Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1325
Jeg fikk beskjed på datan om jeg vil oppgradere min AVG Free 2012 (den gratis versjon). Det gjorde jeg og fikk 2014-versjonen. Men det er bare det at jeg tror jeg fikk prøveversjonen, hvor jeg får 1 mnd gratis, og deretter må betale. Men jeg ønsker gratisversjonen, og etter det jeg kan finne så er det ikke gratisversjon av 2014, pussig nok. Jeg finner da ingen annen løsning enn å ta i bruk den gamle AVG Free 2012 igjen, eller er det noen som har annen råd her ?
Sist endret av ed19so24; 27. oktober 2013 kl. 11:56.
Gjorde det samme selv og har gratisversjonen. Du får spørsmål under installasjon om du vil kjøre fullversjon gratis en måned (for så å abonnere), eller kjøre gratisversjon hele veien.
Mildt sagt! Slik er det så og si med alle programmer som er å finne til windows, snikinstallering er veldig vanlig. For eksempel:
  • Betalversjonen er valgt på forhånd og gratis versjonen
  • Alt av helvetes toolbars er også huket av på forhånd

En grønnskolling trykker gjerne bare vilt "Neste" i dialogboksen, uten å skjønne at mase makkverk blir snikinstallert.
Trådstarter
92 0
takk for svarene, fikk det til å funke