Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  99 10855
Er veldig sikker på at det er en bok.
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
6:31, nå er jeg lei av ventinga...!

Edit: fy faen, ørene mine kommer til å dø hvis de trekker ut denne norsk-engelsken mer..
Vis hele sitatet...
De burde ha leid inn noen profesjonelle toastmastere eller hva det nå er. Blir mye kløning, skal det være et så stort arrangement bør det være litt profesjonalitet.
Strikkegenser!
*insert tittel her*
Hva er meningen med å ta på seg hansker, for så å klasse på alt annet?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
SHIT JUST GOT REAL
Oi, flagg!

edit : "Vi har begrenset tid til å sjekke innholdet"

Takk for at dere får oss til å se på, for deretter ikke la oss få vite hva det er.
Sist endret av Flaskeposten; 24. august 2012 kl. 18:40.
En haug med nakenbilder av ordføreren. Da tenker jeg kjøttfløyta får en annen lyd.
WOw 79 medlemmer og 55 uregistrete, meste jeg har sett
Hadde faktisk håpet på noe litt mer spennende enn dette...
*insert tittel her*
Norway in the future,you just got trolled. We are laughing in the afterlife.
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Masse brev :O
Dette var faktisk skikkelig kjedelig, men det ser ut som de koser seg...
De sier de har begrenset tid med å gå gjennom innholdet... De har jo brukt opp all tida på dårlig underholdning!
... Jaa, dette var jo nesten like "artig" som 'Hurtigruten min for min'.
Det er brev i pakken fra 1914, og pakken ble pakket i 1912?
Virker som det er flere ting som er av nyere dato enn 1912
lurer på om jeg skal legge igjen en slik pakke til år 2100, med symbol fra kongen og et bilde av ræss-hølet mitt haha
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Armagedd0n Vis innlegg
Virker som det er flere ting som er av nyere dato enn 1912
Vis hele sitatet...
Time travel confirmed!!! omg
Dette var kjedelige greier.. Hadde vært artigere om pakken inneholdt et veps, veps som var very much alive and pissed of..
Slitsomt når hu dama skal oversette hele tiden.. Er ikke så hysterisk morsom som hun tror!
Sitat av Lovegame Vis innlegg
Det er brev i pakken fra 1914, og pakken ble pakket i 1912?
Vis hele sitatet...
Det er en scam. Sikkert ikke 100 år, bare en eller annen kar for mange år siden som fiksa på årstallet for å skape mer blest om det.
Hvordan kan det ligge avissider fra 1919 når pakken ble gjenteipet i 1912?? Er dette bare Scam?

Nesten doublepost
Sist endret av williams123; 24. august 2012 kl. 18:45.
*insert tittel her*
De virker skuffa.
Avisa er fra 1914...

Skuffende pakke, hadde håpet på noe annet en brev!
latterlig at de hadde beregna mindre tid på pakken enn fiolin dama
Nedtur. Sånn går det når man hyper
han begynte å legge ting i pakka 1912, og frem til han ga den fra seg i 1920...
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Nei dette bekrefter jo faen meg tidsreise...
Takk for at dere sløste bort 20 minutter av livet mitt som jeg aldri får tilbake!
http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/006/707/nothing-to-do-here-template.jpg.scaled500.jpg
kisen som har laget dette sitter sikkert å ler nå.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Og de notisbokene han hadde fantes jo ikke på den tiden engang..
ENDA MERE FIOLIN!
brev fra 1914 og 1919! bahah
Kviteringer og bilag??? Hvorfor? Ingen ting interesant...
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Så notisbøkene som var oppi der ble ikke funnet opp før på 60 tallet, aviser fra 1914 og oppover.. Om pakken ikke har blitt åpnet siden den ble laget kan det bety en ting... tidsreise.
Sitat av sondbjo Vis innlegg
Kviteringer og bilag??? Hvorfor? Ingen ting interesant...
Vis hele sitatet...
er sikkert meget interesant for historikere.

Det som forundrer meg mest er at folk er "skuffet". Hva hadde folk forventet at skulle være i pakken? Var vel egentlig bare å forvente at det var masse ulike papirer og slikt.
Aviser fra 1914 og 1919, og pakken vart forseglet i 1912? What? Mindfucked maks nå
Sitat av Sprengt Vis innlegg
Aviser fra 1914 og 1919, og pakken vart forseglet i 1912? What? Mindfucked maks nå
Vis hele sitatet...
Ja, lurer også på dette. wtf
pokker er dette for noe da ... er det Doctor Who som troller verden igjen
Sitat av etse Vis innlegg
er sikkert meget interesant for historikere.

Det som forundrer meg mest er at folk er "skuffet". Hva hadde folk forventet at skulle være i pakken? Var vel egentlig bare å forvente at det var masse ulike papirer og slikt.
Vis hele sitatet...
Det er vel bare det at de lage så sinnsykt mye hysteri og oppspinn rundt det, så man forventet liksom noe litt mer spennende.
Sitat av Sprengt Vis innlegg
Aviser fra 1914 og 1919, og pakken vart forseglet i 1912? What? Mindfucked maks nå
Vis hele sitatet...
De sa jo under hele greia at pakken ikke ble levert før 1927-27 og at det har blitt lagt ting oppi der fra 1912 til 1927 osv.
*insert tittel her*
Sitat av Fluggu Vis innlegg
kisen som har laget dette sitter sikkert å ler nå.
Vis hele sitatet...
Tror nok han er død....
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
De sa jo under hele greia at pakken ikke ble levert før 1927-27 og at det har blitt lagt ting oppi der fra 1912 til 1927 osv.
Vis hele sitatet...
Men det forklarer ikke brevet fra 1932(33) engang......
Sitat av 1337Wince Vis innlegg
Det er vel bare det at de lage så sinnsykt mye hysteri og oppspinn rundt det, så man forventet liksom noe litt mer spennende.
Vis hele sitatet...
dokumentene er nok an god historisk verdi og for folk som engasjerer seg for lokalhistorie - spesielt kanskje folk som bor eller kommer fra plassen er nok disse dokumentene av veldig god verdi.

Personlig synesj eg pakken inneholdt mye mer verdifulle ting enn jeg hadde trodd den ville gjøre.

Edit: Og er dere sikker på at det var 1933 og ikke 1833? På den tiden var det naturlig å merke brevene med kun siste 2 siffrene, så om det stod kun 33 var det nok 1833 som var årstallet - han som leste opp kan derfor ha sagt feil.
Sist endret av etse; 24. august 2012 kl. 19:03.
Hadde et stort håp om at det stod 'Kan åpnes 2112' på den pakken inni pakken.
Sitat av Andeby Vis innlegg
Hadde et stort håp om at det stod 'Kan åpnes 2112' på den pakken inni pakken.
Vis hele sitatet...
Det var det jeg også tenkte, haha! Men dette var vell en gullgruve for historikere
Sist endret av Sprengt; 24. august 2012 kl. 19:04.
Lurer veldig på hva som står i alle dokumentene...
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
De sa jo under hele greia at pakken ikke ble levert før 1927-27 og at det har blitt lagt ting oppi der fra 1912 til 1927 osv.
Vis hele sitatet...
Og jeg som var på vei for å se etter fremtidige lottoresultater her: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nordland/1.8263871
Sitat av etse Vis innlegg
dokumentene er nok an god historisk verdi og for folk som engasjerer seg for lokalhistorie - spesielt kanskje folk som bor eller kommer fra plassen er nok disse dokumentene av veldig god verdi.

Personlig synesj eg pakken inneholdt mye mer verdifulle ting enn jeg hadde trodd den ville gjøre.

Edit: Og er dere sikker på at det var 1933 og ikke 1833? På den tiden var det naturlig å merke brevene med kun siste 2 siffrene, så om det stod kun 33 var det nok 1833 som var årstallet - han som leste opp kan derfor ha sagt feil.
Vis hele sitatet...
Det kunne ha vært 1833 ja, jeg hørte ikke at de sa det, men har sett my folk reagere på det på noen andre nettsider