Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 3197
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som vet hvor sterk hasjen vi får i Norge er i dag? Altså % THC.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen som vet hvor sterk hasjen vi får i Norge er i dag? Altså % THC.
Vis hele sitatet...
22% er gjennomsnitt i Norge som vil si 1g er 220mg thc
Sist endret av vet_ikke_jeg; 19. desember 2020 kl. 00:52.
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...delig-sterkere
For hasjbeslagene der styrkegraden er bestemt, er gjennomsnittlig mengde THC så høyt som 23 prosent.

Siden har styrkegraden økt gradvis gjennom flere år. Nå varierer politiets beslag mellom fire og 34 prosent THC.
Vis hele sitatet...
Dette er fra 2018, i 2010 var derimot gjennomsnittet på 8-10% THC
alt fra 0.2-60%
Sitat av nooname Vis innlegg
alt fra 0.2-60%
Vis hele sitatet...
Ivertfall laaangt ifra at 60% er gjennomsnittet, da har du nok blitt lurd trill rundt.

Siste halvåret av 2019 var gjennomsnittet på beslaglagt hasj 31%
Sist endret av jaffarbigbag; 19. desember 2020 kl. 09:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Savner folk som visste hvordan å lage hasj , hasj some SMAKTE mmmmmm , og lukta MMMMMMMM , det var tider det , i dag bry dem seg bare om THC nivå , ødlegger hele hasjen syntes jeg
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mellom 20-30%
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Ivertfall laaangt ifra at 60% er gjennomsnittet, da har du nok blitt lurd trill rundt.

Siste halvåret av 2019 var gjennomsnittet på beslaglagt hasj 31%
Vis hele sitatet...
gjennomsnitt ja, vet du hva det betyr? Når de beslaglegger masse bunk bullshit på 0-2% så er det noe som må trekke opp gjennomsnittet også
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror det er litt dårligere kvalitet nå på hasj en i 2018 etter den store krasjen vi hadde
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tror det er litt dårligere kvalitet nå på hasj en i 2018 etter den store krasjen vi hadde
Vis hele sitatet...
Store krajsen? Gjerne utdyp
Sitat av Politietsuger Vis innlegg
Store krajsen? Gjerne utdyp
Vis hele sitatet...
Han hadde ikke ordning i 2018, ergo det må ha vært storkrasj og tomt overalt :=)
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Eh nei? Husker dere kort eller? Dere husker ikke at det var umulig å få tak i hasj i oslo området fra oktober og util mars 2019-2020?
Har da vel faen ikke noe med mine kontakter å gjøre. sier meg heller mere at der ikke har peiling på hasj kjøp om dere ikke kan huske et omfattende tørke i fjor... dere finner mange tråder om det her tilogmed.

Poenget mitt var at vi var veldig heldige i norge i 2018 og mye av 2019 det var nesteb bare topp kvalitet her men det stoppet rundt ogbotber 2019, og var et stort problem over i 2020 og det tror jeg kan ha ført til at det er lavere kvalitet i norge nå.
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Han hadde ikke ordning i 2018, ergo det må ha vært storkrasj og tomt overalt :=)
Vis hele sitatet...
Så du mener det er bedre hasj nå en i 2018?
R.i.p 23.04.2021
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Eh nei? Husker dere kort eller? Dere husker ikke at det var umulig å få tak i hasj i oslo området fra oktober og util mars 2019-2020?
Har da vel faen ikke noe med mine kontakter å gjøre. sier meg heller mere at der ikke har peiling på hasj kjøp om dere ikke kan huske et omfattende tørke i fjor... dere finner mange tråder om det her tilogmed.

Poenget mitt var at vi var veldig heldige i norge i 2018 og mye av 2019 det var nesteb bare topp kvalitet her men det stoppet rundt ogbotber 2019, og var et stort problem over i 2020 og det tror jeg kan ha ført til at det er lavere kvalitet i norge nå.
Vis hele sitatet...
Husker det ja og det var utrolig mange som ikke fikk ordna. Men som andre sier tørke betyr ikke tørke innenfor alle type miljøer ,verken hat problemer med tørke eller den prisøkningen andre merker, pga et lite sammensveiset felleskap som tar vare på verandre istedet for å fokusere på folk utenfor.
Sist endret av Tarm; 19. desember 2020 kl. 23:01.
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...delig-sterkere


Dette er fra 2018, i 2010 var derimot gjennomsnittet på 8-10% THC
Vis hele sitatet...
Oi! Jeg skal faktisk røyke hasj i jula. For første gang siden år 2002-2003. Altså 17-18 år siden.
Jeg bør med andre ord ha laaaaaangt mindre hasj i jointen nå enn jeg hadde på den tida
Sitat av nooname Vis innlegg
gjennomsnitt ja, vet du hva det betyr? Når de beslaglegger masse bunk bullshit på 0-2% så er det noe som må trekke opp gjennomsnittet også
Vis hele sitatet...
Du tror det er hasj med 60% thc i i Norge? 😂
60%? Shit, da hadde jeg flydd rett i psykose
Sist endret av eRixn; 20. desember 2020 kl. 00:05.
Anonym bruker
"Sugen Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fra narkotikastatistikken til Kripos:

For hasj- beslaga der styrkegraden er fastsett, er snittet for dei siste to åra om lag 28 % THC, men ein finn store variasjonar, frå 1 til 46 %. For marihuana var den gjennomsnittlege styrkegraden i same periode på ca. 12 %, med variasjonar mellom 2 og 29 %.
Kun vape carts og olje som inneholder 60-95%thc
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Kun vape carts og olje som inneholder 60-95%thc
Vis hele sitatet...
Ice-o-lator
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Ice-o-lator
Vis hele sitatet...
Ekte godis det
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ekte godis det
Vis hele sitatet...
Røyka ice-o-lator i amstern med 84% thc, og var rimelig innrøkt på den tiden.
Sovna 4 timer på hotellrommet etterpå 😂
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Ice-o-lator
Vis hele sitatet...
Tenkte faktisk ikke over Ice-o-lator, er jo ikke så ofte man kommer over det her i landet
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Tenkte faktisk ikke over Ice-o-lator, er jo ikke så ofte man kommer over det her i landet
Vis hele sitatet...
Nei det er heller sjeldent dessverre..:/