Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1194
driver nå med nikotin munnspray fordi det er billigere enn snus, men er det noen andre måter som er enda billigere utenom E-cig?

hvordan få i seg nikotin på en behagelig måte for billigst mulig

takker for svar
Sitat av Brillert Vis innlegg
driver nå med nikotin munnspray fordi det er billigere enn snus, men er det noen andre måter som er enda billigere utenom E-cig?

hvordan få i seg nikotin på en behagelig måte for billigst mulig

takker for svar
Vis hele sitatet...
Hørt om folk som lager nikotin drops. Dette skal vist være helt sykt økonomisk. Kan også smake godt

Ellers er det jo å lage egen nikotin ejuice. Ikke vits i å kjøpe noe ferdig miksa smak, nedre å lage fra bånn. Kan jo bare kjøpe en liter med 60/40 så regne litt på det hvor mye nikotin du skal ha oppi. Om du liker smak kan du kjøpe det også, men smak pleier å brenne coilen så har som regel ikke i. (Ikke jeg som blander men en kompis som har gitt litt til meg, ettersom du kan lage syke mengder med nikotin juice for en billig penge)
Du kan jo få 408 mg nikotin fra Farmasiet.no for 379. Men kanskje ikke billig nok?*
*Jeg er IKKE en markedsfører fra Farmasiet.no
Sist endret av Supermegafon; 6. oktober 2020 kl. 06:47.
Anonym bruker
"Sikker Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Billigste nikotin er nok e-juice ja. Og om du mikser selv blir e-juicen billigst. Jeg trodde det var nikotin som var det viktigste når jeg begynte med ejuice og damp men det viser seg at det er selve røykingen jeg har savnet. Opplevelsen av å innhalere, blåse røykeringer, fornemmelsen av røyk inn og ut av munn og hals. Det er det jeg har savnet og damping gir meg alt. Nå damper jeg bare ejuice, har kuttet ut nikotin fullstendig. Er veldig kjekt å dampe med smak, pga alle smakene på dampingen så har jeg sluttet med godteri, får dekt hele det behovet gjennom dampingen.

Om coilen får svidd smak er det vel bare til å bytte coil eller veke? Det er rett rimelig om du handler fra kina.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Billigste nikotin er nok e-juice ja. Og om du mikser selv blir e-juicen billigst. Jeg trodde det var nikotin som var det viktigste når jeg begynte med ejuice og damp men det viser seg at det er selve røykingen jeg har savnet. Opplevelsen av å innhalere, blåse røykeringer, fornemmelsen av røyk inn og ut av munn og hals. Det er det jeg har savnet og damping gir meg alt. Nå damper jeg bare ejuice, har kuttet ut nikotin fullstendig. Er veldig kjekt å dampe med smak, pga alle smakene på dampingen så har jeg sluttet med godteri, får dekt hele det behovet gjennom dampingen.

Om coilen får svidd smak er det vel bare til å bytte coil eller veke? Det er rett rimelig om du handler fra kina.
Vis hele sitatet...
Kommentar til slutten av posten: Tror en rda er mest økonomisk. Kan bli litt stress hvis man vaper ofte men men. Er jo mange forskjellige typer rda’s hvis jeg ikke tar 100% feil.
Sitat av Ung og dum Vis innlegg
Kommentar til slutten av posten: Tror en rda er mest økonomisk. Kan bli litt stress hvis man vaper ofte men men. Er jo mange forskjellige typer rda’s hvis jeg ikke tar 100% feil.
Vis hele sitatet...
finnes mange forskjellige, bare kjøp en du liker designet av, mekk noen coils evt kjøp ferdige fra kina, sett dem inn, tre inn bomull og vape, brenner de seg så bytt bomull, tar noen sekk, så kan du kjøre igjen, er mindre stress det enn å alltids kjøpe nye coils da de varer så å si evig i når du bygger selv
Sitat av Supermegafon Vis innlegg
Du kan jo få 408 mg nikotin fra Farmasiet.no for 379. Men kanskje ikke billig nok?*
*Jeg er IKKE en markedsfører fra Farmasiet.no
Vis hele sitatet...
Ikke akkurat billig, det er mer nikotin i en boks med sterksnus og det er jo mye billigere.

Hjemmesnekra e-juice er tingen, men man skal være uhyre forsiktig når man håndterer ren nikotin. Hansker er viktig her.