er nærmest garantert å bli fucked hvis man
ikke venter flere mnd. mellom hver gang.

Er 100 tusenvis av Britiske kidz helt skadet, eller er skadepotensialt overdrevet?
Sitat av Nysgj3rr1g Vis innlegg
Noen som vil utdype litt om hva forskjellen på magien vs virkning på MDMA er? Virker som flere, deriblant meg selv, har litt ulike ideer om dette

Og takk for alle tilbakemeldinger forresten! Føler meg mye mer betrygget på at jeg heller ble svindlet enn at det er noe galt med meg. Jævlig sure penger, men får ta med meg denne erfaringen videre
Vis hele sitatet...
Magien er mer den effekten man får de første gangene man tar mdma, ofte overdosert siden man ikke har gjort god nok research/er drita. En av mine slike opplevelser er bare en stor grumsete røre bestående av glede og lykke mens jeg føk rundt i byn og snakket med kjente og ukjente.

Vanlig virkning er ikke noe å kimse av heller vil jeg si, økt empati, generell lykke, gode samtaler og en jævla fin kveld. Føler kanskje de blir litt korte men det kan ha noe å gjøre med fornuftig dosering/redosering slik man ikke tømmer alt man har av serotin i hjernen.
χρωματικός
Chromatics's Avatar
Med mine over 15 turer på mdma på normale doser (100-125mg), har jeg fortsatt heftig økt velbehag, intens lykkefølelse, eufori, skarpt syn og energi / våkenhet. Enda jeg har tatt mdma to dager på rad en gang (Totalt 400mg) og fem ganger i løpet av 2-3 mnd en sommer.

Magien kan jeg vel beskrive med at når MDMA var nytt, altså de første gangene var farger intense, rusen føltes veldig sterk og overveldende, alle mulige objekter virker ekstremt kule og morsomme, hodet føltes som om det vibrerte av eufori samtidig som øynene rullet.
Trådstarter
18 5
Sitat av Chromatics Vis innlegg
Med mine over 15 turer på mdma på normale doser (100-125mg), har jeg fortsatt heftig økt velbehag, intens lykkefølelse, eufori, skarpt syn og energi / våkenhet. Enda jeg har tatt mdma to dager på rad en gang (Totalt 400mg) og fem ganger i løpet av 2-3 mnd en sommer.

Magien kan jeg vel beskrive med at når MDMA var nytt, altså de første gangene var farger intense, rusen føltes veldig sterk og overveldende, alle mulige objekter virker ekstremt kule og morsomme, hodet føltes som om det vibrerte av eufori samtidig som øynene rullet.
Vis hele sitatet...
Okei så så lenge jeg er skrudd sammen som folk flest bør jeg ikke være for bekymret for å miste effekten altså. Tusen takk for svar, dette hjalp betraktelig på mitt humør og mine bekymringer!!
Jeg tipper også at du har kjøpt bunk xtc. Jeg vil råde deg til å ikke kjøpe xtc når MDMA i krystaller er så lett tilgjengelig som det er i dag. Jeg ser faktisk ingen fordeler ved å kjøpe en illegalt presset pille som du ikke har noen indikasjon på hva kan inneholde, hvor mye den eventuell inneholder og om virkestoffet er godt fordelt eller ikke vs kjøpe MDMA i krystall form.
Trådstarter
18 5
Sitat av Alge Vis innlegg
Jeg tipper også at du har kjøpt bunk xtc. Jeg vil råde deg til å ikke kjøpe xtc når MDMA i krystaller er så lett tilgjengelig som det er i dag. Jeg ser faktisk ingen fordeler ved å kjøpe en illegalt presset pille som du ikke har noen indikasjon på hva kan inneholde, hvor mye den eventuell inneholder og om virkestoffet er godt fordelt eller ikke vs kjøpe MDMA i krystall form.
Vis hele sitatet...

Det var absolutt krystall jeg forsøkte etter beste evne å få tak i, jeg endte ikke opp med ''ecstasy'' (Hermetegn fordi det sannsynligvis ikke var det jeg ble solgt heller) fordi jeg hadde valgt det fremfor krystall, eller fordi jeg selv ser noen som helst fordeler med det framfor krystall. I mitt område og med mine kontakter fikk jeg rett og slett ikke tak i noe annet. Det er ikke mye som er lett tilgjengelig om man ikke kjenner rette folka
Alt man prøver første gang vil jo ikke bli lik neste gang, slik er det jo med alt. "Magien" forsvinner jo ikke, men kanskje det uventede man føler første gang på mdma. Det som virkelig slår deg bakover i en intens eufori der alt bare er himmelsk deilig.

Jeg tar mdma 3-4 ganger i året, å har "magi" hver eneste gang. En spesiell følelse i magen som brer seg utover hele kroppen, en intens lykke som bare gjør at man føler seg på toppen av verden, alle bekymringer forsvinner, alle små ting i hverdagen man går å gnager på virker helt meningsløse, og musikk. MUSIKK. Alle tonene som kommer ut av anlegget vibrerer inne i kroppen, musikken bare drar i alle muskler og ledd i takt. Selvfølgelig i kombinasjonen med trangen til å kle seg helt naken.

Dette er for meg magien med mdma - ikke den første gangen man prøver når alt er ukjent.
Hvem veit, kanskje du fikk tak i en svak MEN fornuftig dosert pille. 90-100 mg

Ved da å ta en halv er du i bare over aktiv dose med ca 20 mg plussminus
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Nysgj3rr1g Vis innlegg
Takk for tips om å høre med andre om pillene. Får ikke til å laste opp bildet, men de er oransje sekskanter med to p'er stilt mot hverandre på den ene siden, og et dødninghode på den andre siden. Kjøpt i krsand
Vis hele sitatet...
https://www.drugsdata.org/images/dis...n_back_lg6.jpg

Er det disse i oransj? Kjøpte disse vest i landet forleden, beste knipsen jeg har prøvd btw
Hvor kjøper dere test kits i Oslo?

Tester de all form for pulver/dråper etc?
χρωματικός
Chromatics's Avatar
Sitat av Mickey Znourke Vis innlegg
Hvor kjøper dere test kits i Oslo?

Tester de all form for pulver/dråper etc?
Vis hele sitatet...
Du kan bestille fra denne nettsiden:

https://testkitsnorge.no/produkt/testkit-mdma/

Med dette test-kitet kan du teste opptil 100 ganger, men pass på holdbarheten Og nei, det er ikke ulovlig.

Hvis du vil kjøpe fra butikk kan du evt. sjekke Scorpius eller Shangri-La, men usikker på om dem har test-kits
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har opplevd å ikke kjenne noen ting da jeg gikk på ssri medisiner og samtidig hadde tatt xanax samme dag. Var helt uviten om at det ville blokke hele mdma rusen den gangen.

Bruker du ikke noe slikt, så har du nok fått lurepiller. :/
Trådstarter
18 5
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
https://www.drugsdata.org/images/dis...n_back_lg6.jpg

Er det disse i oransj? Kjøpte disse vest i landet forleden, beste knipsen jeg har prøvd btw
Vis hele sitatet...
Den var så og si identisk til de jeg fikk kjøpt, så håper de jeg fikk er en dårlig og falsk etterligning av de du snakker om. Eneste er at de jeg har ikke har de grålige flekkene som den på bildet.

Har bestemt meg for å bestille testkit etter anbefaling og tips fra Chromatics, så tusen takk for det! Jeg kan oppdatere her om noen skulle ønske det, når jeg får det i posten. Og tusen takk til alle andre som også har svart meg, jeg setter veldig stor pris på det!
Dere er gode
Sist endret av Nysgj3rr1g; 29. april 2021 kl. 13:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.