Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1939
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har en oxy på 40mg og et par rivo, har brukket begge beina også fikk jeg disse av en kompis som skulle dempe smertene. Har litt toleranse på benzo men ikke oxy.
Er det farlig og først ta oxyen også ta et par rivotril på siden av?

Nå tenker jeg oxyen for smertene og rivoen for god følelse, var det han sa jeg burde gjøre, men legger ut et innlegg for sikkerhetskyld siden det er sikkert mange her inne som har litt mer peiling enn både meg og kompisen min
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
40 mg Oxy uten toleranse er mye. Blander du det med "ett par rivo" så risikerer du pustestans. Jeg vil ikke anbefale fornuftig dosering av blandingen (livsfarlig for opiatnaiv person) fordi jeg har for lite informasjon om deg og orker ikke et dødsfall på samvittigheten. Du får evig nok good feeling fra 20-25 mg oxy alene.
R.i.p 23.04.2021
Knus den 40mg oxyen og del pulveret i 3 like linjer.så tar du 1 linje og venter 35min for og se an formen. Oxy er ikke noe og leke med uten opiat toleranse.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Lagde 3 linjer ja og funker fint, veldig god i formen men klør litt. Er det farlig og ta rivotril på siden av?
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Lagde 3 linjer ja og funker fint, veldig god i formen men klør litt. Er det farlig og ta rivotril på siden av?
Vis hele sitatet...
Ja
Ja det kan være farlig cocktail ta vare på deg selv og bra du spør her!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja
Vis hele sitatet...
Har ganske god toleranse med selve benzo, tar type 10-20 rivo om dagen, hva gjør blandingen så farlig?
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av TrippieHippie Vis innlegg
Har ganske god toleranse med selve benzo, tar type 10-20 rivo om dagen, hva gjør blandingen så farlig?
Vis hele sitatet...
der var anonymen borte gitt
R.i.p 23.04.2021
Sitat av TrippieHippie Vis innlegg
Har ganske god toleranse med selve benzo, tar type 10-20 rivo om dagen, hva gjør blandingen så farlig?
Vis hele sitatet...
Noe som heter respirasjonsdepresjon. Aka disse stoffene kombinert gjør at du noder, aka så pusten din stopper opp og du må selv passe på og puste . Hold deg unna komboen. oxy i seg selv er digg nok.
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av TrippieHippie Vis innlegg
Har ganske god toleranse med selve benzo, tar type 10-20 rivo om dagen, hva gjør blandingen så farlig?
Vis hele sitatet...
Faren ved det er at din evne til å puste er avhengig av et nervesystem som er nogenlunde påskrudd. Både oxycontin og rivotril virker dempende på hele nervesystemet. Ergo hvis du tar for mye av disse rusmidlene vil du stoppe å puste enten du vil eller ikke.
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hjelper ikke å ha toleranse for benzo når du ikke har toleranse for opiater, gjør deg selv en tjeneste og legg fra deg ideen. Rett og slett hull i hodet hvis du bestemmer deg for å prøve, risikere livet for "good feeling" smh
Da dropper jeg rivoen, Takk for info
R.i.p 23.04.2021
Sitat av TrippieHippie Vis innlegg
Da dropper jeg rivoen, Takk for info
Vis hele sitatet...
Stay safe ikke overdriv og ta Kjangsen på noe som eventuelt kan sende deg i graven.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Som Tarm sier over her, stay safe, fordi å blande opiat med rivo eller benzo blir som å gjøre alvor av frasen "forskjell på å runke, å rive av seg kuken". Er riktignok ikke en antidrug dude så ta gjerne noe annet dop, men har mye idiot erfaring som mange andre her, så kan sikkert samle en underskriftskampansje for å få deg over på hasj eller knipz for hva det bryr meg. Finnes nada kult med å sitte å nodde, full av dødsangst fordi man er pisseredd for pustestans samtidig som man sitter å bruker ALL energi på å tvangs puste, heller ikke alle som er så heldig at de får mulighet til å bruke energi på det å bare sovner.... og så er det R.I.P etterpå.


Kall meg gjerne kuk om du vil men det er ikke kult å dø, enda mindre kult for noen å miste noen til noe så idiotisk som opiater.

Håper og tror det gikk helt fint endog...men til neste gang, bare gi faen, ta de smertestillende du TRENGER å løs resten med et par pils og en jay istedet.
R.i.p 23.04.2021
Derfor alle som eksperimenterer med opiater burte ha en sånn her tilgjengelig!

Sist endret av Tarm; 18. juni 2020 kl. 22:21.
Sitat av Tarm Vis innlegg
Derfor alle som eksperimenterer med opiater burte ha en sånn her tilgjengelig!

Vis hele sitatet...
Litt off topic her, men kan Gud og hvermannsen skaffe seg slik?
R.i.p 23.04.2021
Jupp,de deles ut gratis i sprøytebua i Oslo.sikkert andre steder også.
Sitat av deGrønne Skoger Vis innlegg
Som Tarm sier over her, stay safe, fordi å blande opiat med rivo eller benzo blir som å gjøre alvor av frasen "forskjell på å runke, å rive av seg kuken". Er riktignok ikke en antidrug dude så ta gjerne noe annet dop, men har mye idiot erfaring som mange andre her, så kan sikkert samle en underskriftskampansje for å få deg over på hasj eller knipz for hva det bryr meg. Finnes nada kult med å sitte å nodde, full av dødsangst fordi man er pisseredd for pustestans samtidig som man sitter å bruker ALL energi på å tvangs puste, heller ikke alle som er så heldig at de får mulighet til å bruke energi på det å bare sovner.... og så er det R.I.P etterpå.


Kall meg gjerne kuk om du vil men det er ikke kult å dø, enda mindre kult for noen å miste noen til noe så idiotisk som opiater.

Håper og tror det gikk helt fint endog...men til neste gang, bare gi faen, ta de smertestillende du TRENGER å løs resten med et par pils og en jay istedet.
Vis hele sitatet...

Gikk veldig fint, smertene forsvant og storkoser meg i senga, rivoene får jeg spare til imorgen med en pils og en liten Jonas

Takker for tips alle!